خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳) یک کشته و ۲ زخمی در تصادف ۲ موتور سیکلت با پاترول در جاده بابل (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قتل هولناک مادر به دلیل مخالفت با ازدواج

  • کد خبر: ۳۴۹۵۷
  • ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
قتل هولناک مادر به دلیل مخالفت با ازدواج
پسر جوانی مادرش را به دلیل مخالفت با ازدواجش به طرز هولناکی به قتل رساند.

به گزارش شهرآرانیوز، پسری جوان مادرش را به این دلیل که با ازدواج او مخالف بود، به قتل رساند. این متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات پلیسی-قضائی از او در حال انجام است. کارآگاهان جنایی استان البرز چند روز قبل از مرگ مشکوک زنی میان‌سال در خانه‌اش مطلع شدند و به‌همراه تیمی از تشخیص هویت و پزشکی قانونی به محل اعلام‌شده رفتند.

 

آنها جسد زنی را مشاهده کردند که در پذیرایی خانه نقش بر زمین شده بود و کبودی دور گردنش نشان می‌داد به احتمال زیاد خفه شده است. کارآگاهان در همان بررسی‌های اولیه جنایت را خانوادگی تشخیص دادند؛ زیرا نه غریبه‌ای وارد منزل شده و نه وسیله‌ای به سرقت رفته بود. از طرفی نوع پوشش مقتول نیز نشان می‌داد فرد ناآشنایی در منزل حضور نداشته است. این‌گونه بود که مأموران سراغ دختر و پسر مقتول که در منزل حضور داشتند، رفتند تا از آنها تحقیق کنند.

 

پسر جوان مقتول در همان ابتدا به قتل مادرش اعتراف کرد. او گفت: من از مدت‌ها قبل عاشق دختر همسایه‌مان شده بودم و می‌خواستم با او ازدواج کنم. این عشق و علاقه به‌حدی شدید بود که اصلا زندگی بدون آن دختر برایم قابل تصور نبود، به‌ همین ‌دلیل موضوع را به مادرم اطلاع دادم اما او گفت با این ازدواج مخالف است و اجازه چنین کاری را به من نمی‌دهد. از همان زمان بود که اختلافات من و مادرم شروع شد.

 

متهم به قتل در ادامه گفت: اختلافات ما همچنان ادامه داشت و من به‌شدت اصرار داشتم او به خواستگاری برود تا اینکه زمان حادثه بار دیگر بر سر این موضوع با هم جروبحث کردیم. هنگام مشاجره وقتی مخالفت‌های مادرم را دیدم، آن‌قدر عصبانی شدم که نفهمیدم چه کار کردم. تکه چوبی برداشتم و با آن چند ضربه به سر مادرم زدم. وقتی او روی زمین افتاد روسری‌اش را برداشتم، دور گردنش پیچیدم و آن‌قدر فشار دادم که او خفه شد.

 

این جوان در ادامه اظهاراتش گفت: خواهرم که شاهد این درگیری بود، سعی کرد مادرم را نجات بدهد و وقتی دید کاری از دستش برنمی‌آید، با اورژانس تماس گرفت اما مأموران اورژانس وقتی رسیدند و مادرم را معاینه کردند، گفتند او فوت شده است و امکان انجام عملیات احیا نیز وجود ندارد. بعد از آن پلیس را باخبر کردند. متهم که از ارتکاب قتل ابراز پشیمانی می‌کرد، بار دیگر تأکید کرد از شدت خشم کنترل خودش را از دست داده بود و متوجه نمی‌شد چه کار می‌کند.

 

بنا بر این گزارش، در نهایت متهم به قتل بازداشت شد و درحال‌حاضر تحقیقات از او با دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

 

منبع: شرق

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->