زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

همه چیز درباره سریال «ملکه گدایان»، رقیب «قورباغه» در نمایش خانگی

  • کد خبر: ۵۵۶۸۶
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
  • ۲۲
همه چیز درباره سریال «ملکه گدایان»، رقیب «قورباغه» در نمایش خانگی
«ملکه گدایان» را تا مدتی همان فصل دوم «مانکن» می‌دانستند؛ بیشتر به این دلیل که بخش زیادی از فرمول قبلی، یعنی فرزاد فرزین، را دوباره به عنوان بازیگر معرفی کرده بود؛ اما با اضافه‌شدن باران کوثری، پانته‌آ بهرام، رؤیا نونهالی، الهام کردا و علی اوجی مشخص شد که سهیلی زاده سریال کاملا جدیدی خواهد ساخت.
شهرآرانیوز - حسین سهیلی‌زاده که با فرمول بفروشِ «عشق و نابرابری اقتصادی»، «مانکن» را مدتی پربیننده‌ترین سریال نمایش خانگی کرده بود، می‌توانست با ساخت فصل دوم این سریال موفقیتش را تکرار کند. «ملکه گدایان» را تا مدتی همان فصل دوم «مانکن» می‌دانستند؛ بیشتر به این دلیل که بخش زیادی از فرمول قبلی، یعنی فرزاد فرزین، را دوباره به عنوان بازیگر معرفی کرده بود؛ اما با اضافه‌شدن باران کوثری، پانته‌آ بهرام، رؤیا نونهالی، الهام کردا، رضا بهبودی، علی اوجی و چند بازیگر دیگر مشخص شد که سهیلی زاده سریال کاملا جدیدی خواهد ساخت.

 
همه چیز درباره سریال «ملکه گدایان»

 


لینک دانلود و تماشای قسمت اول سریال ملکه گدایان

لینک دانلود و تماشای قسمت دوم سریال ملکه گدایان

لینک دانلود و تماشای قسمت سوم سریال ملکه گدایان

لینک دانلود و تماشای قسمت چهارم سریال ملکه گدایان

لینک دانلود و تماشای قسمت پنجم سریال ملکه گدایان

لینک دانلود و تماشای قسمت ششم سریال ملکه گدایان

لینک دانلود و تماشای قسمت هفتم سریال ملکه گدایان

لینک دانلود و تماشای قسمت هشتم سریال ملکه گدایان

لینک دانلود و تماشای قسمت نهم سریال ملکه گدایان


 

درباره کارگردان

 

همه چیز درباره سریال «ملکه گدایان»
 

سهیلی‌زاده پیشینه‌ای طولانی‌ در ساخت سریال و مجموعه‌های تلویزیونی دارد. او متولد ۱۳۴۳ است و با کار به‌عنوان دستیار کارگردان در «سفر جادویی» ابوالحسن داودی وارد سینما شد. ۲۲ سریال برای تلویزیون ساخته است و فیلم سینمایی «نیلگون» را هم در کارنامه‌اش دارد.

درباره نویسندگان

 

همه چیز درباره سریال «ملکه گدایان»
 

سریال ملکه گدایان را حامد افضلی و امین محمودی نوشته‌اند. افضلی پیش از ملکه گدایان سه سریال و دو فیلم سریال را نویسندگی کرده بود: سریال‌های از یاد رفته‌ها، زاویه هفتم، یک لحظه دیرتر و فیلم‌های سمفونی نهم و داستان ما قصه تو. او درحال نگارش فیلم‌نامه یک سریال دیگر هم هست؛ «دل خوش» که فضایی شاد دارد، اما کمدی به معنای معمول نیست.

 
 
همه چیز درباره سریال «ملکه گدایان»
 

امین محمودی سابقه نویسندگی چندانی ندارد، ولی در سریال دیگر سهیلی‌زاده، «مانکن»، دستیار اول کارگردان بوده و در سه سریال دیگر این کارگردان، یعنی «هست و نیست»، «مرز خوشبختی» و «آوای باران» هم بازی کرده است.

 

 

خلاصه داستان

 
همه چیز درباره سریال «ملکه گدایان»
 

امروز تو، می‌تونه فردای من باشه ... هیچ‌کس از سرنوشت خبر نداره ... حتی شما ...

البرز، شیمی‌دان ساکن آلمان است. قرار است در ترکیه با نامزدش ازدواج کند. همه‌چیز برای یک مراسم به‌یادماندنی مهیاست که خبر می‌رسد پدر البرز به کما رفته است. البرز با گذشته‌ای مبهم، از بازگشت به ایران هراس دارد، اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز بازگشت به ایران ندارد، ولی به دلیل مشکلاتی او مجبور است که به‌صورت قاچاقی به ایران بیاید. با وجود اصرار فراوان مادرش برای بازنگشتن به ایران، البرز تصمیم خود را گرفته است. وقتی او باز می‌گردد هیچ‌کس او را نمی‌شناسد و او را فرهاد بابایی خطاب می‌کنند و او را چیزی جز یک قاچاقچی به خاطر ندارند...

