خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳) یک کشته و ۲ زخمی در تصادف ۲ موتور سیکلت با پاترول در جاده بابل (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بسیج امکانات آبفا نیشابور برای رفع مشکل آب روستاهای میان جلگه

  • کد خبر: ۳۰۰۹۱
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
بسیج امکانات آبفا نیشابور برای رفع مشکل آب روستاهای میان جلگه
به دلیل گرمی هوا و استفاده مشترکین پایین دست و ابتدای خط انتقال ، آب شرب انتهای خط از فشار کمتری برخوردار است.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی انتشار خبری مبنی بر محرومیت ۲۰ روزه مردم روستای حسین‌آباد جنگل بخش میان جلگه نیشابور از آب آشامیدنی در برخی رسانه‌ها(اینجا بخوانید) ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تبصره دو نیشابور علت بروز مشکل را قطع برق و اتفاق در مسیر خط انتقال آب اعلام کرد.
علی‌رضا اخویان افزود: این روستااز مجتمع وحدت که وظیفه تامین و توزیع آب فی مابین سه شهرستان کاشمر ،سبزوار و نیشابور را دارد , تامین آب می شود که در سه روز قبل به سبب قطع برق ساعاتی بی آب بود.
وی اسامی روستاهای تحت پوشش این مجتمع را ده حسینی، پاباز، چاه سالار ریزآب حصارسرخ و حسین آباد جنگل با ۱۲۱۹ خانوار در قالب ۱۲۶۹ مشترک دانست که روستاهای انتهای خط زودتر بی آب و دیرتر آبدار می‌شوند.
اخویان از رفع مشکل شبکه آب این روستا از ۴۸ ساعت قبل خبر داد و قطع آب در ۲۰ روز گذشته را تکذیب کرد.

وی ادامه داد: به دلیل گرمی هوا و استفاده مشترکین پایین دست و ابتدای خط انتقال، آب شرب انتهای خط از فشار کمتری برخوردار است که برای رفع این مشکل کسری آب توسط روش آبرسانی سیار با تانکر پشتیبانی می شود.
این مقام مسئول با اشاره به تمهیدات شرکت آبفا نیشابور برای رفع پایدار مشکل روستائیان ۶ روستای جغرافیای شهرستان نیشابور اظهارکرد: عملیات حفر چاه رزرو با هدف پشتیبانی تامین آب روستاهای یاد شده در محل چاه سالار بزودی آغاز می شود که خط انتقال و برقرسانی نیز در دستور کار است.

به گفته اخویان این چاه ظرف ۱۵ روز حفر، تجهیز و برق‌رسانیخواهد شد.
وی همچنین از حفر، تجهیز و اجاره ۵ حلقه چاه در ۲۵ روز گذشته ( هر ۵ روز یک حلقه چاه) خبر داد که باعث تزریق آب با مجموع ۱۲۵ لیتر برثانیه به شبکه آب شهری و روستایی شده است.
وی افزود: همزمان نسبت به استفاد از توان آب تانکری برای تامین آب مناطق کم فشار روستایی اقدام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->