بازی با جان کودکان در جشنواره فیلم کودک و نوجوان

  • کد خبر: ۴۷۵۶۴
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
بازی با جان کودکان در جشنواره فیلم کودک و نوجوان
در حالی که بر اساس بخشنامه های صادره شده و اعلام رسمی سازمان سینمایی، با توجه به وضعیت خطرناک کرونا، سه هفته است سینماهای تهران تعطیل شده، بنیاد سینمایی فارابی اقدام به برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در شرایط پرخطر فعلی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که بر اساس بخشنامه های صادره شده و اعلام رسمی سازمان سینمایی، با توجه به وضعیت خطرناک کرونا، سه هفته است سینماهای تهران تعطیل شده، بنیاد سینمایی فارابی اقدام به برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در شرایط پرخطر فعلی کرده است.

این جشنواره از عصر دیروز در سینما فرهنگ تهران با حضور حداکثری درحال برگزاری است و نمایش فیلم ها بر اساس جدول اعلام شده صورت می گیرد و نشست های خبری پی در پی در حال انجام است.

جدا از این اینکه چقدر لزوم چنین جشنواره ای در این روزهای پرخطر نیاز است و اساسا چرا به شیوه آنلاین برگزار نمی شود این سوال بوجود آمده که فرق نمایش فیلم ها در جشنواره کودک با نمایش عادی سینماها در چیست؟ چرا سینماها برای نمایش فیلم تعطیل است اما برای جشنواره کودک باز! چه سودی در این جشنواره است که می بایست جان کودکان و نوجوان را به خطر بیاندازد!

آیا مسئولان بنیاد سینمایی فارابی می دانند متحمل چه هزینه سنگین و بی بازگشتی در اوج کرونا می شوند؟ یا دلایل پشت پرده آنقدر کافی است که بیشتر از سلامت مخاطبان جشنواره است!

احتمالا پاسخ برگزارکنندگان جشنواره کودک رعایت پروتکل های بهداشتی است، آیا با رعایت این پروتکل ها نمی شود بقیه سینماها باز شود یا رانتی است که ستاد مبارزه با کرونا به جشنواره کودک داده است؟

منبع: مشرق

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->