بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار زائر اربعین وارد عراق شدند فراخوان دریافت روایت هایی از اربعین با نگاه زنانه + جزئیات تجلیل از آزادگان خراسان‌رضوی در نشست «الماس‌های درخشان» حقیقت تکبیر ابتدای نماز ۱۳صفر چه روزیست؟ | ماجرای حاجت‌ روایی با خرید طلا + اعمال زیارتی عاشقانه و مؤمنانه با همراهی اذکار الهی آسمان مال او بود | به یاد سرهنگ خلبان مرحوم صمد بالازاده یک روز مؤمنانه کوله‌پشتی معنوی برای سفر اربعین آیین بدرقه کاروان پارالمپیک در حرم امام‌رضا(ع) برگزار می‌شود برپایی موکب خادمان کفشدار حرم امام‌رضا(ع) در عتبات‌ عالیات تقدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات از خدمات شهرداری مشهد خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی به زائران اربعین در مرز‌های کشور | استقرار ۵۷ موکب در کشور عراق ثبت‌نام بیش‌از ۲۳۶ هزار نفر از خراسان‌رضوی برای سفر اربعین تا امروز (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) از اهالی منظومه فرهنگ | مختصری از زندگی مرحوم عزیزا... عطاردی نویسنده مجموعه فرهنگ خراسان صحیفه سجادیه؛ نقشه راه زندگی توحیدی ۵ قدم برای منتظر بودن برپایی بزرگ‌ترین موکب امام‌رضایی در خراسان رضوی، ویژه زائران پیاده دهه پایانی صفر روایتِ «تکیه مُلاعباسِ» شهر طرقبه از شکوهی به بلندای تاریخ تا هویتی ماندگار به عمق باور‌های مذهبی آزادگی در اسارت | روایت لحظات سخت دوران اسارت‌ احمد، مهدی و محسن، ۳ رزمنده دفاع مقدس
سرخط خبرها

تجلیل از آزادگان خراسان‌رضوی در نشست «الماس‌های درخشان»

  • کد خبر: ۲۴۵۹۲۸
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
تجلیل از آزادگان خراسان‌رضوی در نشست «الماس‌های درخشان»
نشست «الماس‌های درخشان» به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به کشور، روز یکشنبه در استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این آیین که با سرودخوانی، خاطره‌گویی آزادگان و ذکر مصیبت اهل‌بیت(ع) همراه بود، از ۶ آزاده سرافراز، پنج همسر آزاده و چهار فرزند آزاده از استان خراسان‌رضوی تقدیر به عمل آمد.

استاندار خراسان‌رضوی نیز در این مراسم گفت: رزمندگان و آزادگان در طول دفاع مقدس بر اساس اندیشه اسلام ناب و انقلاب اسلامی پا در میدان گذاشتند.

یعقوبعلی نظری ضمن تجلیل از رشادت آزادگان در اسارات دژخیمان بعثی، افزود: آزادگان پس از نبرد در میدان، در مواجهه با دوران اسارت در زندان‌های دشمن بعثی، همچون جبهه‌های نبرد حماسه آفریدند و امیدواریم این حماسه‌سازی‌ها همچنان در مسیر انقلاب اسلامی تداوم یابد.

مردم خراسان‌رضوی ۱۷ هزار و ۴۰۶ شهید، ۵۳ هزار و ۶۸۹ جانباز و سه هزار و ۳۹۸ آزاده در راه اعتلای انقلاب اسلامی و حراست از تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده‌اند.

۲۶ مردادماه ۱۳۶۹، روز ورود اولین گروه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->