سرنوشت لایحه فرونشست زمین در مجلس به کجا رسید؟ دستور اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه فوری در برابر «حشره سنک» در مشهد حریق کنتور برق در خیابان بابانظر (۳ شهریور ۱۴۰۳) مرگ تلخ مادر باردار و دختر خردسال مشهدی در دریای خزر (۳ شهریور ۱۴۰۳) پیام وزیر جدید آموزش و پرورش درباره دغدغه‌های معیشتی فرهنگیان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای روز اربعین در مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) ستاد مرکزی اربعین: زائران روز اربعین به کشور برنگردند قرار گرفتن در معرض نور مصنوعی در شب به سلامتی شما آسیب می‌رساند هواشناسی: دمای ۴۸ درجه‌ای در شهر‌های زیارتی عراق به ثبت رسید ویدئو | لحظه دیده شدن پلنگ ایرانی در پناهگاه حیات وحش حیدری نیشابور (۳ شهریور ۱۴۰۳) دومین مورد آبله میمونی جهش‌یافته در خارج از آفریقا تایید شد سردار رادان: ۲.۵ میلیون زائر تاکنون از عراق بازگشته‌اند (سوم شهریور ۱۴۰۳) سازمان اورژانس کشور: روند کاهشی موارد غرق‌‍شدگی در استان‌های خراسان تغییر در نرخ اضافه‌کار پرستاران و استخدام نیرو‌های جدید (سوم شهریور ۱۴۰۳) راه‌های موثر برای مبارزه با حشره «سِنَک» ستاد اربعین هلال احمر:۲۵۳ زائر مصدوم و جان‌باخته به داخل کشور انتقال یافتند تصادف شدید موتورسیکلت و خودرو در بلوار شریعتی مشهد + جزئیات (۳ شهریور ۱۴۰۳) تحویل وزارت میراث فرهنگی به صالحی امیری با حضور عزت الله ضرغامی دستگیری ۵ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + فیلم دبیر انجمن علمی داروسازان ایران: به دلیل اعمال تحریم‌ها، با کمبود دارو‌ مواجه هستیم پلیس هرمزگان از کشف هروئین در چند بسته‌ شیرخشک‌‌‌ خبر داد ویدئو | لحظه انفجار خودروی سواری پس از تصادف با تریلی در محور ایلام-مهران (۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مرگ تلخ مادر باردار و دختر خردسال مشهدی در دریای خزر (۳ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۷۰۹۳
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸
مرگ تلخ مادر باردار و دختر خردسال مشهدی در دریای خزر (۳ شهریور ۱۴۰۳)
فرمانده انتظامی چالوس از فوت مادری ۳۰ ساله باردار و دختر ۱۰ ساله اش بر اثر غرق شدگی در آب های ساحلی این‌ شهرستان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محسن سلیمانی با اعلام این خبر گفت: طبق اعلام خبر به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن یک زن ۳۰ ساله و دختری ۱۰ ساله بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ چالوس در صحنه حاضر شدند.

او افزود: ماموران در محل پس از تحقیقات مقدماتی پی بردند که اجساد این ۲ شهروند بر روی آب شناور بوده که توسط عوامل امدادی، به ساحل انتقال داده شد.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به پیدا کردن گوشی تلفن همراه و دیگر لوازم غرق شدگان در ساحل، گفت: تحقیقات بعدی ماموران حکایت از آن دارد، که این زن ۳۰ ساله به اتفاق دختر ۱۰ ساله اش از مسافران اهل مشهد بوده که با اجاره منزلی به صورت موقت برای گردش و تفریح به چالوس آمده، اما بدون توجه به علائم هشدار دهنده مبنی بر عدم شنا در مناطق ممنوعه و نا آشنا بودن به فنون شنا در دریا غرق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از شناسایی منزل اجاره‌ای خانواده غرق شدگان با کمک راننده آژانس خبر داد و افزود: تحقیقات بعدی بنابرنظر پزشکی قانونی زن ۳۰ ساله متوفی هفت ماه باردار بوده و همسرش به دلیل شدت ناراحتی و آسیب‌های روحی و روانی ناشی از این حادثه حدود ۱۱ و ۳۰ دقیقه شب همان روز از دنیا رفت.

سرهنگ سلیمانی در پایان خطاب به مردم وه موطنان عزیزی که به خطه شمال سفر می‌کنند گفتک بشدت از شنا در منطقه ممنوعه بپرهیزند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

طبق آمار رسمی پزشکی قانونی استان در خرداد ماه سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ غرق شدگی را شاهد بودیم به طوری که در سال ۱۳۹۸، ۱۲ نفر، سال ۱۳۹۹، ۲۴ نفر، سال ۱۴۰۰، ۲۷ نفر و در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۸ نفر از هموطنان جانشان را در دریا از دست دادند.

بر اساس آمار اداره کل پزشکی قانونی مازندران از سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ به ترتیب ۱۰۹، ۹۹، ۱۴۷، و سال ۱۴۰۱ به ۱۶۱ نفر در دریای خزر غرق شدند.

مازندران دارای ۱۵ شهرستان ساحلی است که در این میان شهرستان‌های محمود آباد با ۳۰ کیلومتر ساحل آزاد و بیش از ۱۲۰ راه دسترسی دارای ۱۶ طرح، بابلسر با ۲۷ کیلومتر نوار ساحلی و ۱۳ کیلومتر نوار ساحلی قابل شنا، از شاخص‌ترین شهرستان‌های مرکزی استان در اجرای این طرح محسوب می‌شوند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->