رئیس سازمان سیا ارسال موشک بالستیک از ایران به روسیه را تایید نکرد پنج کشته در حمله روسیه به شرق اوکراین حمله نظامیان صهیونیست به صهیونیستهای معترض| زخمی شدن تعدادی از معترضان شنیده شدن صدای انفجار در صومعه سرا | علت انفجار چه بود؟ رئیس جمهور: ساختارنظام‌مند ارتش قابل تعمیم به ساحت‌های مدیریتی کشور است درخواست حماس برای مجازات جنایتکاران جنگی صهیونیست(۱۷ شهریور ۱۴۰۳) آتش مقابل خانه نتانیاهو | تجمع معترضان جنگ در نزدیکی خانه نتانیاهو جزئیات حمله پهپادی اوکراین به انبار مهمات در روسیه بیش از ۱۰ هزار نظامی اوکراین در جریان حمله به کورسک کشته شدند هزاران صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی دست به تظاهرات زدند (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) آژیر خطر در الجلیل فلسطین اشغالی به صدا درآمد (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) هشدار نماینده مجلس درباره رواج بی تفاوتی در جامعه| ایستادن در برابر انحرافات هزینه دارد میثم ظهوریان: جریان «منتقد معتقد» امروز موردنیاز کشور است هزاران نفر از مردم فرانسه به خیابان‌ها ریختند سخنگوی دولت: افزایش فقر نتیجه عملکرد اشتباه سیستم است آیت‌الله علم‌الهدی: جامعه قاریان باید مجری توسعه برنامه‌های قرآنی باشند اردوغان: ایستادگی در برابر تروریسم اسرائیل یک وظیفه اسلامی و دینی است تصویب اخذ وثیقه از اتباع خارجی برای ترک بموقع ایران عراقچی: دولت و ملت یمن در عمل مدافع مظلومیت ملت فلسطین هستند پزشکیان با فرماندهان ارتش در دافوس دیدار کرد (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده ترور شهید سلیمانی (۱۷ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آژیر خطر در الجلیل فلسطین اشغالی به صدا درآمد (۱۷ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۹۶۳۴
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۴
آژیر خطر در الجلیل فلسطین اشغالی به صدا درآمد (۱۷ شهریور ۱۴۰۳)
به دنبال انتشار اخباری مبنی بر وقوع حمله از طرف جنوب لبنان به منطقه اصبع الجلیل و الجلیل علیا، آژیر خطر در سراسر این منطقه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند عصر امروز شنبه، آژیر خطر در شهرک‌های «آیلت هشاحر»، «رموت نفتالی»، «سدیه الیعیزر»، «یسود هعملیه» به صدا درآمد.

این رسانه‌ها همچنین از نفوذ پرتابه‌هایی از سمت لبنان به آسمان منطقه الجلیل علیا و اصبع الجلیل خبر دادند.

در همین راستا، از بیم نفوذ پهپاد‌های حزب الله به شمال فلسطین اشغالی، آژیر خطر در شرق منطقه صفد نیز به صدا درآمد.

این در حالی است که ساعاتی پیش حزب الله لبنان اعلام کرد چهار پایگاه نظامی اشغالگران صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی را مورد حملات راکتی و توپخانه‌ای قرار داده است.

پیشتر نیز حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین و همچنین پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی به منازل غیرنظامی به ویژه تجاوز اخیر به منطقه فرون در جنوب لبنان، پایگاه «جبل نیریا» مقر فرماندهی تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان روز گذشته نیز در بیانیه‌ای از حملات به پایگاه نظامی «معیان باروخ»، پادگان «زبدین» و نیز ساختمان‌های مورد استفاده نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک «المطله» در شمال فلسطین اشغالی با پهپاد و موشک خبر داده بود.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد: طی ماه گذشته میلادی (اوت) ۱۳۰۷ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که بالاترین میزان از زمان شروع جنگ علیه نوار غزه است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->