لایحه مجوز انتشار ۱۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خط ۳ قطار شهری مشهد ارائه شد آغاز روند استخدام ۵۳۴ آتش نشان در مشهد/ بهره‌برداری از ایستگاه مجد تا انتهای خرداد شهروند خبرنگار/چرا این‌قدر وضعیت بازار خودرو بی‌دروپیکر است؟ آغاز حفاری تونل خط چهار قطار شهری مشهد از بهمن /اختصاص ۶۴ میلیون یورو برای خرید تجهیزات فاز اول خط ۳ جابه‌جایی ۴۲ هزار نفر با قطار شهری مشهد در اولین روز بازگشایی بعد از ۱۳ سال ۷ پهنه کلانشهر مشهد سامان می‌گیرد/ تهیه طرح تفصیلی مشهد تا پایان سال احداث قبور اهداکنندگان عضو در بلوک ۱۰ بهشت رضا(ع)/ اختصاص ۱۴۵۰ قبر به اهداکنندگان عضو راه‌اندازی «سرویس تماس متقابل» در مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد شناسایی ۱۲۷ سکونتگاه روستایی در حریم مشهد/سامان‌دهی معادن در گستره حریم شهر ایجاد ۲۳ دفتر تسهیلگری توسط سازمان بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری مشهد اعمال کرایه‌ جدید اتوبوس و قطار شهری مشهد از ۱۵ خرداد+ قیمت کیفیت هوای مشهد سالم است کاهش سرفاصله اعزام قطارشهری /رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حمل و نقل همگانی مشهد راه‌اندازی دومین ایستگاه تمام مکانیزه ضدعفونی ناوگان تاکسی‌رانی مشهد خسارت ۱۵ میلیارد تومانی قطارشهری مشهد در حوزه فروش بلیت تقدیر شهردار مشهد از توجه شهروندان به رعایت اصول بهداشتی در استفاده از حمل‌ونقل عمومی پیشگیری از تخلفات ساختمانی با رویکرد هوشمندسازی در مشهد ماندگاری هوای گرم در خراسان رضوی کیفیت هوای شهر مشهد سالم است ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد از سرگرفته شد/ استفاده اجباری ماسک در قطارشهری
خبر ویژه
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری، ۳۳۶۳ شهروند با موضوع درخواست‌های کرونایی از سازمان اتوبوس‌رانی با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس برقرار کردند.
لاله سادات کوثری/شهرآرانیوز- با شیوع کرونا در مشهد مدیریت شهری در اولین گام حمل‌ونقل عمومی را تعطیل کرد، این اتفاق با هدف حفظ سلامت شهروندان باوجود واردشدن ضربه اقتصادی به بدنه شهرداری رقم خورد. بعد از فروکش‌کردن موج شیوع کرونا اعضای شورای شهر مشهد در صحن علنی تصمیم گرفتند بنا به درخواست شهروندان، حمل‌ونقل عمومی شهر را به‌صورت پلکانی بازگشایی کنند. به همین منظور در اولین مرحله راه‌اندازی، خطوط بی‌آر‌تی در داخل شهر و مواردی از خطوط در حومه شهر و البته در ساعاتی مشخص بازگشایی شد. همه این موارد دست‌به‌دست هم داد تا بخش عظیمی از ثبت درخواست‌های مردم با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد (۱۳۷) حول این موضوع ثبت شود.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد دراین‌باره گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری، ۳۳۶۳ شهروند با موضوع درخواست‌های کرونایی از سازمان اتوبوس‌رانی با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس برقرار کردند.

 احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: هم‌زمان با آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و شهر مشهد، تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز دراین‌باره آغاز شد تا علاوه بر پرسیدن سؤالاتشان درباره اقدامات مدیریت شهری در این حوزه، درخواست‌ها و پیشنهاد‌ها و نگرانی‌های خود را نیز مطرح کنند.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ در موضوع کرونا، به ثبت درخواست در حوزه سازمان اتوبوس‌رانی اختصاص داشت که در این راستا ۳۳۶۳ ارتباط از طریق درگاه‌های ده‌گانه با این مرکز برقرار شده است. ۲۷۰۹ شهروند در لحظه تماس، به صورت آنی پاسخ‌گویی شدند و درخواست‌های ۶۵۴ شهروند نیز برای پیگیری به سازمان اتوبوس‌رانی ارجاع شده است.

رمضانی فرخد اضافه کرد: انتقاد از سرویس‌دهی محدود اتوبوس‌رانی با ۸۷ درصد تماس‌های شهروندی، انتقاد از ساعات کاری و فعالیت‌نکردن ناوگان در روز‌های تعطیل با ۸ درصد، رعایت‌نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی مسافران در اتوبوس با ۳ درصد و توزیع‌نشدن ماسک و دستکش به اتوبوس‌رانان با ۲ درصد، مهم‌ترین موضوعات و درخواست‌های مطرح‌شده شهروندان بوده‌اند.

وی گفت: سازمان اتوبوس‌رانی در پی درخواست‌های مردمی ۱۳۷، اقداماتی، چون فعال‌شدن سرویس‌دهی ۲۷ خط با تصویب شورای اسلامی شهر و در گام دوم افزایش تعداد خطوط به ۶۵ خط و افزایش ساعات سرویس‌دهی خطوط، اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین اطلاع‌رسانی لزوم استفاده از دستکش و ماسک برای رانندگان و مسافران در اتوبوس را انجام داده است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
توجه : نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمیشود.
سرخط خبرها

{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}