نتیجه بازی سپهر صدرای مشهد و گیتی‌پسند اصفهان در لیگ برتر والیبال | گل‌به خودی دقیقه نودی! دبی میزبان بازی ایران و قطر واکنش دوباره مجیدی به شایعه بازگشت به استقلال انصراف دبیر از انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی دوری ۶ هفته‌ای آلیسون بکر از دروازه لیورپول بازگشت کریم باقری به پرسپولیس توافق آبی ها با پل لوگوئن | جدیدترین گزینه سرمربی‌گری استقلال کیست؟ + سوابق استقلال - النصر و تراکتور - روشن تاجیکستان در کشور ثالث شکایت جدید پرسپولیس از بیرانوند درباره فعالیت‌های لجستیک مشهد برای میزبانی از تیم ملی فوتبال که ناکام ماند | آمادگی در حد تیم ملی تاریخ و ساعت بازی ایران و ازبکستان | جدال ۶ امتیازی سقوط پینگ‌پنگ‌بازان ایران از ۴ پله آسیایی! اهدای مقام پروفسوری به عبادی‌پور از سوی لهستانی‌ها! وزیر ورزش: محل برگزاری بازی ایران و قطر احتمالا ازبکستان باشد خداحافظی سهرابیان با هواداران + عکس اعتراض جواب داد؛ پاداش برابر پارالمپیکی‌ها با المپیکی‌ها تست دوپینگ یزدانی در بیمارستان فرانسه! پارالمپیکی‌ها تجلیل شدند شکایت استقلال از پرسپولیس رد شد
سرخط خبرها

پایان دوری کلوپ از دنیای فوتبال

  • کد خبر: ۲۹۳۴۶۰
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
پایان دوری کلوپ از دنیای فوتبال
یورگن کلوپ پس از وقفه‌ای کوتاه پس از ۹ سال حضورش در لیورپول، شغل جدیدی در فوتبال پیدا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرمربی آلمانی پس از جدایی از لیورپول در پایان فصل گذشته، در ماه‌های گذشته در حال استراحت بود و در این مدت پیشنهاد‌هایی برای هدایت چند باشگاه و تیم ملی که به دستش رسیده بود را رد کرد.

در شرایطی که به نظر می‌رسید این مربی آلمانی حداقل تا تابستان آینده پیشنهاد شغلی جدیدی را نخواهد پذیرفت، حالا گفته می‌شود که او برای بازگشت به مستطیل سبز آماده شده است و با قبول قراردادی بلندمدت، رئیس دپارتمان فوتبال ردبول خواهد شد.

این مربی ۵۷ ساله قراردادی بلندمدت با ردبول امضا کرده است و از اوایل دی‌ماه امسال در سمت جدید خود قرار خواهد گرفت. ردبول مالک چند باشگاه فوتبال از جمله لایپزیش در بوندس‌لیگا، سالزبورگ در اتریش و نیویورک ردبول در لیگ آمریکاست و تمرکز کلوپ در شغل جدیدش بیشتر روی توسعه فلسفه بازی این تیم‌ها خواهد بود. او همچنین وظیفه دارد تا در مسیر پیدا کردن استعداد‌های جوان به این تیم‌ها کمک کند.

البته قرارداد کلوپ با ردبول شامل بند خروجی است که به او اجازه می‌دهد در صورت رسیدن پیشنهادی مناسب، این مجموعه را ترک کند. قرارداد کلوپ با ردبول تا انتهای جام جهانی ۲۰۲۶ اعتبار دارد و به این ترتیب این مربی آلمانی فرصت خواهد داشت تا پس از آن رقابت‌ها، در صورت جدایی یولیان ناگلزمان از هدایت تیم ملی آلمان، جایگزین او روی نیمکت ژرمن‌ها شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->