موشک تاماهاک چیست؟ + تاریخچه، انواع و ویژگی‌های موشک کروز Tomahawk اپل بند جدید Dual Knit را برای راحتی بیشتر کاربران ویژن پرو رونمایی کرد سامسونگ از بزرگ‌ترین نمایشگر LCD آمریکا رونمایی کرد درس‌هایی از جیتکس ۲۰۲۵ درباره امنیت و حاکمیت هوش مصنوعی اسفنج ژلاتینی، نوآوری محققان ایرانی در درمان‌های دندان‌پزشکی جزئیات بارش شهابی جبّاری در شامگاه ۲۹ مهر ۱۴۰۴ شهرداران شهرهای زیارتی کشور «سند راهبردی یکپارچه» امضا می‌کنند اضافه‌شدن دایرکت و چت گروهی به ChatGPT گوشی رباتیک آنر: موبایلی متفاوت که مشابهش را جایی نمی‌بینید + فیلم ایلان ماسک از ماهواره‌های اینترنتی جدید «استارلینک V۳» رونمایی کرد اپل برای سیزدهمین سال پیاپی در صدر ارزشمندترین برند‌های جهان ایستاد! لنوو کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ «Blade ۷۰۰۰ P» را معرفی کرد + مشخصات و قیمت GTA ۶ و تحولات بزرگ راک‌استار؛ از تاریخ انتشار تا فناوری‌های تازه در وایس سیتی آیپد پرو M5 معرفی شد + مشخصات و قیمت نسخه جدید اپل ویژن پرو معرفی شد: تراشه M5 و شارژدهی بهتر نتفلیکس و اسپاتیفای با پادکست ویدیویی به جنگ یوتوب می‌روند لبوبو، هدیه ویژه چینی‌ها به تیم کوک، مدیرعامل اپل + عکس مالیات بر رمزارزها، راهکار دولت برای شفاف‌سازی اقتصاد دیجیتال ایران نسل جدید پردازنده‌های سریع و کم‌مصرف: چیپ مغزی مایکروویوی
سرخط خبرها

بانک‌های کانادا به کمپین بایکوت تبلیغات در فیس بوک پیوستند

  • کد خبر: ۳۲۷۶۸
  • ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
بانک‌های کانادا به کمپین بایکوت تبلیغات در فیس بوک پیوستند
بزرگترین بانک‌های کانادا و همچنین فدراسیون اتحادیه‌های اعتباری این کشور به کمپین بایکوت تبلیغات در فیس بوک پیوسته اند.
به گزارش شهرآرانیوز، بزرگترین بانک‌های کانادا اعلام کرده اند به کمپین بایکوت تبلیغات در فیس بوک پیوسته اند. این کمپین توسط گروه‌های حمایت از حقوق مدنی در آمریکا با هدف فشار بر فیس بوک آغاز شده تا این پلتفرم را مجبور به اتخاذ اقداماتی جهت مقابله با نفرت پراکنی کند.


رویال بانک کانادا، بانک تورنتو دومینیون، بانک نووا اسکوشیا، بانک مونترال و بانک ملی کانادا همگی اعلام کرده اند در ماه جولای تبلیغ در فیس بوک را متوقف می‌کنند.


گروه دژاردین (Desjardins)، بزرگترین فدراسیون اتحادیه‌های اعتباری در کانادا نیز در وب سایت خود اعلام کرده تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام را در ماه جولای متوقف می‌کند.


در واکنش به کمپین «نفرت برای سودآوری را متوقف کنید»، بیش از ۴۰۰ برند تبلیغات خود در فیس بوک را متوقف کرده اند. این کمپین پس از مرگ مرد جوان سیاهپوستی به نام جورج فلوید به دلیل خشونت پلیس آغاز شد.


گروه‌های حمایت از حقوق مدنی معتقدند فیس بوک و شبکه‌های اجتماعی برای مقابله با نفرت پراکنی و اخبار جعلی اقدامات کافی انجام نمی‌دهند. درهمین راستا کمپین مذکور تلاشی برای آن است که فیس بوک را وادار کند اقدامات تاثیرگذارتری در این زمینه اتخاذ کند.
 
 
بانک‌های کانادا به کمپین بایکوت تبلیغات در فیس بوک پیوستند

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->