آیا آب در مشهد هم جیره‌بندی خواهد شد؟ قلندرشریف: مرکز تخصصی دندان‌پزشکی شهرداری مشهد در مسیر ارتقای رفاه پرسنل، افتتاح می‌شود + آدرس ۳ ایستگاه شارژ خودروی برقی در مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد منصوریان: شورای شهر مشهد در حوزه فرهنگی تحول بنیادین ایجاد کرد | رویکرد‌ میدانی و ارتباط‌محور ویژگی کار شورا بوده است هزینه سالانه ۳ هزار میلیارد تومانی شهرداری مشهد برای رفت و روب، پاکیزگی و مدیریت پسماند بهره‌برداری از بوستان بانوان آفتاب مشهد، تا پایان آذرماه ۱۴۰۴ عراق در آستانه برگزاری انتخابات پارلمان وارد سکوت انتخاباتی شد موحدیان: شورای ششم ارتقای کیفیت زیست شهری را به عنوان هدف کلیدی دنبال می‌کند واکنش مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی به ردّ نام‌گذاری ۱۰ دی به نام «روز ملی مشهد» | این طرح بازنگری و اصلاح می‌شود روز‌های انگشت‌شمار هوای پاک مشهد | از ابتدای سال ۱۴۰۴، فقط ۷ روز پاک بوده است اختصاص بیش از ۹۳۶ میلیارد ریال اعتبار به توسعه بوستان‌های منطقه ۷ مشهد افزایش ۵۲ درصدی استقبال شهروندان مشهدی از دوچرخه‌های اشتراکی بایدو نسبت‌به سال قبل | شرایط استفاده از تخفیفات ویژه هوای مشهد دوباره به روزهای آلودگی برمی‌گردد؟ | کیفیت هوا قابل‌قبول اما در مرز ناسالم‌شدن (۱۷ آبان ۱۴۰۴) «روز ملی مشهد»، قربانی تفسیر قانون | تهرانی‌ها بازهم با نام‌گذاری روز ملی مشهد مخالفت کردند پروژه‌های زیرساختی فناوری اطلاعات باید اولویت اقدامات شهرداری باشد رانت واردات موز در قبال صادرات سیب! انجام عملیات تراش و روکش آسفالت از بولوار وکیل‌آباد تا میدان چهارسطحی آزادگان مشهد + فیلم فهرست محصولات غیرمجاز آرایش چشم و ابرو، منتشر شد فرماندار مشهد: ۳۰۰ شرکت افغانستانی در این شهر فعالیت می‌کنند نخستین سکوی شفافیت مالیاتی کشور در خراسان رضوی راه‌اندازی شد | شهردار مشهدمقدس: درآمدهای مالیاتی شهر شفاف می‌شود + فیلم
سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد باید تقویت شود و توسعه یابد

  • کد خبر: ۳۳۰۰۲۱
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۲۱:۴۰
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد باید تقویت شود و توسعه یابد
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد باید تقویت شود و توسعه یابد؛ این موضوع جزو اولویت‌های اصلی حوزه ارتباطات شهرداری است و شورای اسلامی شهر نیز از آن حمایت کامل می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در نهضت پاسخگویی اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷، اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد باید تقویت و توسعه یابد؛ این موضوع جزو اولویت‌های اصلی حوزه ارتباطات شهرداری است و شورای اسلامی شهر نیز از آن حمایت کامل می‌کند.

وی افزود: اعتماد بالای شهروندان به این مرکز، با ثبت روزانه حدود ۲ هزار تماس، خود گواهی روشن بر نقش حیاتی ۱۳۷ در مدیریت شهری و پاسخگویی به مطالبات مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: این در حالی است که مرکز ۱۳۷ به صورت شبانه‌روزی، در چند شیفت و حتی ایام تعطیل فعال است و پیام‌ها، مشکلات، انتقادات و گزارش‌های مردمی را دریافت و پیگیری می‌کند.

ناصحی تاکید کزد: کارکنان این مرکز با تکیه بر دانش تخصصی و اشراف بر حوزه‌های مختلف شهری، به گونه‌ای عمل می‌کنند که هر یک را می‌توان دایره‌المعارفی از مسائل شهری دانست. توان پیگیری بالا، انعطاف در پاسخگویی و آشنایی با چالش‌های متنوع شهر از ویژگی‌های برجسته نیرو‌های این مرکز است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->