مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از نرم جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد مجوز اصلاح قیمت خودروهای سایپا صادر شده است کدام موبایل‌ها مناسب نصب و اجرای بازی است؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت نرخ طلای ۱۸ عیار در مشهد اعلام شد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) بی‌توجهی بورس به فصل مجامع | شاخص بورس ۲۰ هزار واحد ریخت (۳۱ تیر ۱۴۰۳) پرداخت بیش‌از ۱۸ هزار میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان‌رضوی سهم ۳۷ درصدی صنایع کشور در مصرف برق | معاون وزارت صمت: با وزارت نیرو برای کاهش خسارت‌ها تفاهم شده است واکنش بازار خودرو مشهد به خبر تصویب آیین‌نامه واردات خودرو‌های دست‌دوم چه بود؟ | یک کارشناس: بازار در رکود کامل است شهرستان مشهد؛ حائز رتبه اول تولید گندم در خراسان‌رضوی قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | صعود دلار به کانال ۵۸ هزار تومان آغاز هفته‌ای گرم در کشور | خراسانی‌‎ها مصرف برق خود را کاهش دهند بررسی قیمت خودرو‌های خارجی در مشهد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی: صنایع نباید در اولویت قطع برق باشند ایران، رتبه ششم صادرات به تاجیکستان را دارد خودرو‌های داخلی در مشهد چند؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

گسترش همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه پزشکی

  • کد خبر: ۳۹۸۰۹
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
گسترش همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه پزشکی
سفیر ایران در ترکمنستان گفت: با توجه به شیوع کرونا لزوم همکاری در حوزه پزشکی و درمان با کشور ترکمنستان ضروری است.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامعباس ارباب خالص افزود: هم اکنون سطح مناسبات ایران و ترکمنستان در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مطلوب است لذا توسعه این همکاریها در بخش‌های دیگر نظیر حوزه بهداشت و درمان به صورت جامع تر با توجه به شیوع کرونا ضروری است.


وی ادامه داد: ایران و ترکمنستان دارای هزار و ۲۰۰ کیلومتر مرز مشترک و چهار مبداء تردد گمرکی و مرزی هستند و گسترش سطح مناسبات در تمامی بخش ها بویژه در حوزه پزشکی مورد تاکید است.

 

سفیر ایران در ترکمنستان با اشاره به نشست دیروز مسوولان بهداشتی ایران و ترکمنستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: در این نشست "ارسلان قلیچ اف" معاون وزیر بهداشت و صنایع پزشکی ترکمنستان رییس هیات ترکمنی را بر عهده داشت و همچنین دکتر اسدی لاری نماینده وزیر بهداشت و درمان ایران در امور بین الملل، سفیران دو کشور و مسوولان وزارت وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد حضور داشتند.


وی افزود: بهره مندی از اطلاعات و تجارب ایران در مبارزه با بیماری کووید ۱۹ با توجه به تجربیات موفق در پیشگیری و مبارزه با این بیماری از موضوعات مورد بحث در این نشست بود.


ارباب خالص ادامه داد: در این مذاکرات طرفین بر امضای پروتکل بهداشتی میان دو کشور تاکید کردند و همچنین پیشنهاد تشکیل کمیسیون دائم همکاریهای پزشکی از سوی طرف ایرانی مورد تاکید قرار گرفت و بر لزوم بهره برداری از گیت های ضد عفونی تردد کامیونهای ترانزیتی به منظور ورود و عبور از ترکمنستان با هدف بازگشایی مرزهای جاده‌ای و تداوم ترانزیت جاده‌ای نیز تاکید شد.
وی گفت: با شیوع ویروس کرونا گرچه مناسبات بین‌المللی بین کشورها کاهش یافت اما در همین شرایط روابط ایران و ترکمنستان روال مطلوبی داشته و در حوزه پزشکی نیز گسترش یافت.

 

سفیر ایران در ترکمنستان افزود: ایران و بویژه کلانشهر مشهد با دارا بودن مراکز درمانی مجهز و پزشکان ماهر از ظرفیت های قابل توجهی در حوزه گردشگری سلامت برخوردار است و اتباع ترکمنستان می‌توانند از این خدمات بهره مند گردند.


منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->