کارنامه محیط زیستی شهید سید ابراهیم رییسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم بحران ها را هوشمندانه مدیریت کنیم
سرخط خبرها

آیا کنکور هنر لو رفته بود؟

  • کد خبر: ۳۹۷۶۰
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
آیا کنکور هنر لو رفته بود؟
«تمام سؤالات کنکور امروز لو رفته است و نتایج قابل استناد نیست!» این متن عکسی در کانال تلگرامی بود که نشان می‌داد سؤالات دیروز کنکور هنر لو رفته بود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ «تمام سؤالات کنکور امروز لو رفته است و نتایج قابل استناد نیست!» این متن عکسی در کانال تلگرامی بود که نشان می‌داد سؤالات دیروز کنکور هنر لو رفته بود. یکی از داوطلبان کنکور‌هنر دیروز عکس‌هایی از سؤالات کنکورش را در فضای مجازی فرستاده بود و این نشان می‌داد که سؤالات پیش از برگزاری کنکور لو رفته است. همان اتفاقی که پیش از این مسئولان برگزاری کنکور به آن هشدار داده بودند و برای همین گفته بودند لازم است تا کنکور یک ماه به تعویق بیفتد، اما این اتفاق نیفتاد. با این حال سخن‌گوی سازمان سنجش آموزش کشور سریع به این موضوع واکنش نشان داد و از دستگیری داوطلب کرونایی منتشرکننده سؤالات کنکور هنر خبر داد.

فاطمه زرین‌آمیزی درباره نحوه لورفتن این سؤالات به ایرنا گفت: بعد پایان آزمون دروس عمومی، یک داوطلب مرد کرونایی در بیمارستان طالقانی تهران با سوءاستفاده از احساسات عوامل اجرایی و بیماران کرونایی، تلفن‌همراه به سر جلسه برد و از سؤالات عکس گرفت و در شبکه‌های اجتماعی فرستاد. نکته درخور توجه این است که کنکور عمومی به پایان رسیده بود و فرد متخلف دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شد. او در ادامه این را هم تأکید کرد که «باتوجه‌به اظهارات این فرد، او قصد تقلب نداشته و هدفش بیشتر موضوع القای لورفتن سؤالات کنکور باتوجه‌به وضعیت موجود بوده است». با این حال این موضوع به همین‌جا ختم نشد. کانال خبرگزاری فارس با انتشار تعدادی عکس دیگر از سؤالات لو رفته کنکور از سوی داوطلبان دیگر خبر داد.
 
فارس در کانال تلگرامی‌اش نوشت: «تصاویر گوناگون فرستاده‌شده از سوی مخاطبان نشان می‌دهد که بیش از یک نفر از داوطلبان کنکور امروز دست به انتشار سؤالات کنکور زده اند.» با این حال درباره این موضوع تا تنظیم این گزارش، هیچ خبری از سوی سازمان سنجش منتشر نشد. اگرچه که پیش از این و در کنکور‌های سالیان گذشته کمابیش شایعه انتشار سؤالات کنکور در فضای مجازی منتشر می‌شد، امسال هم این موضوع به‌طور جدی‌تری تکرار شد.
 
آیا کنکور هنر لو رفته بود؟
 
با این حال ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش کشور، درباره شایعه فروش سؤالات آزمون در روز‌های گذشته به ایسنا گفت: «درباره امنیت سؤالات امتحانی کنکور و لورفتن آن‌ها باید بگویم که پاسخ دقیق به این شایعه زمان زیادی نمی‌برد، زیرا همین امروز سؤالات آزمون داوطلبان گروه آزمایشی هنر ۲ساعت پس از پایان این آزمون روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد».
 
او همچنین در ادامه گفته بود: «هر کسی ادعا دارد سؤالات کنکور۹۹ لو رفته است، می‌تواند آن سؤالات را با سؤالاتی که بعد آزمون منتشر خواهد شد، مقایسه کند؛ بنابراین مباحثی که در این زمینه در فضای مجازی منتشر شده بود، آن‌چنان ناشیانه بوده و کلاهبرداری آن روشن است که با کمی دقت می‌شود به دروغ بودن آن پی برد».
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->