ناتینگ فون 3a لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت آمریکایی‌ها می‌خواهند دسترسی نوجوانان به هوش مصنوعی را ممنوع کنند اپل از چندسال دیگر دکمه‌های آیفون را کاملا متحول می‌کند مسیر نو در مهندسی؛ آغاز تحول هوشمند در ساخت‌وساز مشهد فناوری eSIM به‌زودی به‌صورت گسترده در کشور اجرا می‌شود نوجوان ۱۲ ساله کانادایی با همکاری ناسا دو سیارک جدید کشف کرد موسیقی خطر زوال عقل را در سالمندان تا ۳۹ درصد کاهش می‌دهد تعرفه‌ بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ بحران وجودی مشق شب در عصر هوش مصنوعی آیا گراکی‌پدیای ایلان ماسک یک کپی از ویکی‌پدیاست یا یک ارتقای بزرگ؟ افشای جزئیاتی جدید از باتری و نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد ۸ اولین ویدئو از گوشی تاشو سه‌تکه سامسونگ منتشر شد + فیلم راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه ساعت اتمی کشور طی یک سال آینده آمار عجیب OpenAI از تعداد کاربرانی که با ChatGPT درباره خودکشی صحبت می‌کنند فرایند تأیید سن کاربران پلی استور در برخی مناطق آغاز شد پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد (۵ آبان ۱۴۰۴) دانشمندان: احتمالا قارچ‌ها حافظه کامپیوترهای آینده باشند! تاریخ عرضه ناتینگ فون (3a) لایت مشخص شد + مشخصات و قیمت تصویب آیین‌نامه فضای مجازی خراسان رضوی با تأکید بر چابک‌سازی قوانین و ارتقای سواد دیجیتال دانشمندان روشی کاملاً جدید برای نگهداری مواد غذایی در یخچال اختراع کردند احتمال افزایش قیمت گوشی‌های هوشمند، بعد از گران‌شدن چیپ‌های حافظه
سرخط خبرها

چرا برخی از ویدئوهای اینستاگرام تار و بی‌کیفیت هستند؟

  • کد خبر: ۲۹۸۳۴۱
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶
چرا برخی از ویدئوهای اینستاگرام تار و بی‌کیفیت هستند؟
مدیرعامل اینستاگرام از دلیل کیفیت پایین برخی از ویدئوهای این شبکه اجتماعی گفته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیرعامل اینستاگرام اعلام کرد این پلتفرم اجتماعی کیفیت ویدیو‌هایی را که بازدید کمی دریافت کنند، کاهش می‌دهد.

احتمالاً متوجه شده‌اید که بعضی از ویدیو‌های اینستاگرام تار و بی‌کیفیت دیده می‌شوند، درحالی‌که سایر ویدیو‌ها شفاف و باکیفیت هستند. به‌گفته‌ی آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام این موضوع به تعداد بازدید‌های ویدیو بستگی دارد.

موسری در ویدیوی پرسش و پاسخی که اخیراً در تردز منتشر شد توضیح داد چرا کیفیت بعضی از ویدیو‌های اینستاگرام پایین‌تر از سایر ویدیو‌ها است: «به‌طور کلی، ما می‌خواهیم بالاترین کیفیت ممکن را به کاربران ارائه دهیم. باتوجه‌به اینکه اکثر بازدید‌های ویدیو‌ها در ابتدای انتشار آنها انجام می‌شود، اگر ویدیویی برای مدت طولانی بازدید زیادی نداشته باشد، کیفیت آن را کاهش می‌دهیم. البته درصورتی‌که همان ویدیو مدتی بعد بازدید بیشتری دریافت کند، با کیفیت بالاتر برای بازدیدکنندگان رندر می‌شود.»

به‌گفته‌ی موسری، اینستاگرام کاهش کیفیت ویدیو‌هایی را که بازدید پایینی دارند، برای نمایش‌دادن باکیفیت‌ترین محتوا به کاربران انجام می‌دهد. موسری در ادامه‌ی پرسش و پاسخ توضیح داد اینستاگرام منابع بیشتری را به ویدیو‌های محتواسازانی که بازدید بیشتری ایجاد می‌کنند اختصاص می‌دهد.

مدیرعامل اینستاگرام به کاربری که نگران تبعیض علیه محتواسازان کوچک‌تر بود، توضیح داد که این تغییر کیفیت خیلی زیاد نیست. او با درک نگرانی کاربران تازه‌کار عنوان کرد که تعامل افراد با ویدیو‌ها براساس محتوا شکل می‌گیرد و نه کیفیت.

رویکرد اینستاگرام برای کاهش کیفیت ویدیو‌های کم‌بازدید، با صحبت‌های قبلی متا مطابقت دارد. این شرکت در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که نمی‌تواند با تعداد روزافزون ویدیو‌های آپلودشده در فیسبوک همگام شود. غول رسانه‌های اجتماعی تخمین زد که سال گذشته بستر لازم برای روزانه ۴ میلیارد استریم ویدیو در فیسبوک را فراهم کرده است.

متا در پستی وبلاگی نوشت برای صرفه‌جویی در منابع محاسباتی ویدیو‌های محبوب‌تر و پربازدیدتر، ابتدا کدگذاری سریع و ساده‌ای برای ویدیو‌هایی که اخیراً آپلود شده‌اند، اعمال می‌کند. بعد از اینکه ویدیو به‌اندازه‌ی کافی بازدید گرفت، کدگذاری قوی‌تری دریافت خواهد کرد. در نهایت، اگر ویدیو مذکور خیلی محبوب شود، متا پیشرفته‌ترین پردازش را روی ویدیو اعمال می‌کند تا با بالاترین کیفیت ممکن برای کاربران نمایش یابد.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->