مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی: تامین ۷۵۰ هزار نفر شب اسکان ویژه زائران دهه پایانی صفر در مشهد مقدس + فیلم مروری بر زندگی مشروطه‌خواه برجسته مشهدی و اشعار او اینفوگرافی | اقدامات کمیته تکریم و استقبال از زائران امام رضا(ع) در ارائه خدمات اسکان و ایستگاههای استقبال از زائر شهرداری مشهد شهردار منطقه ۵ مشهد: ۳۰ سوله پروژه مشارکتی شهرک‌های صنعتی آجیل و خشکبار آماده افتتاح است | هیچ معبر خاکی در سطح منطقه نداریم + فیلم افزایش سه و نیم برابری ذرات معلق در هوای مشهد از عصر امروز (۲۱ مرداد ۱۴۰۴) فرماندار مشهد: هیچ خللی در مسیر خدمت‌رسانی به زائران وجود ندارد | ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن آرد و تأمین ۳۰ میلیون بطری آب برای زائران جزئیات آخرین وضعیت «طرح تفصیلی توس» + فیلم سرویس‌دهی صلواتی اتوبوس و مترو در مشهد به مناسبت اربعین حسینی (۲۳ مرداد ۱۴۰۴) محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین (۱۴۰۴) در مشهد اعلام شد عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد: بهترین و مطلوب ترین خدمات را به زائران دهه آخر ماه صفر ارائه می‌دهیم عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد: باکیفیت‌ترین خدمات به زائران اربعین در نجف توسط شهرداری مشهد ارائه می‌شود + فیلم شهردار مشهد مقدس از آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به ۷ میلیون زائر در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ خبر داد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (سه‌شنبه، ۲۱ مرداد ۱۴۰۴) | آغاز روند کاهش دما از پنجشنبه هفته جاری ساعت کاری مترو و اتوبوسرانی مشهد برای روز چهارشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۴) تغییرکرد ثبت ۳۲‌هزار عملیات نگهداری پیشگیرانه در متروی مشهد، طی سال گذشته هشدار کاهش کیفیت هوا در مشهد و خراسان رضوی به دلیل گردوغبار برون‌مرزی (۲۱ مرداد ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد در وضعیت «بسیار ناسالم» قرار گرفت (۲۱ مرداد ۱۴۰۴) + فیلم وضعیت قرمز آلودگی هوا در مشهد | هشدار خودمراقبتی برای شهروندان مشهدی صادر شد (۲۱ مرداد ۱۴۰۴) ادارات مشهد و خراسان رضوی در روز چهارشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۴) تعطیل شد حمل‌ونقل زائران از پارکینگ‌های مرز چذابه تا نقطه صفر مرزی توسط شهرداری مشهد انجام می‌شود + فیلم آیا ادارات مشهد و خراسان رضوی چهارشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۴) تعطیل هستند؟
سرخط خبرها

درخواست‌های کرونایی از سازمان اتوبوسرانی با ثبت ۳ هزار تماس در مرکز ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۷۴۵۳
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
درخواست‌های کرونایی از سازمان اتوبوسرانی با ثبت ۳ هزار تماس در مرکز ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری، ۳۳۶۳ شهروند با موضوع درخواست‌های کرونایی از سازمان اتوبوس‌رانی با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس برقرار کردند.
لاله سادات کوثری/شهرآرانیوز- با شیوع کرونا در مشهد مدیریت شهری در اولین گام حمل‌ونقل عمومی را تعطیل کرد، این اتفاق با هدف حفظ سلامت شهروندان باوجود واردشدن ضربه اقتصادی به بدنه شهرداری رقم خورد. بعد از فروکش‌کردن موج شیوع کرونا اعضای شورای شهر مشهد در صحن علنی تصمیم گرفتند بنا به درخواست شهروندان، حمل‌ونقل عمومی شهر را به‌صورت پلکانی بازگشایی کنند. به همین منظور در اولین مرحله راه‌اندازی، خطوط بی‌آر‌تی در داخل شهر و مواردی از خطوط در حومه شهر و البته در ساعاتی مشخص بازگشایی شد. همه این موارد دست‌به‌دست هم داد تا بخش عظیمی از ثبت درخواست‌های مردم با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد (۱۳۷) حول این موضوع ثبت شود.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد دراین‌باره گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری، ۳۳۶۳ شهروند با موضوع درخواست‌های کرونایی از سازمان اتوبوس‌رانی با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس برقرار کردند.

 احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: هم‌زمان با آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و شهر مشهد، تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز دراین‌باره آغاز شد تا علاوه بر پرسیدن سؤالاتشان درباره اقدامات مدیریت شهری در این حوزه، درخواست‌ها و پیشنهاد‌ها و نگرانی‌های خود را نیز مطرح کنند.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ در موضوع کرونا، به ثبت درخواست در حوزه سازمان اتوبوس‌رانی اختصاص داشت که در این راستا ۳۳۶۳ ارتباط از طریق درگاه‌های ده‌گانه با این مرکز برقرار شده است. ۲۷۰۹ شهروند در لحظه تماس، به صورت آنی پاسخ‌گویی شدند و درخواست‌های ۶۵۴ شهروند نیز برای پیگیری به سازمان اتوبوس‌رانی ارجاع شده است.

رمضانی فرخد اضافه کرد: انتقاد از سرویس‌دهی محدود اتوبوس‌رانی با ۸۷ درصد تماس‌های شهروندی، انتقاد از ساعات کاری و فعالیت‌نکردن ناوگان در روز‌های تعطیل با ۸ درصد، رعایت‌نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی مسافران در اتوبوس با ۳ درصد و توزیع‌نشدن ماسک و دستکش به اتوبوس‌رانان با ۲ درصد، مهم‌ترین موضوعات و درخواست‌های مطرح‌شده شهروندان بوده‌اند.

وی گفت: سازمان اتوبوس‌رانی در پی درخواست‌های مردمی ۱۳۷، اقداماتی، چون فعال‌شدن سرویس‌دهی ۲۷ خط با تصویب شورای اسلامی شهر و در گام دوم افزایش تعداد خطوط به ۶۵ خط و افزایش ساعات سرویس‌دهی خطوط، اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین اطلاع‌رسانی لزوم استفاده از دستکش و ماسک برای رانندگان و مسافران در اتوبوس را انجام داده است.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->