عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

در جلسه رسول‌پناه و کاپیتان پرسپولیس چه گذشت؟

  • کد خبر: ۴۷۰۵۸
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
در جلسه رسول‌پناه و کاپیتان پرسپولیس چه گذشت؟
سرپرست باشگاه پرسپولیس به کاپیتان تیمش اعلام کرده بازیکنان فعلاً منتظر دریافت پول نباشند.
گروه ورزش/ شهرآرانیوز، پس از اعتراض‌هایی که بازیکنان پرسپولیس به مطالبات خود داشتند و به همین دلیل در تمرینات حضور نداشتند در نهایت پس از جلسه سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس با مهدی رسول‌پناه سرپرست این باشگاه بازیکنان معترض حاضر به حضور در تمرین شدند.

در این باره گفته می‌شود سرپرست باشگاه پرسپولیس آب پاکی را روی دست کاپیتان تیم خود ریخته و به او گفته بازیکنان منتظر دریافت پول حداقل تا یک ماه آینده نباشند و به همین دلیل بهتر است برای جریمه نشدن و مشکلات بعدی در تمرین حضور پیدا کنند.

باشگاه پرسپولیس در هفته‌های اخیر برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ کلیه درآمد‌ها و پول‌های خود را به حساب این مربی کروات ریخته و این در حالی است که فعلاً ۷۵ درصد از مطالبات این مربی پرداخت شده و به همین دلیل به بازیکنان اعلام شده که فعلاً پولی برای پرداخت به آن‌ها وجود ندارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->