پیاده‌روسازی یک میلیون و ۳۵۰ هزار مترمربع از معابر مشهد در دوره ششم مدیریت شهری جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع): ایران با نوجوانان و جوانان توانمندش، قوی و سربلند خواهد ماند عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد: دانش‌آموزان ما در تمامی عرصه‌ها با بصیرت مثال‌زدنی حضور داشته‌اند آب برخی مناطق مشهد به دلیل اصلاح شبکه، فردا (۱۴ آبان ۱۴۰۴) قطع خواهد شد شهردار مشهد مقدس: راهپیمایی ۱۳ آبان مقابله با سیاست زور و تزویر آمریکا و استکبار جهانی است بوستان بانوان «صبا» در آستانه بهره‌برداری در آذرماه ۱۴۰۴ | تکمیل پروژه‌های بوستان‌های بانوان در اولویت مدیریت شهری مشهد است نقص فنی و بازگشت پرواز MD تابان به مبدأ مشهد (۱۳ آبان ۱۴۰۴) گذری بر زندگی و زمانه «حاجی‌محمد باباقدرتی» | پایان مردی که می‌خواست غوره‌نشده مویز شود وقتی چرخ می‌چرخد، درخت می‌روید | مأموریت «کرامت عزیززاده» برای آینده سبز ایران خشکسالی ۹۸ درصدی شهر مشهد | ۶۰ درصد از مساحت شهر در وضعیت «خشکسالی بسیار شدید» است تدارک گسترده مدیریت شهری مشهد برای روز استکبارستیزی و دهه فاطمیه هوای مشهد قابل‌تنفس شد | کیفیت هوای شهر قابل‌قبول، اما در مرز ناسالم‌شدن (۱۳ آبان ۱۴۰۴) ترافیک سنگین در معابر مشهد هم‌زمان با بارش باران | افزایش نسبی تصادفات در پی بارش‌ها (۱۲ آبان ۱۴۰۴) درباره کوچه‌ای نام آشنا در مشهد که قدمتش به دوره صفوی می‌رسد | در این «سراب» ۵۰۰ سال زندگی جاری است قرارداد ۲۵ ساله خرید پساب برای حفظ نیمی از فضای سبز مشهد اجرایی شد شهرداری مشهد در آماده‌باش کامل برای بارش‌های پیش‌بینی‌شده | ۶۵۰۰ نیروی خدمات شهری در خدمت شهروندان انسداد موقت مسیر‌های اطراف میدان امام‌حسن‌مجتبی(ع) مشهد به‌دلیل اجرای پروژه عمرانی (۱۲ آبان ۱۴۰۴) تملک بیش از ۱۸۰ ملک برای ساخت مسیر کندرو بزرگراه پیامبر اعظم (ص) مشهد
سرخط خبرها

راه‌اندازی «سرویس تماس متقابل» در مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۲۸۰۹۷
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
راه‌اندازی «سرویس تماس متقابل» در مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد
مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد برای تکریم بیشتر شهروندان، به راه‌اندازی «سرویس تماس متقابل» برای کاهش زمان انتظار مخاطبان پشت خطوط خود اقدام کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، به عنوان خط مقدم ارتباط شهروندان با مدیریت شهری، در طول ۲۴ سال فعالیت مستمر خود، توانسته است اعتماد شهروندان را جلب نموده و هر ساله، بر تعداد مخاطبان خود بیافزاد.

وی ادامه داد: وقوع حوادث و بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی و یا ایجاد محدودیت‌های ترافیکی حاصل از اجرای پروژه‌های شهری، در یک بازه زمانی خاص، به میزان قابل توجهی، بر تعداد تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ می‌افزاید و گاه باعث بالا رفتن مدت زمان انتظار شهروندان در پشت خط این مرکز برای اتصال به کارشناسان واحد دریافت، می‌شود.

رمضانی فرخد گفت: در همین راستا، برای کاهش تعداد افراد در انتظار و پشت خطی و همچنین برای کاهش مدت زمان انتظار شهروندان در پشت خط تلفن سه رقمی مرکز ۱۳۷، در مواقع بحرانی، با رسیدن مدت زمان انتظار شهروند به ۳ دقیقه، شهروند می‌تواند از سرویس تماس متقابل استفاده نموده و با اعلام شماره تلفن خود و پایان دادن ارتباط، منتظر تماس کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری بماند.

وی با اشاره به اینکه، اجرای این طرح، افزایش رضایتمندی شهروندان از ۱۳۷ و مدیریت شهری را در پی خواهد داشت، اضافه کرد: در ادامه، در سریعترین زمان ممکن و طی همان روز، کارشناسان این مرکز با شهروند مربوطه تماس گرفته و نسبت به راهنمایی، پاسخ به سئوالات و یا ثبت درخواست ها، انتقادات و پیشنهاد‌های شهری وی و ارجاع به حوزه‌های مربوطه در شهرداری جهت پاسخگویی و انجام، اقدام می‌نمایند.
 
منبع: روابط عمومی مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->