نتایج هفته بیست و پنجم + جدول لیگ برتر

  • کد خبر: ۳۴۷۵۴
  • ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
نتایج هفته بیست و پنجم + جدول لیگ برتر
امشب با برگزاری ۶ دیدار دیگر، هفته بیست و پنجم لیگ برتر ادامه یافت.
شروین رمضانی/شهرآرانیوز، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امشب با برگزاری ۶ دیدار ادامه یافت. در حساس‌ترین مسابقه در تبریز، ساکت الهامی موفق شد مچ امیر قلعه‌نویی را در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام تبریز بخواباند. تراکتور با نتیجه ۲ بر ۱ توانست به پیروزی برسد و گام بلندی برای کسب سهمیه آسیایی بردارد.

حاج‌صفی با یک گل و یک پاس گل، ستاره بی‌چون و چرای این میدان بود. علی قربانی، یک موقعیت ۱۰۰ درصد را وارد دروازه تراکتور نکرد تا تک گل سروش رفیعی، فایده‌ای نداشته باشد و سپاهان با شکست به اصفهان برگردد.
 

کرونا هم حریف گل‌گهر نشد

 
گل‌گهر با حضور مجتبی سرآسیایی در کنار مجید جلالی نشان داد متحول شده و در گام نخست، با اینکه ۱۲ بازیکنش را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت، موفق شد در جدال حساس پایین‌جدولی‌ها، با ۴ گل در برابر شاهین بوشهر برنده شود. یونس شاکری، احمدرضا زنده‌روح، منشا و محمودآبادی گلزنان گل‌گهر بودند و میلاد صارمی و مصطفی احمدی، ۲ گل شاهین بوشهر را به ثمر رساندند.
 

شهرخودرو-سهمیه آسیایی؛ دورتر از همیشه

 
شهرخودرو که این روز‌ها بیش از اینکه بازی کند، سرمربی عوض می‌کند، در جم به مصاف پارس جنوبی رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب شد. حالا با این شکست، دیگر می‌توان به جرات گفت سهراب بختیاری‌زاده و شهرخودرو، شانس بسیار کمی برای رسیدن به سهمیه اسیایی دارند. شهرخودرو در ادامه لیگ رقابت‌های سختی مقابل استقلال، سپاهان و تراکتور دارد.
 

استقلال، برنده بی‌هدف


گرچه استقلال موفق شد در آبادان مقابل صنعت نفت به پیروزی برسد، اما همچنان با تیم ایده‌آل و پرقدرت استراماچونی فرسنگ‌ها فاصله دارد. شاید اگر امشب دریس، گلر صنعت نفت اشتباه نمی‌کرد و دیاباته با تیزهوشی کار را تمام نمی‌کرد، کار برای استقلالی‌ها سخت‌تر هم می‌شد.
 
البته نباید فراموش کنیم که استقلال امشب بازیکن هم کم داشت و برخی از بازیکنانش همچنان به خاطر مصدومیت و ابتلا به کرونا، آماده بازی نیستند.

در دیگر بازی‌ها دربی خودروسازان و جدال نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان نیز با تساوی بدون گل پایان یافت.
 

جدول لیگ برتر

نتایج هفته بیست و پنجم + جدول لیگ برتر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->