دستگیری پسر جوان در پرونده قتل همسایه با آجر افسردگی، دیابت و سکته مغزی؛ نتایج تلخ ولع به خوردن شیرینی دستگیری عامل ایجاد ناامنی در جنوب سیستان و بلوچستان (۲۹ مهر ۱۴۰۳) قتل جوان نیشابوری بر اثر نزاع خیابانی| قاتل دستگیر شد کشف ۴ هزار عدد قرص مخدر در یک عطاری مشهد (۲۹ مهر ۱۴۰۳) کروکی‌های کاغذی تصادفات از امروز حذف می‌شوند (۲۹ مهر ۱۴۰۳) فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آبان ۱۴۰۳ ثبت ۱۳ هزار تخلف در قاچاق تجهیزات و دارو در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ دومین عمل پیوند قلب مصنوعی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد باموفقیت انجام شد (۲۹ مهر ۱۴۰۳) خودرو‌های داخلی، تله مرگ یا وسیله نقلیه؟ خرید BMW با رمزارز تقلبی، شگرد کلاهبرداری از ۶ نفر در مشهد (۲۹ مهر ۱۴۰۳) ثبت‌نام آزمون دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۴ آغاز شد آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور چه زمانی برگزار می‌شود؟ بی توجهی شهروندان به ساعت بیرون‌گذاشتن زباله‌ها چهره شهرمان را نازیبا کرده است دولت پیگیر پرونده نیلوفر حامدی و الهه محمدی است معلم ویژه آموزش دانش‌آموزان اوتیسم نداریم انتظار طولانی دانشجو معلمان برای دریافت کارت معافیت بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۴ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۹ مهر ۱۴۰۳) خسارت شن‌های روان به شبکه انتقال آب از سد دوستی آیا می‌توانیم عوارض نشستن طولانی‌مدت در محل کار را با ایستادن کاهش دهیم؟ تحصیل ۲۰۲۰ دانش‌آموز در مدارس همدل خراسان رضوی افزایش ۶۷ درصدی مصرف دخانیات در ایران | آیا قیمت سیگار افزایش پیدا می‌کند؟ حلقه‌های مرگ‌بار زیبایی، خطر ابتلا به بیماری‌های عفونی و هپاتیت را به همراه دارد منابع اختصاص‌یافته برای سامان‌دهی سکونتگاه‌های غیررسمی به شکل کامل استفاده نشده است ۵ منشأ بروز کمردرد کدام‌اند؟
سرخط خبرها

تحصیل ۲۰۲۰ دانش‌آموز در مدارس همدل خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۹۵۴۸۶
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
تحصیل ۲۰۲۰ دانش‌آموز در مدارس همدل خراسان رضوی
طرح مشارکتی کمیته امداد و آموزش‌وپرورش برای حمایت از دانش‌آموزان مستعد، در حال انجام است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با هدف تأمین عدالت آموزشی و تربیتی، طرح مدارس همدل به عنوان طرحی مشارکتی بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش، سومین سال خود را پشت سر می‌گذارد. در این طرح از دانش‌آموزان مستعد به‌طور رایگان در مدارس هیئت امنایی، غیردولتی و نمونه دولتی ثبت‌نام می‌شود تا بتوانند همانند دانش‌آموزان برخوردار با تکریم و حفظ عزت نفس از خدمات آموزشی، رفاهی و... بهره‌مند شوند و احساس تبعیض و تفاوت با دیگر دانش‌آموزان نکنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی درباره تحقق این طرح در استان، گفت: در سال اول اجرای این طرح قرار بود پانصددانش‌آموز محروم زیرپوشش با هدف اجرای عدالت آموزشی و دسترسی به امکانات آموزشی در مدارسی که شهریه دریافت می‌کنند، رایگان ثبت‌نام شوند که این امر تحقق پیدا کرد.

رضا سلم‌آبادی در گفتگو با خبرنگار شهرآرا، با بیان اینکه در سال دوم اجرای این طرح، آموزش و پرورش تحقق این آمار را به هزار نفر رساند، اظهار کرد: در سال گذشته حدود ۱۳۰۰ دانش‌آموز زیرپوشش، در این طرح ثبت‌نام شدند و امسال با همکاری و مساعدت مدارس، این آمار به ۲۰۲۰ نفر رسید.

بالغ بر ۲۰ میلیاردتومان اعتبار در یک‌سال

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حال حاضر کمترین شهریه مدارس کمتر از ۱۰ میلیون تومان نیست، بیان کرد: با توجه به تعداد ۲۰۲۰ دانش‌آموز ثبت‌نام شده، اگر کمترین میزان شهریه را در نظر بگیریم، کمترین میزان اعتبار اختصاص یافته بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان است. البته مدارسی در استان داریم که شهریه ثبت‌نامی آنها بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان است. سلم‌آبادی درباره شیوه جذب دانش‌آموزان در این طرح، گفت: دانش‌آموزان از سمت کمیته امداد معرفی و جذب مدارس شده‌اند. در مدارس خاصی که آزمون ورودی داشتند نیز به شیوه گزینش، ثبت‌نام انجام شده است.

۶۰ هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد

او افزود: با توجه به اینکه حدود ۶۰ هزار دانش‌آموز محروم زیرپوشش داریم، به همین تعداد نیز بسته تحصیلی از سوی کمیته امداد به دانش‌آموزان محروم داده شده که از ظرفیت خیران استفاده کرده‌ایم. همچنین کمک‌های بلاعوض یک تا سه میلیون تومانی به دانش‌آموزان داده شده است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی با اعلام خرسندی از مشارکت حامیان گفت: ۱۳ هزار معلم و ۷ هزار دانش‌آموز در استان، حامی دانش‌آموزان محروم هستند که در این زمینه خراسان رضوی رتبه اول را دارد. امسال ۱۶۹ نفر از دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد، جذب دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش شده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->