زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی از ابتدا تا نهم تیرماه ۱۴۰۳، شش نفر در سیل رودبار جان خود را از دست دادند اجباری در کمک به مدرسه وجود ندارد | ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی صددرصد رایگان است + جزئیات آفتاب‌سوختگی را چطور درمان کنیم؟ ۸۵۰۰ پرستار در مشهد و خراسان‌رضوی آماده خدمات‌رسانی در طرح تابستانه هستند
سرخط خبرها

بازگشت حجاج خراسان رضوی از فردا

  • کد خبر: ۳۷۵۸
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
بازگشت حجاج خراسان رضوی از فردا
معاون سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: اولین پرواز حجاج استان فردا ۳۱ مردادماه به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد وارد می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از ایسنا، رضا درگاهی بیان کرد: پرواز کاروان‌های مدینه قبل استان از ۳۱ مردادماه آغاز و تا ۱۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت و پرواز کاروان‌های مدینه بعد نیز از ۵ شهریورماه آغاز و تا ۱۷ شهریور ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در مجموع تعداد ۱۱۴۷۶ زائر و عوامل کاروان استان‌های خراسان رضوی و شمالی طی ۴۶ پرواز از فرودگاه‌های جده و مدینه به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد مراجعت خواهند نمود که ۶۸ کاروان از خراسان رضوی و ۱۱ کاروان از خراسان شمالی را شامل می‌شوند و ۱ کاروان ۱۴۰ نفره استان نیز از طریق فرودگاه بیرجند به کشور وارد خواهند شد.
معاون سازمان حج و زیارت ادامه داد: لازم به ذکر است اولین پرواز برگشت استان با هواپیمایی ایران ایر به شماره ۱۴۶۷ حامل ۲۵۴ حاجی دو کاروان از مشهد مقدس خواهد بود که ۲۳ تیرماه مشهد مقدس را به مقصد مدینه منوره ترک کرده بود.
درگاهی عنوان کرد: خانواده‌های حجاج می‌توانند با مراجعه به سایت haj.iranair.com و با وارد کردن نام حاجی یا شماره کاروان، اطلاعات مربوط به ساعت و روز بازگشت پرواز حجاج را دریافت کنند و یا از طریق سایت hajrazavi.ir اطلاعات لازم را دریافت کنید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->