مهاجرانی پس از تماشای فیلم «پیرپسر»: فضای فرهنگی باید مجال گفت‌و‌گو بدهد همایون، بازیگر معروف سینمای پیش از انقلاب، درگذشت گیشه داغ؛ رقابت کمدی‌ها با فیلم پرحاشیه این روزهای سینما رئیس سازمان سینمایی: سینما در روزهای جنگ تعطیل نشد + تصاویر ابوالفضل پورعرب گواهینامه درجه یک هنری گرفت + عکس نگاهی به قسمت اول سریال «از یاد رفته» | نمایشی از روابط پیچیده و پرتنش مراسم یادبود یعقوب صباحی در تماشاخانه ایران‌شهر روایت واکین فینیکس از وحشتناک‌ترین شب زندگی‌‌اش ویدئو | گریم سنگین پرویز پرستویی در سریال «شکارگاه» کافکا و همسر شکسپیر در پنجاهمین دوره جشنواره تورنتو بیانیه خانه مطبوعات خراسان رضوی درباره ممانعت از ورود رسانه‌ها به حوزه کنکور در دانشگاه فردوسی مشهد دبیر هفته کتاب در سال ۱۴۰۴ را بشناسید پربیننده‌ترین سریال‌های ۲۰۲۵ را بشناسید ساخت یک مجموعه مستند درباره سپهبد شهید غلامعلی رشید برگزاری آیین بزرگداشت حامیان نسخ خطی بازگشت «کامرون دیاز» به سینما پس از ده سال
سرخط خبرها

رسانه‌ها برای فلسطین کم‌کاری کرده‌اند

  • کد خبر: ۳۲۲۴۹۷
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴
رسانه‌ها برای فلسطین کم‌کاری کرده‌اند
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین گفت: اگر می‌خواهیم فیلمی از قدس را نشان دهیم، فیلم بازمانده را نشان می‌دهیم. ۳۰ سال است که فیلمی ساخته نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام محمدحسن اختری در پنل «رسانه و قدس شریف» با شعار «حی علی القدس» برگزار شد، گفت: اگر می‌خواهیم فیلمی از قدس را نشان دهیم، فیلم بازمانده را نشان می‌دهیم. ۳۰ سال است که فیلمی ساخته نشده است. یکی از جاذبه‌ها تولید فیلم‌ها و کمدی است که هر سال اینها را نشان دهیم.

وی اظهار کرد: کار تبلیغات از کار‌های با ارزشی است که خداوند برای خودش تبلیغ قرار داده و پیامبرانش را فرستاده که در بین مردم تبلیغ کنند. یکی از موضوعات برای تبلیغ، روزه و بیان اهمیات روزه است. مسوولان در این قضیه باید خیلی کار کنند.

حجت‌الاسلام اختری افزود: ماه مبارک رمضان امسال مصادف شده با سال جدید و نوروز که مردم به بهانه‌های خستگی، سفر یا ... و یا در تاکسی‌ها، هیچ کسی در این باره چیزی در رادیو و تلویزیون نمی‌گوید.

رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین خاطرنشان کرد: این جلسات زمانی موثر است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما و دیگر مسئولان متولی امر سخنرانی کنند و پیشنهاد دهند. ما کاری نمی‌کنیم که بتوانیم تصمیم بگیریم و آن را اجرایی کنیم. حرکتی که امروز در آمریکا و اروپا به وجود آمده به واسطه رسانه‌هاست که به نمایش گذاشته شد.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم فیلمی از قدس را نشان دهیم، فیلم بازمانده را نشان می‌دهیم. ۳۰ سال است که فیلمی ساخته نشده است. یکی از جاذبه‌ها تولید فیلم‌ها و کمدی است که هر سال اینها را نشان دهیم.

در ادامه محمدرضا نوروزپور، معاون امور رسانه و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم گفت: هالیوود بیش از ۵۰ سال است که در حمایت از اسرائیل فیلم می‌سازد. با امپراتوری بزرگ رسانه‌ای حاکم در جهان، ما باز هم طرف حق هستیم و اجازه نخواهیم داد فلسطین فراموش شود و نسل امروز و آتی بداند چه جنایت‌هایی که بر سر مردم فلسطین آمده و با جنبه‌های مالی این جنایات توجیه شود.

وی در ادامه بیان کرد: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت هدایت یارانه‌ها برای تولید محتواست. در کشور به زبان فارسی مطالب خوبی تولید می‌شود و رسانه‌ها کم نگذاشتند و کم نیستند رسانه‌هایی که پای مقاومت و غزه ایستادند، اما نیاز به کار، سرمایه‌گذاری و تولید محتوای بیشتر و مردمی شدن آن داریم و بحث کار به زبان‌هلی خارجی است تا مظلومیت مردم فلسطین تبیین شود.

معاون وزیر فرهنگ افزود: هالیوود بیش از ۵۰ سال است در حمایت از اسرائیل فیلم می‌سازد و فیلم‌هایی که در بعد آخرالزمان ساخته می‌شود در باب حمایت از اسرائیل است.

نوروزپور در پایان با اشاره به تاثیرات تبلیغات و رسانه در تغییر باور‌های مردم اظهار کرد: باور‌های مذهب بسیاری از مردم آمریکا آنقدر تخریب شده که معتقدند مردم فلسطین باید از بین بروند تا راه ظهور مسیح باز شود و این نشان از قدرت رسانه و تاثیرات آن در باور‌های مردمی دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->