تولیت آستان قدس در مراسم بدرقه کاروان تیم ملی فوتسال: دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در جام جهانی فوتسال است تطهیر و غبارروبی پنجره‌های فولاد حرم مطهر رضوی در کنار وارثان زمین بررسی فلسفه و آثار سنت خوب قرض‌الحسنه | قرضی که به خدا می‌دهیم جامعه‌المصطفی سکوی نمایش ظرفیت‌های انقلاب اسلامی است میزان ماندگاری زائر در مشهد به ۴ روز افزایش پیدا کرد آیت‌الله علم‌الهدی: جامعه‌المصطفی فرصتی برای توسعه اسلام و انقلاب در عرصه بین‌الملل است یادی از مرحوم آیت‌الله سیدمحمود طالقانی | او ابوذر زمانه بود تفحص پیکر ۱۶۳ شهید دفاع مقدس در مناطق عملیاتی شمال غرب به دنبال خیر بررسی نگاه اسلام به شادی با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی واعظ‌موسوی | خدا لبخند را دوست دارد پنجمین اجتماع بزرگ عزاداران اردوزبان در حرم امام رضا(ع) برگزار شد پیکر مطهر «حاج احمد خدادادی»، جانباز شهید دفاع مقدس، در مشهد تشییع شد حاج احمد خدادادی، جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، به خیل شهدا پیوست معادباوری؛ ترمز و سرعت‌گیر انسان نماز سرچشمه نیکی‌ها | مروری بر روایات پیامبر اسلام (ص) و امامان (ع) درباره باید‌ها و نباید‌های نماز سومین سالگرد درگذشت «حاج‌حیدر رحیم‌پور ازغدی» در مشهد برگزار شد آغاز ثبت‌نام عمره از امروز (شنبه، ۱۷ شهریور ۱۴۰۳) + قیمت جدید پرچم گنبد منور رضوی به‌مناسبت فرارسیدن ماه «ربیع‌الاول» تعویض شد + فیلم از جوانمردی اهل‌بیت (ع) برای جوانان بگوییم
سرخط خبرها

میزان ماندگاری زائر در مشهد به ۴ روز افزایش پیدا کرد

  • کد خبر: ۲۵۰۱۹۰
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
میزان ماندگاری زائر در مشهد به ۴ روز افزایش پیدا کرد
آن طور که رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی اعلام کرده، ماندگاری زائر در مشهد امسال نسبت به سال گذشته یک روز افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمود مادرشاهیان در خصوص وضعیت واحد‌های اقامتی مشهد در روز‌های پایانی فصل تابستان اظهار کرد: هتل‌ها و واحد‌های اقامتی اطراف حرم امام رضا (ع) بیش از ۹۵ درصد اشغال است. با توجه به مدیریت نرخ واحد‌های اقامتی، علاوه بر افزایش سطح اشغال هتل‌ها توانستیم ماندگاری زائر در مشهد طی دهه پایانی صفر را افزایش دهیم.

وی گفت: با توجه به کمبود ناوگان ریلی و هوایی، اما به هر طریقی توانستیم سطح اشغال هتل‌ها را بالا نگه داریم.

مادرشاهیان افزود: هتل‌های مشهد کماکان با نرخ سال ۱۴۰۲ به زائران خدمات می‌دهند. به همین جهت ماندگاری زائر در مشهد که در سنوات گذشته بین ۲ تا ۲.۵ روز بود، در دهه پایانی صفر امسال به میانگین ۳.۵ تا ۴ روز رسیده است.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی همچنین در خصوص عدم افزایش نرخ هتل‌ها یادآور شد: از آنجا که سطح اشغال بالای هتل‌های مشهد حفظ شده و هتل‌های مشهد در رقابت با یکدیگر به دنبال ماندگاری بیشتر زائران هستند، ترجیح دادند از منافعشان کمی کاسته شود تا در عوض به زائران بیشتری خدمات بدهند. هتل‌های مشهد توجیه شده‌اند که زائران مشهد با تمام مهمانان دیگر متفاوت هستند.

مادرشاهیان در خصوص بازرسی و نظارت از واحد‌های اقامتی در دهه پایانی صفر بیان کرد: در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمانپذیر‌ها اگر موارد تخلفی مشاهده می‌شد، بلافاصله مراجعه می‌کردیم. البته مشکل گران‌فروشی در ایام دهه پایانی صفر نداشتیم و فقط برخی از زائران به دلیل عدم استقبال از هتل مورد نظر خود، به دنبال عودت وجه خود بودند که ما در این مورد ورود کرده و مشکل را حل می‌کردیم.

وی افزود: خانه مسافر‌های بدون مجوز تخلفات زیادی داشتند که بلافاصله پس از شکایت زائران، ورود می‌کردیم و اگر حقی از زائران احجاف می‌شد، در اسرع وقت حق زائر را بازمی‌گرداندیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->