کلاهبرداری ۵ میلیاردی در سایت فروش کالا‌های دست دوم پدیده زباله گردی ناقض کرامت انسانی است ایمنی آپارتمان‌ها و ضرورت تغییر در قانون تملک‌ آن‌ها هشدار مهم؛ این خودرو‌ها ۷۲ ساعت توقیف می‌شوند نجات ۱۰ شهروند از میان دود آتش‌سوزی در تهران|سه آتش‌نشان مصدوم شدند دستگیری سرگرد قلابی با اخاذی ۷۰۰ میلیونی برخورد خودرو پارس و آریسان در بلوار ناصری مشهد حادثه آفرید + تصاویر (۱۱ تیر ۱۴۰۳) فرار نافرجام دختر و پسر عاشق + جزییات دستگیری واریز مرحه چهارم وام بازنشستگان فولاد آغاز شد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) درخواست بازنشستگان تأمین اجتماعی برای اجرای سریع متناسب‌سازی حقوق متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان؛ گام بلند دولت سیزدهم که به بار نشست حریق منزل مسکونی در شهرک عسگریه مشهد با یک مصدوم (۱۱ تیر ۱۴۰۳) واژگونی خودرو در جاده مشهد- تربت حیدریه با هشت مصدوم (۱۱ تیر ۱۴۰۳) ۴ نکته که قبل از مصرف دارو‌های روانپزشکی باید در نظر بگیرید مواد غذایی مفید که به گردش خون کمک می‌کند پیش‌فروش‌ بلیت‌های اربعین ۱۴۰۳ از خرداد آغاز شده است خارج‌کردن تومور یازده‌کیلویی از شکم بیماری در استان فارس + عکس ابتلا به یک بیماری درصورت دیر خوابیدن ثبت ۱۰ هزار و ۴۳۳ ولادت ایرانیان خارج از کشور در سال ۱۴۰۲ اگر تمام روز سر پا باشید، چه بلایی سر بدنتان می‌آید؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مشهد در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفت

  • کد خبر: ۵۱۹۳۳
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
  • ۱
مشهد در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفت
حمیدرضا رحیمی، مدیر گروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید- ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد: در حال حاضر (دوشنبه ۱۷ آذر) همه شهر‌های خراسان رضوی از حالت قرمز کرونایی خارج شده و در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارند.
به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا رحیمی، مدیر گروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید- ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در حال حاضر همه شهر‌های خراسان رضوی از حالت قرمز کرونایی خارج شده و در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارند.

وی تصریح کرد: در ابتدای هفته چهار شهر قوچان، سبزوار، مشهد و خلیل اباد در حالت قرمز قرار داشتند که این شهر‌ها نیز امروز و طبق اعلام نرم افزار ماسک که از تهران به روز رسانی می‌شود از حالت قرمز خارج و در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند.
 
 
مشهد در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفت
 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: از این رو طبق دستورالعمل ستاد کرونا، محدودیت‌های اعمال شده در شهر مشهد که از حالت قرمز به نارنجی تغییر پیدا کرده است کاسته شده و برمبنای محدودیت‌های شرایط نارنجی اجرا خواهند شد.
 

مشاغلی که در شهر‌های نارنجی مجاز به فعالیت هستند

مشهد در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفت
 
منبع: قدس‌آنلاین

بیشتر بخوانید:
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هادیموحد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
با علایم حاد به مرکز کرونا در خاقانی مشهد زیر نظر مرکز بهداشت شماره ۳ مشهد مراجعه کردیم اولا خانم دکتر اونور اتاق ما بیرون اتاق یه میزم جلو در گذاشته بودن وارد نشیم از همون فاصله چند تا سوال کردن یه دارو نوشتن گفتن اتاق بعدی . رفتیم اتاق بعد اونجا هم از دم در کد ملی هامون پرسید و بلند شد اومد با یک دستگاه از یک متر ونیمی دستشو دراز کرد و مثلا تب گرفت جالبه هر چهار نفرمون یک درجه حرارت ۳۶.۵ بعدم گفت تمام .. برگشتم پیش دکتر که خانم نمونه نمیگیرین فرمودن نه شما کرونا دارین لازم نیست گفتم اگر نداشتیم چی ؟ایشون با ویزیت از ۳ متری و فقط با سوال فهمیدن کرونا داریم و نیاز به چیزی دیگه نیست. گفتن نمونه میخاین برین بخش خصوصی !!هیچی دیگه شب حالم بد شد فردا رفتم پزشک خصوصی عکس ریه نوشت و بعدنتیجه آزمایش و رادیوگرافی بلافاصله درمان شروع کرد. بخش دولتی فقط کد ملی مونو ثبت کرد بدون گرفتن نمونه و بدون درمان بعد زنگ زدن حالتون چطوره؟؟؟ گفتم مارا به خیر تو امید نیست شرمرسان
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->