۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

انهدام باند سرقت خودرو در منطقه آبکوه مشهد

  • کد خبر: ۵۱۵۳۷
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
انهدام باند سرقت خودرو در منطقه آبکوه مشهد
۳ مرد و یک زن سارق چند ساعت پس از آخرین جرمشان در منطقه آبکوه مشهد به دام پلیس افتادند
مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ گزارش سریالی سرقت خودرو در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه هنگامی به پلیس اعلام شد که چند ساعت از ارتکاب جرم گذشته بود. مأموران دایره تجسس این مجموعه انتظامی هم زمانی در صحنه ارتکاب جرم حاضر شدند که هیچ اثری از مجرمان وجود نداشت.

تحقیقات این پرونده ادامه داشت تا اینکه گزارش یک فقره سرقت در دقایق بامدادی روز گذشته از طریق مرکز پیام به کلانتری آبکوه اعلام شد و مأموران بدون فوت وقت خود را به محل رساندند. مال‌باخته که مالک یک دستگاه خودرو سواری پراید بود در اظهاراتش به پلیس گفت: «خودروام مقابل خانه پارک بود و برای برداشتن لوازم به آن مراجعه کردم، اما هیچ اثری از آن نبود. در همان لحظه با پلیس تماس گرفتم و سرقت خودروام را گزارش کردم.»

با گشوده شدن این پرونده بلافاصله موضوع به تیم‌های گشتی سرکلانتری غرب مشهد اعلام و رصد میدانی برای یافتن این خودرو سواری آغاز شد. ساعتی از ارتکاب این سرقت بامدادی نگذشته بود که یکی از تیم‌های گشتی پلیس به یک پراید که مشخصاتش با سواری تازه سرقت شده برابری داشت مشکوک شدند و به تعقیب آن پرداختند. در استعلام شماره پلاک این سواری مشکوک مشخص شد که خودرو مورد نظر همان پرایدی است که به‌تازگی سرقت شده است. مأموران پلیس خودرو مسروقه را در محدوده بولوار امام هادی (ع) متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.


اوراق پراید و پژو‌های مسروقه

متهم ابتدا زیر بار گفتن حقیقت نمی‌رفت و مدعی بود که خودرو پراید را از یکی از دوستانش امانت گرفته است. انکار‌های این مرد جوان تا انتقال او به کلانتری آبکوه ادامه داشت تا اینکه پس از رویارویی با مستندات پرونده و تصاویر چند دوربین مداربسته که نشان می‌داد او در این سرقت نقش داشته است، بالأخره به حرف آمد.
این سارق حرفه‌ای ضمن اعتراف به سرقت خودرو سواری پراید در یکی از خیابان‌های حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه همدستانش را هم به پلیس معرفی کرد و مخفیگاه آن‌ها را نیز لو داد.
این سارق خودرو در بخش دیگری از اعترافاتش گفت که خودرو‌های پراید و پژو را سرقت و آن‌ها را اوراق می‌کرده و قطعاتش را نیز به یک مال‌خر اموال مسروقه می‌فروخته است.


دستگیری همدستان متهم در مخفیگاهشان

دیروز فرمانده انتظامی مشهد در تشریح دیگر ابعاد این پرونده به خبرنگار ما گفت: با دستگیری این متهم و اعترافات او به چند فقره سرقت سرنخ‌هایی از همدستانش به دست آمد و مأموران دایره تجسس کلانتری آبکوه مشهد برای به دام انداختن این افراد وارد عمل شدند.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی بیان کرد: مأموران پس از ردزنی و رصد میدانی سرانجام موفق به شناسایی دیگر متهمان این پرونده شدند و در سحرگاه چهارشنبه و در اقدامی غافل‌گیرانه، این افراد که یک زن و ۲ مرد جوان بودند را در مخفیگاهشان زمین‌گیر کردند.
این مقام ارشد انتظامی مشهد ادامه داد: متهمان به دام افتاده تا‌کنون به ۱۱ سرقت خودرو اعتراف کرده‌اند و ۴ سارق دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده به دادسرا انتقال یافتند. تحقیقات پلیس برای رمزگشایی از دیگر جرائم ارتکابی آن‌ها ادامه دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->