«هفت بهارنارنج» به‌زودی اکران می‌شود ماجرای احضار «الناز شاکردوست» به دادگاه و پیگیری وزیر فرهنگ و ارشاد مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: امیدوارم رئیس‌جمهور آینده به هنر و هنرمند بها بدهد هنرمندان و اصحاب رسانه پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + فیلم وزیر فرهنگ: همه به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی حکایت صیاد و پند‌های پرنده سخن گو هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی ارتباط با پایتخت با بهره گیری از ظرفیت‌های بومی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد 
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تدوین دستورالعمل ویژه برای برپایی جمعی آیین شب قدر در مشهد

  • کد خبر: ۲۶۴۷۳
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
تدوین دستورالعمل ویژه برای برپایی جمعی آیین شب قدر در مشهد
رئیس اداره پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دستورالعمل ویژه برای برپایی جمعی آیین شب‌های قدر پس از تکمیل در اختیار استانداری خراسان رضوی قرار خواهد گرفت تا به‌طور عمومی اعلام و به همه نهادهای مربوط ابلاغ شود.
به گزارش شهرآرانیوز، زهرا نهبندانی افزود: اهمیت مراسم شب قدر بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اما مقوله سلامت هم بسیار مهم است. بنابراین بناست با یک برنامه‌ریزی درست و همکاری مردم، همگان با رعایت دقیق ضوابط فاصله‌گذاری فیزیکی و هوشمند از برنامه‌ها و آیین‌های جمعی در طول شب‌های قدر ماه مبارک رمضان جاری بهره گیرند.

وی ادامه داد: با این وجود باید توجه داشت که بر اساس اعلام وزارت بهداشت بازگشت به روند عادی زندگی در کشور، برگزاری مراسم، اجتماعات و دید و بازدید‌های خانوادگی به‌زودی حاصل نمی‌شود.
رئیس اداره پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به هر حال با توجه به اهمیت معنوی شب‌های قدر تمهیداتی اندیشیده شده تا با همکاری مردم ضمن بهره‌مندی از فیوضات این ایام پرفضیلت در قالب گردهمایی مردم، هیچ‌گونه آسیب بهداشتی از ناحیه شیوع ویروس بیماری کرونا به مردم وارد نشود.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۱۰۶ هزار و ۲۲۰ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان ۶۵۸۹ را در کشورمان گرفته است. همچنین تاکنون ۸۵ هزار و ۶۴ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.

«همه‌گیری کرونا» تاکنون در سطح جهان چهار میلیون و ۱۰۳ هزار و ۵۹۳ نفر را بیمار کرده و جان ۲۸۰ هزار و۴۷۰ نفر را در ۲۱۲ کشور گرفته است. یک میلیون و ۴۴۳ هزار و ۴۸۰ نفر از افراد مبتلا به کرونا در سطح جهان نیز تاکنون درمان شده‌اند.

در این میان آمریکا با یک میلیون و ۳۴۷ هزار و ۳۰۹ بیمار کرونا و ۸۰ هزار و ۳۹ قربانی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده و پس از آن به ترتیب کشو‌های اسپانیا، ایتالیا، انگلیس، روسیه، فرانسه و آلمان قرار گرفته‌اند.

بر اساس آخرین آمار‌های رسمی، ایران در جدول شمار مبتلایان و قربانیان بیماری جهانگیر کرونا جایگاه دهم دارد.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->