قسمت هجدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟
سرخط خبرها

برنامه‌های بزرگداشت سالگرد شهادت حجت الاسلام هاشمی نژاد(ره) اعلام شد

  • کد خبر: ۴۴۷۴۰
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
برنامه‌های بزرگداشت سالگرد شهادت حجت الاسلام هاشمی نژاد(ره) اعلام شد
مراسم بزرگداشت سی‌ونهمین سالگرد شهادت فاضل اندیشمند آيت‌ا... حاج سید‌عبدالکریم هاشمی‏‌نژاد‌(ره) دو‌شنبه هفتم مهرماه در ايوان مقصوره مسجد جامع گوهرشاد حرم‌ مطهر رضوی برگزار می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز ، به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی این مراسم با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در ایوان مقصوره مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود. در پایان مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین «فرزانه» دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان سخنرانی خواهد کرد.

گل‌آرایی و آیینه‌کاری تصویر شهید و نصب آن بر سر مزار شهید بزرگوار در دارالسلام حرم مطهر رضوی توسط معاونت اماکن و امور زائرین آستان قدس رضوی، تولید و بارگزاری کلیپ‌های ۲ دقیقه‌ای به اضافه تصاویر آن شهید والامقام در سایت «بنیاد هابیلیان» شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، پخش مستند شهید آیت ا... هاشمی نژاد (ره) نیز در روز‌های یکشنیه ۶ مهر ساعت ۱۸ و دوشنبه هفتم مهرساعت 13:30 از شبکه‌های سراسری افق و معارف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در روز هفتم مهرماه و از سیمای خراسان رضوی بخشی از برنامه‌های مربوط به این مناسبت را شامل می‌شود.
 

بیشتر بخوانید:
 

 
همچنین برنامه‌های‌گرامیداشتی در مراکزی که نام شهیدهاشمی‌نژاد (ره) را دارند از جمله فرودگاه، دفتر تبلیغات اسلامی، دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد، فرماندهی انتظامی مشهد مقدس، بنیادشهید و امورایثارگران، مرکز اجرایی حوزه‌علمیه، سپاه امام‌رضا (ع) برگزار خواهد شد.
 
در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار است، چون سال‌های گذشته در این روز، ویزیت بیماران در اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد (ره) را رایگان انجام داده و مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز زندگینامه مختصری از شهید به اضافه برنامه اطلاع‌رسانی مراسم را در کانال ائمه جماعات استان بارگزاری کند.

از سوی دیگر صداو سیما و مطبوعات استانی برای تولید ویژه برنامه‌ی اختصاصی از زندگینامه و سیره علمی و عملی شهید هاشمی نژاد (ره) در تاریخ‌های ۶ و ۷ مهرماه برنامه‌هایی دارند که پخش سخنرانی‌های ایشان در شبکه استانی و رادیو زیارت بخشی از آن‌هاست.

فضاسازی شهری خیابان شهیدهاشمی‌‏نژاد (ره)، توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از دیگر اقداماتی است که به این مناسبت صورت خواهد پذیرفت.

اداره کل آموزش و پرورش استان نیز اعلام کرده است زندگینامه مختصری درباره افکار، مبارزات و کتب‌علمی در روزهفتم مهر در‌شبکه شاد منتشر کند.

همچنین نمایشگاهی در سالن انتظار فرودگاه با هماهنگی بنیاد هابیلیان برگزار خواهد شد و اداره کل تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی و جامعه المصطفی (ص) العالمیه نیز از ظرفیت بالای طلاب و مبلغان در ایام ماه صفر برای تهیه بسته محتوایی بهره می‌جویند.
 
 
برنامه‌های بزرگداشت سالگرد شهادت آیت‌ا... هاشمی نژاد(ره) اعلام شد


منبع: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->