دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود
سرخط خبرها
برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال بانوان بعد از ۶ ماه تعطیلی

گل ‌کوچک دختران در مشهد برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۳۱۴۵۴
  • ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
گل ‌کوچک دختران در مشهد برگزار می‌شود
مژده رنگیان - رقابت‌های سه‌نفره فوتسال بانوان قرار است اواسط مردادماه در مشهد برگزار شود. آخرین فعالیت‌های فوتبال و فوتسالی دختران شهر به ۵ ماه پیش برمی‌گردد؛ روز‌هایی پیش از شیوع جدی ویروس که دختران استان در لیگ فوتسال خراسان رضوی، لیگ برتر فوتبال، لیگ برتر فوتسال و رقابت‌های استعدادیابی در سطح کشور فعالیت می‌کردند و در میانه راه همه این رویداد‌ها به حالت تعلیق درآمدند و نیمه‌تمام ماندند. حالا با گذشت بیش از ۱۶۰ روز از روز‌های بحرانی، قرنطینه به‌مرور برای ورزشی‌ها برداشته می‌شود. به‌همین‌خاطر، کمیته بانوان هیئت فوتبال مشهد در نظر دارد مسابقات فوتسال گل‌کوچک سه‌نفره به‌صورت همگانی برگزار کند.
الهه میرزاده که کمتر از یک ماه است به‌عنوان مسئول کمیته بانوان هیئت فوتبال مشهد فعالیت خود را آغاز کرده است، درباره این رقابت‌ها می‌گوید: در اولین دوره مسابقات فوتسال گل‌کوچک بانوان، هدف ما فوتبال و تفریح است. ایجاد نشاط اجتماعى و اوقات فراغت برای بانوان یکی از اهداف مهم ما در این طرح بوده است؛ البته در کنار آن سلامت عمومى جامعه نیز مدنظر ماست و با پروتکل‌هاى بهداشتى برگزار شود.

یک فعالیت همگانی بدون محدودیت سنی
او با بیان اینکه این رقابت‌ها در رده سنی آزاد برگزار می‌شود، ادامه می‌دهد: هیچ محدودیتی برای این رقابت‌ها نگذاشته‌ایم تا همه افراد علاقه‌مند بتوانند آن را تجربه کنند. ازسوی‌دیگر نمی‌خواستیم مسابقات فوتسال تخصصی و برای افراد حرفه‌ای باشد. بسیاری از دختران به‌هر‌دلیلی فرصتی برایشان ایجاد نشده است که پابه‌توپ شوند و ما می‌خواهیم این فرصت را به آن‌ها بدهیم. مسئول کمیته بانوان هیئت فوتبال مشهد خاطرنشان می‌کند: این رقابت‌ها علاوه بر پررنگ‌بودن بعد همگانی و تفریحی آن، از نظر استعدادیابی نیز برای ما اهمیت دارد و قطعا مربیان ما استعداد‌های برتر و بازیکنان خوب را شناسایی می‌کنند. البته جوایزی نیز برای تیم‌های برتر در نظر گرفته شده است. قرار است در پایان به تیم‌های اول تا سوم جوایز نقدی به مبلغ ٣٦میلیون ریال به‌همراه کاپ و حکم قهرمانی اهدا شود.
میرزاده درباره زمان احتمالی برگزاری این رقابت‌ها تصریح می‌کند: تیم‌ها تا ابتدای مردادماه فرصت ثبت‌نام دارند، پیش‌بینی ما این است که بتوانیم رقابت‌ها را نیمه مردادماه با پروتکل‌های بهداشتی آغاز کنیم. امیدوارم تا آن زمان شرایط کنترل و مدیریت ویروس مهیا شده باشد و مجوز برگزاری مسابقات را بدهند. آغاز رقابت‌های مردان نیز در همین زمان برنامه‌ریزی شده است؛ اما درنهایت تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش هستیم.

قول فستیوالی برای حرفه‌ای‌ها
او در پاسخ به این موضوع که ممکن است بازیکنان حرفه‌ای‌تر سطح مسابقات را برای حضور خود مناسب ندانند، می‌گوید: با توجه به اینکه مسابقات حرفه‌ای فوتسال نیست، کسانی در این مسابقات شرکت می‌کنند که از آمادگی جسمانی مناسبی برخوردار باشند و بتوانند از پسِ بازی سه‌نفره بربیایند. تا الان مربیان رشته‌های ورزشی غیرفوتسال تقاضای زیادی برای مشارکت در مسابقات داشته‌اند. از حضور بچه‌های حرفه‌ای نیز در این گل‌کوچک استقبال می‌کنیم؛ اما به‌زودی برای بچه‌های فوتسالیست نیز فستیوال ویژه‌ای تدارک خواهیم دید و فضایی برای رقابت حرفه‌ای‌ها ایجاد خواهیم کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->