ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

سقوط مردی از طبقه چهارم و مرگ مشکوک یک جوان در بیمارستان، دو پرونده جنایی دیروز در مشهد

  • کد خبر: ۵۲۰۲۲
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
سقوط مردی از طبقه چهارم و مرگ مشکوک یک جوان در بیمارستان، دو پرونده جنایی دیروز در مشهد
پس از گذشت هفته‌ها در حوزه قتل که مشهد وضعیت خوبی را تجربه کرده بود، ناگهان با گشوده شدن هم‌زمان دو پرونده جنایی، شهر از وضعیت پایدار به سطح هشدار نارنجی رسید.
محمد جواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ دیروز مشهد کرونازده با عقب‌نشینی میلی‌متری ویروس منحوس کرونا، به صورت ناگهانی از وضعیت هشدار قرمز به وضعیت نارنجی پا پس کشید. اما پس از گذشت هفته‌ها در حوزه قتل که مشهد وضعیت خوبی را تجربه کرده بود، ناگهان با گشوده شدن هم‌زمان دو پرونده جنایی، شهر از وضعیت پایدار به سطح هشدار نارنجی رسیده است. در پرونده اول مردی کبوترپران احتمالا مقابل چشم کبوترانش با سناریویی نامشخص از پشت بام طبقه چهارم منزل مسکونی‌اش به کف یک خرابه سقوط کرد و جانش را از دست داد در پرونده دیگر نیز پسری جوان پس از چند روز دست و پنجه نرم کردن با مرگ بر روی تخت بیمارستان، اسیر عفریت مرگ شد.


غیبت موجه مرد کبوترپران

همه می‌دانستند که مرد ۴۵ ساله تعدادی کبوتر روی بام نگه می‌دارد، برای همین غیبت گاه و بیگاهش همیشه موجه بود. خانواده‌اش هم هرگاه متوجه می‌شدند ناگهان غیبش زده، مطمئن بودند که می‌توانند او را روی بام بیابند.

شامگاه یکشنبه اعضای این خانواده برای خرید به خیابان می‌روند، یک ساعت‌ونیم بعد که بازمی‌گردند متوجه می‌شوند که پدر در خانه نیست. اما این صحنه آن‌قدر تکراری بوده که به ذهن هیچ کدام از اعضای خانه هم نرسید که ممکن است اتفاقی شوم رخ داده باشد.
عقربه‌های ساعت هر چه جلوتر می‌رفت، خانه‌های بیشتری در خاموشی فرو می‌رفتند. ساعت یک بامداد کارگران شهرداری مثل هرشب سرکار حاضر شده بودند و پس از پوشیدن لباس خدمت، برای برداشتن وسایلشان که بیشتر در زمینی خالی در خیابان ثمانه می‌گذاشتند، رفتند.

همه چیز مثل همیشه بود، اما آن‌ها ناگهان متوجه یک تغییر محسوس شدند. کارگران ناگهان با پیکر بی‌جان مردی روبه‌رو شدند که روی زمین افتاده بود. بلافاصله اقدامات لازم انجام شد و مأموران پلیس و اورژانس در محل حاضر شدند.
معاینات اولیه نشان می‌داد که این فرد جان باخته است. این‌گونه بود که در همان لحظات شماره قاضی ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به صدا درآمد و گزارش کشف جسد اعلام شد.


احتمال درگیری روی بام

قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی شبانه به محل رفتند. بررسی‌ها نشان می‌داد که احتمالا این فرد از روی بام سقوط کرده و چشم‌ها به پشت بام ساختمان چهار دوخته شده بود.
خانواده متوفی که بعد از حضور کارگران شهرداری متوجه ماجرا شده بودند، با هدایت تیم جنایی امکان دسترسی به پشت‌بام را مهیا کردند. تیم جنایی روی پشت‌بام متوجه خون‌هایی شدند که متعلق به فرد جان‌باخته بود، همین موضوع مسیر تحقیقات پرونده را از مرگ مشکوک به قتل تغییر داد.
هم‌زمان با آغاز بررسی‌های جنایی، جسد مقتول نیز به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت دقیق مرگ مشخص شود.


اعلام مرگ مشکوک در بیمارستان

بررسی صحنه جنایت در خیابان ثمانه به صبح موکول شد، اما در گیرودار بررسی تیم جنایی، منابع بیمارستانی از مرگ مشکوک مردی جوان خبر دادند که جسدش به پزشکی قانونی منتقل شده بود.
مقام قضایی با حضور در بیمارستان متوجه شد که علی بیست‌وهشت ساله روز جمعه در نزاعی خونین شرکت کرده است. فردی چاقویی از پشت به کمر او فرو کرده که موجب پاره شدن اعضای داخلی بدن شده است. هر چند این فرد به بیمارستان منتقل می‌شود، اما اقدامات پزشکان بی‌نتیجه می‌ماند و این فرد دیروز بر اثر عوارض ناشی از جراحت جان می‌بازد.
بررسی‌های تیم جنایی نشان داد ۲ نفر از دیگر افراد حاضر در این نزاع در بولوار ۲۲ بهمن نیز زخمی و به بیمارستان منتقل شده، اما این افراد پس از مداوا ترخیص شده بودند.


دستگیری یک پدر و پسر

تیم جنایی با حضور در محل درگیری و انجام اقدامات میدانی، متوجه شدند که افراد حاضر در این نزاع خیابانی دو گروه بوده‌اند و فرد جان‌باخته از اعضای یکی از این گروه‌ها و ۲ فرد زخمی دیگر از افراد طرف مقابل بوده‌اند.
هویت ۲ مجروح دیگر به نام‌های محمد و حیدر نیز شناسایی شد. تیم جنایی با حضور مقابل خانه این افراد به قصد دستگیری آن‌ها متوجه شد که وضعیت جسمانی حیدر مناسب نیست و نیازمند استراحت و اقدامات پزشکی است.

در ادامه با دستور قاضی احمدی‌نژاد، محمد به همراه پدرش که نقش فعالی در این درگیری داشتند، بازداشت شدند تا علاوه بر روشن شدن علت اصلی درگیری، هویت ضارب نیز مشخص شود.
پیگیری‌های قضایی و پلیسی درباره این ۲ پرونده تا مشخص شدن هویت عاملان اصلی جنایت ادامه دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->