ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲بهمن در مشهد اعلام شد | منع تردد از ساعت ۲۲ فرداشب (۲۱ بهمن ۱۴۰۳) فرهمندی: مشهد یکی از بهترین نقاط برای توسعه فرهنگ در کشورمان است تردد در کمربند سبز مشهد با توجه به هشدار‌های هواشناسی ممنوع شد (۲۰ بهمن ۱۴۰۳) آماده‌باش مدیریت شهری مشهد برای بارش‌های پیش رو و برودت هوا  افزایش ظرفیت گرمخانه‌های شهرداری مشهد برای اسکان اضطراری ۷۰۰ بی‌سرپناه عرضه شیلات در دومین فروشگاه تخصصی پروتئینی تحت نظارت شهرداری مشهد، ۱۲ تا ۱۸ درصد ارزان‌تر از فضای شهر سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد به راهپیمایان ۲۲بهمن سال ۱۴۰۳ شهردار مشهدمقدس: سیاست اصلی دوره ششم در همه حوزه‌ها مردم‌محوری است + فیلم معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: در دومین فروشگاه تخصصی محصولات پروتئینی، اقلام با کمترین قیمت ارائه خواهد شد افتتاح دومین فروشگاه تخصصی عرضه محصولات پروتئینی تحت نظارت شهرداری مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز (۲۰ بهمن ۱۴۰۳) در شرایط پاک قرار دارد آیا مدارس، ادارات و بانک‌های مشهد و خراسان رضوی، فردا (شنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۳) تعطیل است؟ میدان شهید کاوه مشهد به چهار راه تبدیل شد + عکس (۱۹ بهمن ۱۴۰۳) سرویس‌دهی مستمر اتوبوسرانی مشهد در پی سرمای شدید در روز‌های آتی (۱۹ بهمن ۱۴۰۳) بارش سنگین برف در پیست اسکی شیرباد مشهد (۱۹ بهمن ۱۴۰۳) آماده‌باش ۱۰۰ درصدی نیرو‌های خدمات شهری مشهد از عصر شنبه (۲۰ بهمن ۱۴۰۳) آماده‌باش تمامی ظرفیت‌های شهرداری در پی اعلام هشدار نارنجی هواشناسی (۱۸ بهمن ۱۴۰۳) محمدرضا بختیاری به‌عنوان مدیرکل هماهنگی امور مناطق شهرداری مشهد منصوب شد ایمن‌سازی ۳۰ نقطه حادثه‌خیز تا شهریور ۱۴۰۴ | ۴۰ مجتمع خدمات بین‌راهی جدید در خراسان رضوی افتتاح می‌شود بررسی حادثه سقوط هواپیمای مشهد-تهران در ۴۵ سال پیش | همایی که از مشهد برخاست و دیگر بازنگشت اتمام ۲ پروژه مهم مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۳
سرخط خبرها

۲۱۰ مورد شکایت از زیرمیزی پزشکان درمشهد

  • کد خبر: ۵۱۰۹
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
۲۱۰ مورد شکایت از زیرمیزی پزشکان درمشهد
مسئول واحد شکایات و تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۱۰ مورد از شکایت‌های شهروندان ساکن این استان مرتبط با موضوع تعرفه پزشکی و دریافت زیرمیزی از سوی پزشکان بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از ایرنا، محمد دشتی افزود: بیشترین تعداد شکایت‌های دریافتی از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ مربوط به کیفیت مراقبت و رسیدگی به بیماران و مواردی نظیر رفتار و برخورد کارکنان حوزه سلامت است.
وی ادامه داد: همچنین موضوع بیشترین شکایت‌هایی که شهروندان بطور حضوری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطرح کرده اند پیرامون تعرفه خدمات و هزینه‌های درمان بیماران است.
مسئول واحد شکایات و تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی مشهد، روند رسیدگی به شکایت‌های مربوط به تعرفه و خدمات پزشکی را زمانبر توصیف کرد و گفت: در این خصوص پس از بررسی لازم اگر وجه اضافی از بیمار اخذ شده باشد به آنان بازگردانده می‌شود.
به گفته وی، سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سال ۱۳۹۲ شکایت‌های مردم از همه مناطق کشور را در قالب پنج گروه دریافت می‌کند.
گروه‌های رسیدگی به شکایات در سامانه ۱۹۰ شامل اورژانس ۱۱۵، بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای، شکایت دارو و اطلاعات دارویی؛ کیفیت مراقبت و رسیدگی به بیماران و شکایت از تعرفه و هزینه خدمات درمانی برشمرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->