مراسم تشییع پیکر «شهید خموشی» از شهدای حادثه تروریستی تفتان در مشهدمقدس + عکس و فیلم شهادت یک شهروند غیرنظامی اسلامشهر در حمله رژیم صهیونیستی یک اذان در ۵ کاشی از نماز ملفوظ تا نماز مقبول رعایت ادب، نخستین قدم برای خوب نماز خواندن | فکر کن آمده‌ای میهمانی «مکتب نصرالله» جاودانه در تاریخ درباره شهید سیدهاشم صفی الدین | ستاره درخشان آسمان جهاد چه‌کسی می‌تواند آرزوی مرگ کند؟ چند راهکار برای مطالعه و انس با قرآن کریم | کتابی که زندگی را روشن می‌کند آمادگی آستان قدس برای میزبانی از برنامه‌های علمی و فرهنگی دانش ‌آموزی در حرم امام‌رضا(ع) ترویج سیره رضوی با هم‌افزایی آستان قدس رضوی و وزارت آموزش و پرورش جهان با ظهور به احسن‌الحال می‌رسد درباره پویش «ایران همدل» و حمایت مردم ایران از لبنان و فلسطین | ما ملت هم‌بستگی و همدلی هستیم یک تکه از بوی بهشت به سلامتی انگشتی که ماشه می‌کشد روی باطل تاریخ نقش‌و‌نگار مُهر‌هایی بر اسناد آستان قدس رضوی | ساخت شناسنامه‌هایی با سنگ‌های گران‌قیمت چگونه محبوب خدا شویم؟ همسایه‌داری، آنگونه که حضرت شمس الشموس (ع) گفته‌اند | همسایه خوب، گل خوشبوست
سرخط خبرها

کرسی تلاوت رضوی یادبود شهید «یحیی سنوار» در حرم مطهر رضوی برگزار شد

  • کد خبر: ۲۹۵۷۷۰
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
کرسی تلاوت رضوی یادبود شهید «یحیی سنوار» در حرم مطهر رضوی برگزار شد
به همت اداره دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی، کرسی تلاوت رضوی یادبود مجاهد قهرمان، شهید یحیی سنوار، در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این محفل قرآنی که مزین به حضور جمعی از قاریان ممتاز و بین‌المللی بود، قاریان با تلاوت آیات نورانی قرآن، یاد مجاهد نستوه، شهید راه قدس، شهید یحیی سنوار، رئیس‌دفتر سیاسی حماس را گرامی داشتند و بر روان پاک این مجاهد فی‌سبیل‌الله، سلام و درود فرستادند.

این محفل قرآنی با تلاوت قرآن توسط رضا رضایی، از قاریان بین‌المللی آستان مقدس، آغاز شد و این قاری خوش‌الحان آیاتی از سوره مبارکه زمر را تلاوت کرد.

قرائت آیاتی از سوره مبارکه مؤمنون با نوای قاری پرافتخار و خوش‌صدای حرم مطهر رضوی، سید روح‌الله لسان‌طوسی، بخش بعدی این محفل قرآنی بود.

پایان‌بخش این مراسم تلاوت زیبا و فاخر قاری پیشکسوت کشوری، حاج کریم منصوری بود که با تلاوت آیاتی از سوره مبارکه فصلت، دل‌ها را نورانی به نور قرآن کرد.

زائران حریم ملکوتی رضوی نیز با حضور در این محفل باشکوه از فیض استماع آیات نورانی قرآن کریم با صوت زیبای قاریان قرآن بهره‌مند شدند و ثواب آن را به روح بلند شهید یحیی سنوار هدیه و علو درجات این مجاهد خستگی‌ناپذیر را از درگاه خداوند خواستار شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->