ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها
معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی:

بنیامین، کودک آزاردیده مشهدی، در محلی امن و نزد پدرش است

  • کد خبر: ۲۹۲۹۰
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
  • ۱
بنیامین، کودک آزاردیده مشهدی، در محلی امن و نزد پدرش است
معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: نظر کارشناسان اورژانس اجتماعی به مراجع قضایی اعلام شده است و منتظر حکم دادگاه مادر این کودک 3ساله هستیم.

علی صمدی جوان/شهرآرانیوز، دکتر غلامحسین حقدادی با اعلام این خبر افزود: پس از بازداشت این مادر و براساس تحقیقات پلیس و سایر گزارش‌های مرتبط با این پرونده، برای بهزیستی مسجل شد که او مادر واقعی این کودک است و تحت فشار و تهدید و ارعاب مجبور به آزار رساندن به فرزند خود شده است.


وی ادامه داد: در همان لحظات ابتدایی پس از بازداشت آن خانم، کودک به خانواده مادر تحویل داده شده است و از صبح امروز نیز همراه پدر خود است و جای نگرانی نیست.


حقدادی درباره تصمیم مراجع قضایی نسبت به صلاحیت مادر و پدر این کودک گفت: گزارش لازم را آماده و تسلیم مراجع قضایی کرده‌ایم و منتظر اعلام حکم هستیم. اگر برای مرجع قضایی محرز شود که خانواده بنیامین صلاحیت نگهداری از او را ندارند، او را به مراکز نگهداری از کودکان بدسرپرست معرفی خواهند کرد که البته احتمال آن را در این پرونده کم می‌دانیم؛ زیرا مادر تحت شرایط نامطلوب و به‌علت تهدید، اقدام به آزار رساندن کرده است و با بررسی‌هایی که کارشناسان ما انجام داده‌اند، تاحدودی صلاحیت خانواده‌های این کودک مورد تأیید است. اما درنهایت نظر قاضی این پرونده تعیین‌کننده سرنوشت این کودک خواهد بود.


وی به آخرین وضعیت مادر و کودک اشاره و خاطرنشان کرد: کارشناسان ما شب گذشته موفق به ملاقات مادر شده‌اند، اما تاکنون امکان یک مصاحبه عمیق روان‌شناختی با او را نیافته‌اند. بنیامین نیز در وضعیت مطلوبی است، اما به‌دلیل تنش‌هایی که به او وارد شده است، وضعیت شکننده‌ای دارد. اکنون نیز خوشبختانه این کودک حامیان خوبی دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
1
2
چرا ب خانوادش دادین دوباره این طفل معصوم. این دفعه کتکش میزنن ولی درخفا. واقعا بعضی مسولین هیچی حالیشون نیس
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->