زنان بی اختیاری ادرار را جدی بگیرند دستور ویژه پلیس اهواز برای دستگیری قاتل یک زن (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) علت حمله قلبی و راههای پیشگیری حمله به مفتی اعظم تاجیکستان با چاقو (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی منزل مسکونی در بلوار هنرور مشهد (۲۱شهریور ۱۴۰۳) پرونده مرگ مشکوک خانم بلاگر معروف مختومه شد ۲۰ میلیون ملک قولنامه‌ای باید سنددار شود علت تاخیر قطار مسافربری مشهد- سرخس چه بود؟ (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی انبار علوفه در بلوار شاهنامه مشهد(۲۱ شهریور ۱۴۰۳) واژگونی دو خودرو در مشهد سه مصدوم برجای گذاشت (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) کدام نوع گل گاوزبان را بهتر است مصرف کنیم؟ چه زمانی برای تزریق واکسن آنفلوانزا اقدام کنیم؟ برای کاهش سن ازدواج چه باید کرد؟ طوفان و سیلاب در ویتنام ۱۵۲ قربانی گرفت(۲۱ شهریور ۱۴۰۳) شایع‌ترین علل ایجاد «تنبلی چشم» اعلام شد مصدومیت ۱۳ نفر براثر تصادف اتوبوس با تریلی در جاده مشهد به مُلک‌آباد زلزله ۵.۸ ریشتری در پاکستان (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) ترافیک نیمه‌سنگین در میدان‌های شهید فهمیده و آزادی و تمامی معابر اصلی اطراف حرم امام‌رضا(ع) (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۶۳۲ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۴ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) جلوه‌های معلمی جزئیات قتل مرد جوان در مشهد که به‌خاطر محکم‌کوبیدن در رقم خورد + عکس تاکنون نمونه‌ای از پشه آئدس در مشهد گزارش نشده است  (۲۱ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرونده مرگ مشکوک خانم بلاگر معروف مختومه شد

  • کد خبر: ۲۵۰۴۶۸
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵
پرونده مرگ مشکوک خانم بلاگر معروف مختومه شد
پرونده خانم بلاگر اینستاگرامی که در شمال تهران خودکشی کرده بود پس از تحقیقات گسترده جنایی، مختومه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بعدازظهر روز دوشنبه یازدهم تیرماه سال ۱۴۰۳، مرگ مشکوک زن جوانی در محله تجریش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیم تحقیق با دستور قاضی موسی رضازاده؛ بازپرس ویژه قتل شعبه یازدهم دادسرای جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد زن جوان بلاگری را مشاهده کردند که براثر مصرف قرص برنج خودکشی کرده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت؛ احتمالاً زن جوان که با نامزد بلاگر خود از شمال راهی تهران بوده دچار اختلاف و در مسیر از خودروی‌شان پیاده شده و سپس به‌قصد خرید قرص راهی ناصرخسرو شده است؛ بررسی‌های بیشتر هم نشان می‌داد که زن جوان هنگامی که داشته به خیابان ناصرخسرو می‌رفته در مسیر استوری گذاشته و طلب حلالیت کرده است! همچنین مرد قرص‌فروش نیز او را تا تجریش همراهی کرده است.

بدین ترتیب مرد قرص‌فروش هدف تحقیق قرار گرفت و ماجرا را این‌طور به تیم جنایی توضیح داد: متوفیه هنگامی که به ناصرخسرو آمد درخواست قرص برنج کرد، اما در آن موقع قرص موردنظر را نداشتم به‌خاطر همین موضوع و با اصرار خودش رفتیم تا قرص تهیه کنیم، اما هنگامی که بازگشتیم گاری‌ام را به سرقت برده بودند، من که شاکی شدم او مدعی شد قرص را نمی‌خورد فقط می‌خواهد مرد جوانی را بترساند.

وی ادامه داد: زن جوان درخواست کرد با یکدیگر به تجریش برویم و پول را آنجا به من بدهد، اما ناگهان در محل موردنظر جلوی چشمان مرد جوان قرص را خورد و حالش بد شد؛ او خیلی زود به بیمارستان منتقل شد، اما اقدامات کادر درمان فایده‌ای نداشت و روی تخت بخش اورژانس به کام مرگ فرو رفت.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم و بیمارستان، تیم تحقیق از سوی بازپرس جنایی مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند و جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد.

صدور قرار منع تعقیب

پس از بررسی‌های موشکافانه تیم تحقیق مشخص شد خانم بلاگر معروف اینستاگرامی با برنامه‌ریزی قبلی و با خواست خود به زندگی‌اش پایان داده و جنایتی در این زمینه رخ نداده است.

در ادامه تحقیقات نیز هیچ مدرکی به دست نیامد که نشان دهد نامزد این بلاگر در این موضوع نقش دارد و متوفی را ترغیب به خودکشی کرده باشد. بدین ترتیب با تصمیم نهایی قاضی موسی رضا زاده از شعبه یازدهم دادسرای امورجنایی، قرار منع تعقیب صادر و پرونده نیز مختومه شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->