حذف حصارهای دانشگاه فردوسی تنها پیشنهاد شورای شهر است| تصویب نهایی بر ‌عهده کمیسیون ماده ۵ استانداری داستان گوهرشاد زیر گنبد کبود ایجاد ۸ ره‌باغ با نام بهشت برای دسترسی به ورودی‌های حرم هزار توی ناامیدی در شهرک امید نگرانی برای تامین آب مشهد در تابستان آینده وجود ندارد جمع‌آوری موتورپمپ‌های کشف‌رود در یک ماه آینده برخورد با اداره‌های متخلف کرونایی هوای امروز مشهد۲۲تیر در وضعیت سالم وضعیت طرقبه شاندیز هم قرمز شد برگزاری ۳۷۵ کارگاه زیر طرح سایبان امید در مشهد افزایش ۱۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی تا پایان هفته در مشهد سرانه تولید زباله پلاستیکی هر خانواده مشهدی ۹۷ کیلوگرم است انجام ۵۱۲ عملیات آتش‌نشانی از سوی سازمان آتش‌نشانی مشهد مطالعات بر روی علل تصادفات موتور سیکلت در مشهد بهره‌برداری از پارکینگ مجد تا یک ماه آینده هوای امروز۲۱ تیر در ۵ منطقه مشهد ناسالم است دل خونین مردم از قیام خونین«گوهرشاد» شهردار مشهد:️ باور دارم سرمایه هر سازمانى منابع انسانى آن است توييت محمدرضا كلائى، شهردار مشهد درباره اهتمام براى آبادانى توس
خبر ویژه
راه‌اندازی «سرویس تماس متقابل» در مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد
مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد برای تکریم بیشتر شهروندان، به راه‌اندازی «سرویس تماس متقابل» برای کاهش زمان انتظار مخاطبان پشت خطوط خود اقدام کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، به عنوان خط مقدم ارتباط شهروندان با مدیریت شهری، در طول ۲۴ سال فعالیت مستمر خود، توانسته است اعتماد شهروندان را جلب نموده و هر ساله، بر تعداد مخاطبان خود بیافزاد.

وی ادامه داد: وقوع حوادث و بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی و یا ایجاد محدودیت‌های ترافیکی حاصل از اجرای پروژه‌های شهری، در یک بازه زمانی خاص، به میزان قابل توجهی، بر تعداد تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ می‌افزاید و گاه باعث بالا رفتن مدت زمان انتظار شهروندان در پشت خط این مرکز برای اتصال به کارشناسان واحد دریافت، می‌شود.

رمضانی فرخد گفت: در همین راستا، برای کاهش تعداد افراد در انتظار و پشت خطی و همچنین برای کاهش مدت زمان انتظار شهروندان در پشت خط تلفن سه رقمی مرکز ۱۳۷، در مواقع بحرانی، با رسیدن مدت زمان انتظار شهروند به ۳ دقیقه، شهروند می‌تواند از سرویس تماس متقابل استفاده نموده و با اعلام شماره تلفن خود و پایان دادن ارتباط، منتظر تماس کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری بماند.

وی با اشاره به اینکه، اجرای این طرح، افزایش رضایتمندی شهروندان از ۱۳۷ و مدیریت شهری را در پی خواهد داشت، اضافه کرد: در ادامه، در سریعترین زمان ممکن و طی همان روز، کارشناسان این مرکز با شهروند مربوطه تماس گرفته و نسبت به راهنمایی، پاسخ به سئوالات و یا ثبت درخواست ها، انتقادات و پیشنهاد‌های شهری وی و ارجاع به حوزه‌های مربوطه در شهرداری جهت پاسخگویی و انجام، اقدام می‌نمایند.
 
منبع: روابط عمومی مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
توجه : نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمیشود.
سرخط خبرها

{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}