نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

سپاهان آخرین ایستگاه در راه آسیایی شدن شهرخودرو

  • کد خبر: ۳۸۸۹۰
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
سپاهان آخرین ایستگاه در راه آسیایی شدن شهرخودرو
شهرخودرو برای از دست نرفتن شانس آسیایی شدن امروز مقابل سپاهان به میدان می‌رود
بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ باز هم سپاهان، باز هم همین حوالی، باز هم آسیا. این سرنوشت مشترکی است که یکی‌دوفصلی می‌شود دامان نماینده مشهد را می‌گیرد. عنابی‌های شهر مشهد فصل قبل هم در همین هفته‌های پایانی و در روز‌هایی که استرس آسیا به جان هواداران فوتبال شهر افتاده بود، به‌مصاف سپاهان رفتند و با یک تساوی شانس‌های خود را زنده نگه داشتند؛ اما این‌بار شاگردان سهراب بختیاری‌زاده اگر می‌خواهند امیدهایشان برای رسیدن به لیگ قهرمانان را زنده نگه دارند، باید اول ۳ امتیاز بازی شش‌امتیازی را در نصف جهان به حساب خود واریز کنند و بعد چشم انتظار لغزش رقبا باشند. شهرخودرو امروز در حساس‌ترین بازی فصلش از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میهمان سپاهانی است که در هفته‌های اخیر آبستن انواع حوادث بوده و حالا همچون ماری زخمی به نبرد نماینده مشهد آمده است.


جنگ بحران‌زده‌ها

شهرخودرو و سپاهان، ۲ تیم ۴۵ امتیازی جدول رده‌بندی هستند که حالا نسبت به استقلال، تراکتور و فولاد از شانس‌های کمتری برای کسب سهمیه آسیایی برخوردارند. باوجود‌این، امتیازازدست‌دادن‌های بالانشینان در این هفته‌ها سبب شده است تا آن‌ها باز هم امیدوار بمانند. شهرخودرو در ۵ دیدار آخرش در لیگ برتر ۴ تساوی و یک شکست داشته و در مقابل سپاهان ۵ بازی آخرش را با ۳ شکست، یک‌برد و یک تساوی پشت‌سر گذاشته است. البته تغییر سرمربی شهرخودرو بعد از استعفای سرآسیایی برای این تیم گران تمام شده و روند نبردن‌های این تیم از همان موقع شروع شد. در مقابل سپاهان هم بعد از هت‌تریک امیر در شکست با استعفای قلعه‌نویی همراه شد و حالا آن‌ها هم در بحران به سر می‌برند.


۱۳ نبرد و ۲ جین حادثه

مروری بر تاریخچه بازی‌های شهرخودرو و سپاهان نشان می‌دهد این ۲ تیم تاکنون ۱۳ بار مقابل یکدیگر به میدان رفتند؛ ۱۳ نبردی که ۵ پیروزی برای سپاهان، ۳ برد برای شهرخودرو و ۵ تساوی را به‌همراه داشته است. نکته جالب‌توجه درباره این رقابت‌ها پیروزی پُرگل ۴ بر ۰ این ۲ تیم برابر یکدیگر در بازی رفت‌و‌برگشت فصل هفدهم لیگ برتر است؛ جایی که شهرخودرو در بازی رفت سپاهان را با ۴ گل مرادمند، قاضی، قاسمی‌نژاد و خانزاده نقره‌داغ کرد، اما در بازی برگشت این اصفهانی‌ها بودند که انتقام گرفتند و با گل‌های یزدانی، شریفی، علی‌محمدی و انصاری، شهرخودرو را چهارتایی کردند. ۲ دیدار آخر این ۲ تیم با تساوی یک‌بر‌یک به پایان رسیده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->