یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی بدلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان 
سرخط خبرها

تقدیر رئیس قوه قضاییه از معاون دادستان خراسان رضوی در امور اجتماعی

  • کد خبر: ۳۹۱۵۵
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
تقدیر رئیس قوه قضاییه از معاون دادستان خراسان رضوی در امور اجتماعی
رئیس قوه قضاییه در مراسم بزرگداشت حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی از اقدامات جانشین معاون دادستان خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه تقدیر کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، از مهمترین اقدامات فرزاد بهشتی، جانشین معاون دادستان خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه که در حوزه مدافعان حقوق عامه از وی تقدیر شد؛ می‌توان به پیگیری حل موضوع وضعیت جذامیان در آسایشگاه محراب‌خان و پیگیری ساخت واحد‌های مناسب این افراد جهت حل مشکل ۴۰ساله شهر و پایان مازوت سوزی نیروگاه طوس مشهد اشاره کرد. 
 
ماحصل پیگیری موضوع جذامیان این است که ساکنان تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتند و تعمیرات واحد‌های محل سکونت‌شان انجام و روزانه دو وعده غذای گرم برای افرادی که توان پخت و پز ندارند، تهیه می‌شود.
همچنین پایان مازوت سوزی نیروگاه طوس مشهد واقع در ۱۵ کیلومتری این شهر از مهرماه سال ۱۳۹۸ با پیگیری و برگزاری جلسات در تهران و با حضور معاونین وزارتین نفت و نیرو انجام شد. 
 
تشکیل کارگروه ویژه جرایم آموزشی استان در راستای پیشگیری از جرایم در حوزه آموزش استان و جلوگیری از جعل مدرک و ساماندهی پسماند‌های پزشکی مشهد؛ به نحوی که در حال حاضر ۱۲۳۱ مطب و ۱۳۰ درمانگاه و ۸۲ آزمایشگاه نسبت به بی خطر سازی و مدیریت پسماند خود از طریق انعقاد قرارداد با شرکت‌های بخش خصوصی اقدام کرده‌اند. 

لازم به ذکر است؛در این مراسم از هفت نفر از شخصیت‌های داخلی و بین المللی که در احیای حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی نقش داشته‌اند تقدیر شد. خانواده شهید دکتر طهماسبی رئیس بیمارستان امام خمینی آمل، دکتر احمد‌المنظری مدیر منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی، محمدجواد حشمتی مهدی رئیس کل دادگستری استان تهران، فرزاد بهشتی توندری جانشین معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم و حفظ حقوق عامه دادسرای مشهد و خدیجه صدیقی جهاد گرنمونه استان خراسان رضوی تقدیر شد.
 
همچنین از همسران حمیدرضا یحیی زاده، علیرضا رهنورد، رضا وزیری، علی دانایی و محسن گوهری، ناخدا‌های نفتکشی که با وجود تحریم‌های آمریکا عازم ونزوئلا شدند و رشوه ۱۲۵میلیون دلاری آمریکایی‌ها برای امتناع از این مأموریت را ردکردند و ادریس الجزایری، گزارشگرفقید حقوق بشر به پاس افشاگری هایش درباره اقدامات قهری یکجانبه آمریکا علیه حقوق ملت‌ها، قدردانی و تقدیر شد. 

گفتنی است؛ در این مراسم نشان ویژه مقاومت(یادمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) به سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن، شهید ابومهدی المهندس از فرماندهان ارشد بسیج مردمی عراق(حشدالشعبی) و رمضان عبدالله، دبیرکل فقید جنبش جهاد اسلامی فلسطین تعلق گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->