تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

تست رایگان کرونا محدود شد

  • کد خبر: ۳۳۴۱۸
  • ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
تست رایگان کرونا محدود شد
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در مراکز بهداشتی و درمانی تنها از سه گروه افراد بالای ۶۰ سال، زنان باردار و بیماران خاص به صورت رایگان تست کرونا گرفته می‌شود و دیگر افراد باید به آزمایشگاه‌های خصوصی مراجعه کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا رحیمی اظهار کرد: افرادی که در معرض خطر هستند از جمله افراد بالای ۶۰ سال، زنان باردار و افرادی که بیماری‌های خاص دارند به صورت دولتی نمونه‌گیری می‌شوند.

وی درباره دیگر گروه‌ها گفت: اگر شخصی اصرار داشته باشد که از وی تست گرفته شود باید به مراکز خصوصی برود و این دستورالعمل کشوری است که در تمام مراکز بهداشت اجرا می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نسبت به مراجعات متعدد شهروندان اظهار کرد: شما می‌توانید به صورت میدانی به مراکز درمانی مراجعه کنید و ببینید برخی مردم مراجعه می‌کنند و احساس می‌کنند که مبتلا هستند در صورتی که علائمی ندارند.

رحیمی در رابطه با هزینه تست‌های کرونا اظهار کرد: هر آزمایش برای ما حدود ۲۰۰ هزار تومان هزینه مستقیم دارد و نمی‌توانیم بدون دلیل و علائم تست بگیریم و افراد باید طبق دستورالعمل مشکوک به ویروس کرونا محسوب شوند.

 

بیشتر بخوانید: اینفوگرافی | حال مشهد خوب نیست

 

وی تشریح کرد: از افرادی که دارای علائم باشند تست گرفته می‌شود به طور مثال در یک خانواده، تست پدر خانواده مثبت شده و سه نفر دیگر از اعضای خانواده مراجعه کرده‌اند و علائم کرونا را دارند، از این افراد تست گرفته می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه مطرح کرد: این یک دستورالعمل جامع و دقیق است و طی دو هفته اخیر منتشر شده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->