درباره زنده یاد امین ا... رشیدی | گنجینه‌ای در موزه خاطرات رضا احمدی با نمایش جدید «هرکول» بر روی صحنه تئاتر می‌آید اولین نشست تخصصی میدان هنر در مشهد برگزار می‌شود رئیس حوزه هنری خراسان رضوی: باید بعد از جشنواره‌ها، از استعدادهای کشف‌شده حمایت کرد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: قوانین به سمت تسهیل و پشتیبانی از هنرمندان سوق داده شود اسرار سینمایی روی آنتن تلویزیون + زمان پخش گزارشی از اجرای نمایش تعاملی «موقعیت اضطراری» در مشهد گفت وگو با هوش مصنوعی «اوپن ای آی»، «چت جی پی تی»، درباره «فرهنگ و ادبیات مشهد» آیین تکریم همراهان و رونمایی از پوستر‌های سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) برگزار شد + فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ تشت رسوایی دشمنان ایران از بام افتاد + فیلم «لیام پین» خواننده گروه «وان دایرکشن» درگذشت + علت فوت اینترنشنال به زنده‌شدن کشته‌شدگان ایمان آورد، اما به دروغگوبودن خود نه! فیلم سینمایی «پیر پسر» از لندن به آلمان می‌رود انتشار «مجموعه کامل اشعار غلامرضا بروسان»
سرخط خبرها

اولین نشست تخصصی میدان هنر در مشهد برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۲۹۵۰۶۸
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
اولین نشست تخصصی میدان هنر در مشهد برگزار می‌شود
اولین نشست تخصصی میدان هنر روز دوشنبه ۳۰ مهر در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد، سالن شماره ۳ برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، نقاشی‌های دیواری، که به عنوان هنر خیابانی نیز شناخته می‌شوند، به یکی از جذاب‌ترین و تاثیرگذارترین اشکال هنر معاصر تبدیل شده‌اند. این نوع هنر، با استفاده از فضا‌های عمومی، پیام‌ها و احساسات را به جامعه منتقل می‌کند و در عین حال زیبایی بصری را به محیط شهری اضافه می‌کند.

احمد منصوب از هنرمندان نقاشی است که تمرکز کارش را بر روی نقاشی چهره شهدای مدافع حرم، قرار داده است.

حال قرار است حوزه هنری خراسان رضوی در روز دوشنبه (۳۰ مهر ۱۴۰۳) نشستی تخصصی با حضور فرزاد قائمی، جواد استادی، سید محمدرضا میری، مهدی یک‌پسر برای مرور هنر احمد منصوب برگزار کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه ساعت ۱۸ به پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد، سالن شماره ۳ مراجعه کنند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->