اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

ساخت ورودی بولوار شهید برونسی آغاز شد

  • کد خبر: ۳۱۷۸۱
  • ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
ساخت ورودی بولوار شهید برونسی آغاز شد
عملیات ساخت پروژه ورودی بولوار شهید برونسی با حضور شهردار و فرماندار مشهد آغاز شد.
سمیرا شاهیان/ شهرآرانیوز، شهردار مشهد در آیین افتتاح آغاز عملیات ساخت پروژه ورودی شهید برونسی در امروز، پنجم تیرماه، گفت: ۳ نکته به‌نظرم می‌رسد که در اینجا بیان کنم، نکته اول موضوع غرب مشهد و انتهای وکیل‌آباد و تقاطع آزادگان است.
محمدرضا کلائی با بیان اینکه واقعا آزاردهنده است در مدت ۱۵ سال وقتی کسی می‌خواهد به ییلاقات طرقبه و شاندیز برود و در غرب مشهد انتخاب مسیر کند، نگران ساعت حرکتش باشد، ادامه داد: شهروندان مشهدی تا امروز می‌سنجیدند چه زمانی به سمت انتهای وکیل‌آباد حرکت کنند، اما با همین زمان‌سنجی نیز گاهی یکی دو ساعت معطل می‌شدند. این موضوع هم برای پلیس راهور و هم برای شهروندان که مجبور بودند زمانشان را در ترافیک سپری کنند، آزاردهنده بود. همچنین نگرانی‌های امنیتی و پدافند غیرعامل نیز مطرح بود که در آینده با احداث این ورودی برطرف خواهد شد.
او افزود: با اصلاح هندسی بولوار برونسی، آن‌هم با هزینه‌ای که اصلا قابل مقایسه با طرح‌های قبلی نیست و دانش فنی همکارانم در معاونت حمل‌ونقل و اهتمامشان که یک راه‌حل مناسب و کوتاه‌مدت و به‌صرفه را پیاده کردند، این اتفاق افتاد و از همه کسانی که در این امر مشارکت داشتند تشکر می‌کنم.
شهردار مشهد با اشاره به اینکه با ساخت گذرگاه امروز شاید بتوان گفت آخرین قطعات پازل از موضوع ورود و خروج به ییلاقات و شهرستان بینالود تکمیل شده است، اظهار کرد: این اقدام به همت همکارانم آغاز می‌شود و امیدواریم در زمان مقرر هم به پایان برسد که آثار و نتایج مناسبی خواهد داشت.
 
ساخت ورودی بولوار شهید برونسی آغاز شد

شهر مشهد در حوزه عمران پوست‌اندازی کرده است
محمدرضا کلائی در ادامه سخنانش گفت: نکته دوم من این است که کمال ناسپاسی و ناجوانمردی می‌دانم اگر اذعان نکنم حوزه عمران ما با مسئولیت آقای کاظمی انصافا متفاوت‌تر از استاندارد‌ها عمل کردند. واقعا هرچقدر نگاه بدبینانه هم داشته باشیم، می‌بینیم شهر مشهد در حوزه عمران پوست‌اندازی کرده است.
او افزود: من می‌دانم که در این زمینه نقش چندانی نداشتم. نقش عمده برعهده آقای کاظمی و همکارانشان بوده است. به‌نظرم فعالیت‌هایی که در حوزه عمران و حمل‌ونقل انجام شده است، مایه مباهات است و من از آن‌ها تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم اگر بخواهیم تعبیری برای حرکت جهادگونه در وضعیت حاضر کشور داشته باشیم، می‌توانم از عملکرد این افراد مثال بزنم.
شهردار مشهد ادامه داد: واقعیتش برای اینکه پروژه‌ای به سرانجام برسد، فقط تأمین مالی و هماهنگی‌های حاشیه‌ای و به صرفه و صلاح درآوردن کار با مشاور و تأمین نکات فنی نیست، مجموعه‌ای از حواشی را کنترل‌کردن و مجموعه‌ای از خواست‌ها را به منصه ظهور رساندن و در یک زمان فشرده‌کردن، انصافا کار پیچیده‌ای است که انتظار داشتم دوستان زودتر از این کار خسته بشوند که خداراشکر تا کنون پرشور و پرنشاط ادامه دادند.
کلائی بیان کرد: کارکردن با این مجموعه برای من مایه فخر و مباهات است. به‌طبع حمایت‌هایی که شورای اسلامی شهر داشته است و خواهد داشت، می‌تواند به من و همکاران انگیزه تزریق کند. امیدوارم این حرکت جهادی نمونه در مشهد که بزرگ‌ترین فراورده‌اش امید و نشاط برای مردم است، امید به اینکه کسانی هستند که برایشان کار می‌کنند و به رفع مشکلاتشان فکر می‌کنند و همه این‌ها را با همدلی و همراهی همه ارگان‌های حاکمیت پیش می‌برند، مفید واقع شود.
او همچنین از پلیس راهور و فرمانده نیروی انتظامی که در همه این پروژه‌ها نقش جدی دارند، تشکر کرد.

