شرایط نظافت معابر مشهد در دوره بعد از مشروطه | روزگاری نظافت شهر با نظمیه بود مشهد به رنگ سبز درآمد + تصاویر معاینه فنی ۶۲۵۰ خودروی خدماتی، هر سه ماه یک‌بار | گشت آلایندگی در سطح شهر، ابتکار ملی شهرداری مشهد است زوال تدریجی درختان چنار‌ خیابان کوهسنگی مشهد مدیرعامل شرکت بهره‌بردار قطار‌شهری مشهد: تحریممان کردند، قطعات را خودمان ساختیم بلاتکلیفی ۱۱ هزار مترمربع زمین در چراغچی ۳۶ مشهد | کمبود اعتبار مانع احداث فضای سبز آزادسازی ۱۸ هکتار زمین در اراضی خطیب مشهد | ۳۰ سال انتظار به لبخند رسید شهردار مشهد مقدس خبر داد: استفاده سالانه ۱۱.۲ میلیون متر مکعب پساب برای آبیاری فضای سبز شهر مشهد صدور هشدار سطح زرد هواشناسی خراسان رضوی در پی پیش‌بینی خیزش گردوغبار (۱۵ شهریور ۱۴۰۴) اعتبار ۱.۵ همتی برای نهضت ۵ میلیون مترمربع آسفالت در مشهد | هزینه هر مترمربع آسفالت حدود ۵۰۰ هزار تومان است همزمان با هفته وحدت، مشهد به رنگ سبز درآمد از وعده تا عمل | سرنوشت متروی گلبهار_مشهد در ۱۴ سال گذشته تداوم آلودگی هوا در مشهد | شاخص کیفی در وضعیت ناسالم (۱۵ شهریور ۱۴۰۴) پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی احداث و تجهیز ساختمان تطهیر آرامستان بهشت رضا(ع) ایمن سازی زیرساخت‌های اتوبوسرانی مشهد در آستانه سال تحصیلی جدید پرونده حاشیه شهر مشهد روی میز وکلای ملت| وزرای کشور و راه، مسئول رسیدگی به حاشیه‌شهر می‌شوند (۱۴ شهریور ۱۴۰۴) مجلس، اعتبارات ملی را به مشهد می‌آورد| بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از پروژه‌های حاشیه شهر مشهد (۱۴ شهریور ۱۴۰۴) انتخاب «رئیس» و «نایب‌رئیس» کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد برای سال پنجم بهره‌گیری از ظرفیت‌های بانکی برای بهبود خدمات شهری هشدار معاون وزیر راه: تعادل زائر و مجاور در بافت پیرامونی حرم رضوی برهم خورده است
سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد باید تقویت شود و توسعه یابد

  • کد خبر: ۳۳۰۰۲۱
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۲۱:۴۰
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد باید تقویت شود و توسعه یابد
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد باید تقویت شود و توسعه یابد؛ این موضوع جزو اولویت‌های اصلی حوزه ارتباطات شهرداری است و شورای اسلامی شهر نیز از آن حمایت کامل می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در نهضت پاسخگویی اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷، اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد باید تقویت و توسعه یابد؛ این موضوع جزو اولویت‌های اصلی حوزه ارتباطات شهرداری است و شورای اسلامی شهر نیز از آن حمایت کامل می‌کند.

وی افزود: اعتماد بالای شهروندان به این مرکز، با ثبت روزانه حدود ۲ هزار تماس، خود گواهی روشن بر نقش حیاتی ۱۳۷ در مدیریت شهری و پاسخگویی به مطالبات مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: این در حالی است که مرکز ۱۳۷ به صورت شبانه‌روزی، در چند شیفت و حتی ایام تعطیل فعال است و پیام‌ها، مشکلات، انتقادات و گزارش‌های مردمی را دریافت و پیگیری می‌کند.

ناصحی تاکید کزد: کارکنان این مرکز با تکیه بر دانش تخصصی و اشراف بر حوزه‌های مختلف شهری، به گونه‌ای عمل می‌کنند که هر یک را می‌توان دایره‌المعارفی از مسائل شهری دانست. توان پیگیری بالا، انعطاف در پاسخگویی و آشنایی با چالش‌های متنوع شهر از ویژگی‌های برجسته نیرو‌های این مرکز است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->