واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

آیا جهان شجریان، نوه استاد شجریان است؟ + فیلم

  • کد خبر: ۵۳۹۴۵
  • ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
  • ۷
روز گذشته کلیپی در فضای مجازی با عنوان آوازخوانی جهان، نوه استاد شجریان دست به دست شد و مخاطبان را با سوال 《آیا جهان نوه استاد شجریان است؟ 》روبرو کرد.

شهرآرانیوز، محمدسینا منصوریان، خواننده نوجوان اهل کهگیلویه و بویراحمد و ستاره عصر جدید است که این‌روز‌ها ویدئویی از خوانندگی او دست‌به‌دست می‌شود و به‌اشتباه «جهان»، نوه محمدرضا شجریان خوانده‌ می‌شود.

سینا منصوریان پس از شرکت در مسابقه عصر جدید و آواز خوانی به دلیل صدای دلنشینش مورد توجه بینندگان این مسابقه قرار گرفت.

 
تعداد بازدید : 9246
 
 
آواز خواندن سینا منصوریان با عنوان آواز «جهان» نوه استاد شجریان + فیلم
 
 
این کلیپ با این متن در حال انتشار در فضای مجازی است:
 

جهان شجریان نوه استاد شجریان 

من همانند پدر و پدربزرگ، خوانندگی، تحریر و سرودن شعر را بسیار دوست دارم و قول می‌دهم و سوگند می‌خورم که با تلاش شبانه‌روزی پنج‌سال دیگر در حد پدربزرگم یا حتی فراتر صعود کنم و بهترین صدای سبک سنتی ایران بشوم به‌صورتی‌که وقتی شروع به خواندن ترانه کردم تمامی مردم مدهوش و به چنان آرامشی برسند که تابه‌حال تجربه نکرده‌اند.پدربزرگم همیشه به من می‌گفت:
جهان عزیز تو حنجره‌ای خاص و شگفت‌انگیز داری که من بعد از یک عمر خواندن هنوز حنجره‌ام یک‌سوم حنجره‌ی تو صاف و صیقلی نشده.
جهانم! تو پدیده‌ای در موسیقی و صدا خواهی شد.

 

آیا جهان شجریان، نوه استاد شجریان است؟ + فیلم

 

منصوریان، در برنامه ۱۹ فصل دوم عصر جدید به عنوان سومین شرکت‌ کننده در قسمت نوزدهم از دور مقدماتی فصل دوم این برنامه بود.

 

سینا برای اجرا مقابل داوران عصر جدید آواز خواندن در «بیات اصفهان» را انتخاب کرده بود . لازم به ذکر است که آواز اصفهان یا بیات اصفهان یکی از آوازهای موسیقی سنتی ایرانی است. بیشتر موسیقی‌دانان آن را از متعلقات همایون دانسته‌اند اما برخی این آواز را جزئی از دستگاه شور می‌دانند و درآمد، جامه‌دران، بیات راجه، عشاق، شاه ختائی، سوزوگداز، و بیات شیراز از مهمترین گوشه‌های «بیات اصفهان» هستند.

 

او در اجرایش همان شعری را خواند که معمولا در کلاس‌های آواز برای تدریسِ آواز اصفهان، به کار می‌گیرند.

 

رای امین حیایی، سیدبشیر حسینی و رویا نونهالی به اجرای نوجوان بختیاری سفید بود. اما از همان ابتدا مشخص بود که آریا عظیمی‌نژاد به سختی به چنین اجرایی رای سفید بدهد. عظیمی‌نژاد آخرین نفری بود که نظرش را درباره این اجرا اعلام کرد و دست بر قضا رایش هم قرمز بود.

 

عظیمی‌نژاد خطاب به منصوریان گفت: صدایت از دیافراگم خارج نمی‌شود و صدا را در دهانت تولید می‌کنی. باید احساس بیشتری داشته باشی و با حسِ بهتری بخوانی.

 

رویا نونهالی هم با عظیمی‌نژاد صحبت کرد تا رایش را برگرداند. عظیمی‌نژاد هم برای اینکه رایش را سفید کند شرطی گذاشت. شرطِ عظیمی‌نژاد این بود که منصوریان باید روی صدایش کار کند تا با احساس بیشتری بخواند.

 

اجرای خوانندگی محمد سینا منصوریان در فصل دوم عصر جدید

تعداد بازدید : 3431
 
 
بیوگرافی محمد سینا منصوریان
 
محمد سینا منصوریان ۱۲ ساله خواننده نوجوان اهل چهارمحال و بختیاری و ساکن بروجن که در زمینه آواز، موسیقی سنتی و اصیل ایرانی فعالیت دارد.
 
 
سینا اکنون در حال تحصیل در کلاس دوم راهنمایی است و به مدت دو سال است بصورت حرفه ای موسیقی سنتی اصیل ایرانی را دنبال میکند و علاوه بر موسیقی در رشته تکواندو نیز کار میکند و یکی از تکواندوکاران نوجوان می باشد.
 

او در پیج اینستاگرامش خود را اینگونه معرفی کرده است: هنرجوی موسیقی( آواز اصیل ایرانی) ورزشکار( تکواندو) شرکت کننده فصل دوم عصرجدید بختیاری

 

او با حمایت های پدر و مادرش و علاقه ای به موسیقی داشت وارد عرصه موسیقی شده و پدر و مادرش برای فراهم کردنِ شرایط برای آواز خواندنِ محمدسینا، از روستا به شهر بروجن می‌آیند و در آنجا ساکن می‌شوند.

 

آیا جهان شجریان، نوه استاد شجریان است؟ + فیلم


اینجا ببینید:

 

طرح نهایی سنگ مزار «استاد شجریان» + تصاویر

 

«همایون» از سنگ مزار «استاد شجریان» رونمایی کرد + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
Omod
Germany
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
1
همون بالا خودتون هم بنظر میاد اشتباه کردید بالا کهگیلویه بویراحمدی داخل متن چهارمحال بختیاری ولی این دو استان هنوز متحد نشدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
مربی حال به هم زن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
1
1
این کجا و خسرو آواز ایران کجا
این فقط داره تقلید می‌کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
0
0
حالا دیگه هرکی میرسه دیگ میخاد بگه من صوام از شجریان بهتر اخه چ قشنگی داشت صداش چ صافی و صیقلی داشت ک ماندیدیم الکی خودشونو بزرگ میکنن یه مشت هم ارسال میکنن
مانیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
0
0
به نظرم اکنون که استاد را از. دست داده ایم نباید ظهور استعدادها را ندید بگیریم باید در پرورش این استعدادها کوشا باشیم تا صدا و آواز استاد را با کمک فرزند خلفشان همایون شجریان و این استعدادهای نوشکفته برای آیندگانمان جاودان نگه داریم
فلارد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
0
0
این اقا پسر سینا منصوریان اهل روستای شهریار منطقه فلارد هستن ک‌بخاطر نبودن کلاس آواز و موسیقی موقتا ساکن شهر بروجن هستن
فرزاد شیرازی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
0
0
مسخره ها تا یه نفر دو بیت شعر آواز میخونه فورا میگن یا بچه استاد حسین خواجه امیری (ایرج)هست یا نوه شجریان یا داداش استاد گلپایگانی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->