با کودکان بدغذا چگونه رفتار کنیم؟ این وسایل را نباید در آشپزخانه نگهداری کنید فریب مردم با درج «بدون کلسترول» روی روغن‌های نباتی رایج‌ترین مشکلات سلامتی در میان آقایان چگونه اموال خود را پیش از مرگ به دیگری منتقل کنیم که مالیات کمتری دهیم؟ پیش‌بینی بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صبح خود را با این غذا‌ها شروع کنید تا در طول روز انرژی بیشتری داشته باشید چگونه مصرف‌گرایی زندگی شما را ویران می‌کند؟ برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها | چرا نباید از سفید کننده برای پاک کردن کپک استفاده کرد؟ ترفند‌های کاربردی تربیتی برای جلوگیری از لجبازی کودک چرا برخی افراد نیمه‌شب از خواب می‌پرند؟ انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) با التهاب چشم، ناشی از حساسیت چه کنیم؟ حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مطالبات بیمه سلامت پرداخت شد

  • کد خبر: ۳۶۲۳۲
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
مطالبات بیمه سلامت پرداخت شد
سرپرست اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: همزمان با شیوع کرونا، از اسفند سال گذشته تاکنون هشت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد این بیمه پرداخت شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علیرضا رمزی افزود: آخرین پرداختی از این بابت مربوط به روزهای اخیر بوده است که ۸۳۱ میلیارد و ۹۹۹ میلیون ریال به حساب موسسات درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت خراسان رضوی واریز شد.

وی اظهارکرد: اکنون چهار هزار و ۶۰۰ مؤسسه شامل بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، پزشکان، داروسازان، دندانپزشکان، آزمایشگاه‌ها، مراکز پاراکلینیکی و سایر مراکز درمانی با بیمه سلامت خراسان رضوی قرارداد دارند.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: در چارچوب واریزی روزهای اخیر با توجه به تخصیص بخشی از اعتبارات درمان مربوط به سال های ۹۸ و ۹۹ مانده مطالبات آبان و آذر و نیز بخشی از مطالبات دی، بهمن و اسفند۹۸ و همچنین مانده مطالبات فروردین و اردیبهشت و علی الحساب خرداد دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی استان و همچنین پرداخت مطالبات اردیبهشت ماه  ۹۹ درمانگاهها و مراکز پاراکلینیک، شیمی‌درمانی و دیالیز پرداخت شده است.

رمزی افزود: پیگیری‌های انجام شده پیرامون پرداخت مطالبات مراکز درمانی در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیماران و بیمه‌شدگان در دوران شیوع کرونا و همچنین افزایش سطح رضایتمندی بیمه‌شدگان و ارائه‌دهندگان خدمات درمانی صورت گرفته است.

در حال حاضر سه میلیون و ۳۷۰ هزار نفر در خراسان رضوی زیر پوشش بیمه سلامت هستند که در قالب پنج صندوق بیمه شامل بیمه سلامت همگانی، بیمه ایرانیان، بیمه روستایی، بیمه کارکنان دولت و سایر اقشار خدمات رسانی می‌شوند.

اکنون ۵۷ درصد از جمعیت ۶.۵ میلیون نفری استان خراسان رضوی زیر پوشش خدمات اداره کل بیمه سلامت قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->