پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۲۴ مرداد ۱۴۰۳) | هفته آینده، مشهد کمی خنک می‌شود میزان نرخ باروری در کشور اعلام شد مدیر‌کل بهزیستی خراسان‌رضوی: اجرای مدل مدیریت مورد، ۶۰۰ معتاد را در مسیر درمان موفق قرار داد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی: مؤسسه شهرآرا توان اثرگذاری ملی را دارد + فیلم حدود ۶ هزار معتاد در خراسان‌رضوی نیازمند درمان هستند | معتادان و خانواده‌هایشان باید حمایت شوند آیا اجبار معلمان به ادامه خدمت قانونی است؟ تغذیه با شیر مادر یکی از ارکان حیاتی برای رشد و سلامت کامل نوزادان است سوءمدیریت بیمه‌ها و سازمان هدفمندی یارانه‌ها علت کمبود دارو تاکنون ۹۰۰ هزار زائر از مرز‌های زمینی خارج شده‌اند و تردد ۲۶۰ هزار خودرو به ثبت رسیده است دستگیری یک متکدی با ۱۵۹ میلیون ریال پول نقد در مشهد تصحیح برگه‌های امتحانی توسط غیرمعلمان تکذیب شد پزشکیان چه کسی را برای دبیرکلی ستاد مبارزه با موادمخدر منصوب خواهد کرد؟ خدمت‌رسانی ۱۶۱ موکب درمانی به زائران اربعین حسینی زائران اربعین براساس مزاج و وضعیت گوارشی خود از غذا‌های نذری استفاده کنند افزایش تجهیزات مورد نیاز برای تشخیص بیماری تب دنگی  جریمه حمل مواد مخدر به عراق چقدر است؟ قیمت بلیت اتوبوس‌های مستقیم تهران - نجف مشخص شد (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) تراز همسان‌سازی همچنان ناهمسان | سرنوشت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی کی مشخص می‌شود؟
سرخط خبرها

جریمه حمل مواد مخدر به عراق چقدر است؟

  • کد خبر: ۲۴۵۰۸۳
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
جریمه حمل مواد مخدر به عراق چقدر است؟
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از انهدام سه باند و شبکه بزرگ قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: جریمه حمل انواع مواد مخدر به عراق پنج میلیون دینار و یک سال حبس است.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار ایرج کاکاوند روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و کشف سرشبکه‌های قاچاق و ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان است.

وی با بیان اینکه ضربه به بنیان‌های مالی مهم‌ترین اقدام در نابودی کل شبکه‌های قاچاق و واردات مخدر است، افزود: خوشبختانه طی روز‌های اخیر سه شبکه وسیع و بزرگ مواد مخدر در کشور شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به ضربه مالی هزار میلیارد تومانی به این سه باند منهدم شده گفت: این شبکه‌ها به صورت کاملا سازمان یافته و مسلحانه از مرز‌های شرقی کشور مواد مخدر را وارد کشور کرده و حتی به کشور‌های دیگر نیز ترانزیت می‌کردند.

سردار کاکاوند با اعلام اینکه از این سه باند تعداد بسیاری سلاح سبک و سنگین و همچنین ۲ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر کشف شد، اظهار داشت: در این اقدام ۱۰ تن از قاچاقچیان دستگیر شدند و از آنان ۲ قبضه سلاح جنگی و ۱۲ خودرو ضبط شد.

جمع آوری معتادان متجاهر ادامه دارد

وی با اشاره به تداوم اجرای طرح آرامش گفت: متاسفانه در حوزه خرده فروشی و معتادان متجاهر در سطح شهر‌ها شاهد بی‌اثری قوانین هستیم و قوانین برای این افراد اهمیتی ندارد.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، به دستور فرماندهی کل انتظامی طرح آرامش در شهر توسط تمامی رسته‌های پلیس اجرا شد که شامل جمع‌آوری معتادان متجاهر، بازآفرینی و همچنین مهارت آموزی می‌شود.

سردار کاکاوند اظهار داشت: بالغ بر ۱۰ هزار معتاد متجاهر و حدود ۴۵۰۰ خرده فروش در دهمین مرحله طرح آرامش در شهر جمع آوری شدند تا شاهد بازگشت آرامش برای شهروندان باشیم.

پنج میلیون دینار و یکسال حبس جریمه حمل مخدر به عراق

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن تاکید بر خودداری از حمل مواد مخدر و دارو‌های غیرمجاز در راهپیمایی اربعین به کشور عراق گفت: در صورت دستگیری در کشور عراق پنج میلیون دینار و یکسال حبس جریمه خاطیان خواهد بود.

سردار کاکاوند اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در تمامی مبادی مرزی با استفاده از تجهیزات چهره زن و سگ‌های مواد یاب، رصد کامل دارد.

به گفته او، جابه جایی و حمل هرگونه مواد مخدر و داروی غیرمجاز به کشور عراق ممنوع است و باید تمامی زائران نسبت به این مسئله آگاه و احتمام داشته باشند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر یکی از دغدغه‌های ایام اربعین سواستفاده از زائران و حمل مواد از طریق چمدان و کیف‌های امانی است که باید زائران نسبت به این مسئله هوشیار باشند.

سردار کاکاوند همچنین درباره با نرخ رشد اعتیاد در کشور گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته آهنگ رشد اعتیاد به طور کلی متوقف شده است.

دارو‌های ممنوعه برای ورود به کشور عراق

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->