تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

شیفت فرهاد مجیدی از داجلیری به وریا غفوری

  • کد خبر: ۳۵۱۹۶
  • ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
شیفت فرهاد مجیدی از داجلیری به وریا غفوری
بازگشت وریا غفوری، به بحران استقلال در جناح راست پایان می‌دهد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، غیبت وریا غفوری در بازی‌های قبل، جناح راست استقلال را به کلی بیکار کرده بود، اما روند آماده سازی این بازیکن با شتاب در حال انجام است و کاپیتان استقلال قطعا در بازی جمعه شب مقابل نساجی در ترکیب اصلی استقلال قرار خواهد گرفت.
 
وریا گرچه دقایقی هم مقابل صنعت نفت در ترکیب تیمش بود، اما نا آمادگی به وضوح در وجود این بازیکن احساس می‌شد. وریا که همواره در جناح راست، تیمش را صاحب موقعیت‌های متعدد می‌کرد در بازی با نفت حتی یک حرکت منجر به موقعیت سازی نداشت.
 
با این حال روند آماده سازی هافبک- مدافع استقلال به خوبی طی شده و این بازیکن تاثیر گذار جمعه شب با آمادگی بدنی و ذهنی بیشتر در خدمت استقلال خواهد بود.
 
جالب توجه است که مجیدی در بازی با نفت بازیکن گمنامی به نام آرش داجلیری را در ترکیب قرار داد که نمایش دفاعی این بازیکن چندان بد نبود، اما به جهت آنکه استقلالی‌ها روی بازیسازی از جناح راست تکیه دارند حضور وریا می‌تواند این جناح را به تحرکی بیشتر وا دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->