معاون فرهنگی را موظف به آذین‌بندی شهر می‌دانم
شهردار مشهد درباره نکته پایانی گفت: در ابتدای دهه کرامت هستیم. این ایام بزرگ‌ترین اتفاق ما مشهدی‌ها و مایه برکت همه ما و مایه سرور و شادمانی ماست. امسال به‌واسطه کرونا فعالیت‌های اصلی که شور و نشاط در شهر ایجاد می‌کرد، محدود و حذف شده است و ما نمی‌توانیم برنامه‌های شادی که توأم با ازدحام است را داشته باشیم و درمجموع شاید بشود گفت امسال از این حیث واقعا محروم هستیم از شادی‌ای که در دل مردم ایجاد می‌شود.
محمدرضا کلائی گفت: انتظارم این است که این‌ها در فضاسازی شهری جبران شود. واقعا باید در سال ۹۹ مثل سال‌های قبل شهر مشهد در فضاسازی و آذین‌بندی نمونه باشد. معاون فرهنگی شهرداری را موظف می‌دانم که حتما این مسئله را مدنظر قرار بدهد تا بشود با عمل به وظایف و جلب مشارکت مردم و جدیت بیشتر در این مسئله، روح مناسبی را در شهر بدمیم، باتوجه‌به اینکه مردم مدت زیادی در قرنطینه بودند.
او تأکید کرد: از همه حوزه‌ها می‌خواهم با محوریت معاونت فرهنگی کار‌ها را جدی بگیرند و امیدوارم شاهد فضایی پرشور و نشاط در دهه کرامت و منتهی به میلاد، ولی نعمتمان حضرت رضا (ع) در شهر مشهد باشیم.
 
ساماندهی ترافیکی انتهای بولوار وکیل‌آباد با ساخت ورودی بولوار شهید برونسی
معاون عمران و‌حمل‌و‌نقل و ترافیک شهردار مشهد نیز در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث زیرگذر شهید برونسی گفت: زیرگذربرونسی به عنوان بخشی از طرح ساماندهی ترافیکی انتهای بولوار وکیل‌آباد اجرا می‌شود.
خلیل الله کاظمی افزود: دوربرگردان شهید برونسی با فاصله حدود هزار و 200متر از بولوار وکیل‌آباد، در بزرگراه شهید برونسی در جهت شمال به شمال اجرا خواهد شد.
او با اشاره به اهداف اجرای این زیرگذر ادامه داد: تامین دسترسی خودروها از خروجی طرقبه و شاندیز به بزرگراه میثاق، تامین دسترسی خودروها خروجی از بزرگراه میثاق به بولوار پیروزی و تامین دسترسی خودروها از شهرک‌های در حال توسعه این منطقه به بولوارهای پیروزی و وکیل‌آباد از جمله اهداف احداث زیرگذر شهید برونسی است.
 
ساخت ورودی بولوار شهید برونسی آغاز شد
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->