سیدحسین امیرکلالی روز یکشنبه در گفتوگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: از ۲۵ اسفندماه پارسال تا دوم فروردینماه در حوزه تاسیسات گردشگری تعداد ۹۹۶ بازدید نظارتی انجام شده است.
رئیس گردشگری شهرستان مشهد با بیان اینکه ۴۰ مورد شکایت از طریق تماس مسافران نوروزی با سامانههای ۳۷۰۴۵ و ۰۹۶۲۲ و نیز مراجعات حضوری شاکیان به پایگاههای نظارت و بازرسی ستاد خدمات سفر استان دریافت شده است، گفت: بررسی این تعداد شکایت موجب عودت وجوه اضافه دریافتی شده است.
او با بیان اینکه برای همه واحدهای متخلف، پرونده تعزیراتی تشکیل شده است، اظهار کرد: ۱۲۰ بازرس تشکلهای گردشگری به همراه بازرسان و ناظران اداره میراث فرهنگی از دو ماه پیش بازدیدهای نظارتی و اعلام نواقص را در واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری آغاز کردهاند.
کلالی افزود: این اقدام منجر به افزایش کمی و کیفی خدمات و نیز رفع نواقص در بالاترین حد لازم شده است و به همین دلیل اکنون با تخلفات اعلامی و شناساییشده برخورد قاطع انجام میشود.