نام سریال «ملکه گدایان» خیلی‌ها را یاد مجموعه «آوای باران»، کار دیگر سهیلی‌زاده می‌اندازد. آوای باران داستان یک تاجر دارو بود که پس از سال‌ها زندگی در خارج به ایران برمی‌گردد و متوجه می‌شود دخترش بعد از ماجرا‌هایی از میان گروه‌های تکدی‌گری سر درآورده است.


تصویربرداری و مراحل تولید


تصویربرداری سریال «ملکه گدایان» از مرداد امسال شروع شد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه داشت. اولین پیش‌نمایش سریال مهرماه منتشر شد. تصویربرداری بخشی از این سریال در ترکیه انجام شده است. عوامل تولید آبان‌ماه به استانبول رفتند تا سکانس‌هایی را آنجا تصویربرداری کنند. بخش‌های دیگری از «ملکه گدایان» هم در محدوده شهرک غرب تهران ضبط شده است.

 


حاشیه‌های تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار

 

همه چیز درباره سریال «ملکه گدایان»
 
سریال «ملکه گدایان محصول نبراس پیکچرز است. اگر تابه حال اسم این کمپانی به گوشتان نخورده یا نامش را جایی ندیده‌اید باید بگوییم ما هم پیش از این از وجود چنین کمپانی‌ای خبر نداشتیم. نبراس پیکچرز یک آکادمی استعدادیابی هم دارد که این‌گونه معرفی‌اش کرده‌اند:
 
«آموزش و کسب مهارت، اولین قدم برای ورود به هر عرصه‌ای است. استعداد و هنر زمانی در انسان شکوفا می‌شود و ظهور و بروز پیدا می‌کند که علم و مهارت‌های مرتبط با آن را به دست آورده باشد. آکادمی نبراس با علم به این موضوع و با هدف شناسایی و شکوفایی استعداد‌های هنری کشور راه‌اندازی شده است. آکادمی نبراس مکانی برای شکوفایی استعداد‌های هنری کشور است که با تربیت و حمایت خود ورود آن‌ها را به دنیای حرفه‌ای هنر دست یافتنی می‌کند. ما می‌خواهیم در این حرکت نقشی هر چند کوچک داشته باشیم و ماموریت خود می‌دانیم راه را برای ورود نسل جدید در این عرصه هموار سازیم تا استعداد‌های نو امکان درخشش یابند.»

البته نبراکس پیکچرز سرمایه‌گذار «مانکن» هم بوده است. سال ۹۸ روزنامه جام‌جم در گزارشی این کمپانی را دارای ریشه عربی دانست. گویا ارتباطی بین علی طلوعی از سرمایه‌گذاران «ملکه گدایان» و «نبراس پیکچرز» وجود دارد. جام‌جم در همان گزارش درباره طلوعی و پیکچرز نوشته است:
 
«کار اصلی طلوعی و همکارانش برگزاری نمایشگاه‌های مختلف است. برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی تا نمایشگاه آب و برق تا نمایشگاه الکامپ و نمایشگاه ساختمان بغداد و بالاخره نمایشگاه صنعت نمایشگاهی ایران از جمله فعالیت این‌ها بوده است. فارغ از چگونگی واسپاری این حجم اجرای نمایشگاه به این گروه، اینکه این گروه از سال ۹۲ تا ۹۳ به ناگاه به‌لحاظ پرسنل، رشدی ۳۰ برابری را تجربه کرده‌اند، جای سوال است. علی طلوعی با بیزنس شیرینی و آجیل هم بیگانه نیست، چون شیرینی و آجیل «تهران نات» شهرک غرب هم متعلق به برادر همسر طلوعی است.» علی طلوعی پیش از این سرمایه‌گذار فیلم «کشتارگاه» و «…دختر شیرازی» هم بوده است.


ملکه گدایان چند قسمت است و چه روز‌هایی پخش می‌شود؟

 
همه چیز درباره سریال «ملکه گدایان»
 

ملکه گدایان در ۳۰ قسمت تهیه شده است و چهارشنبه‌ها از فیلیمو پخش می‌شود. این سریال مثل سریال انحصاری نماوا قرار بود آذرماه پخش شود، ولی انتشارش به دلایلی به تعویق افتاد. ملکه گدایان را در جنگ دو شبکه نمایش خانگی رقیب قورباغه می‌دانند. درواقع دو انحصاری نماوا و فیلیمو قرار است سرنخ را به دیگر محصولات شبکه نمایش خانگی برای رقابت دو پلتفرم پخش محتوای تصویری بدهند.

 

همه چیز درباره سریال «ملکه گدایان»


روزبه بمانی، خواننده سریال

 
تعداد بازدید : 5588
 

تیتراژ «ملکه گدایان» را روزبه بمانی خوانده است. این خواننده و ترانه‌سرا پیش از این، تیتراژ فیلم‌های سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» ساخته وحید جلیلوند و «لاتاری» محمد حسین مهدویان را خوانده بود و ملکه گدایان اولین تجربه‌اش در خواندن تیتراژ یک سریال شبکه نمایش خانگی است.


فرزاد فرزین، بازیگر سریال

 

همه چیز درباره سریال «ملکه گدایان»


فرزاد فرزین برای سومین‌بار است که در یک اثر شبکه نمایش خانگی حاضر می‌شود. او پیش از این در عاشقانه و مانکن هم بازی کرده بود و گویا برای بازی در ملکه گدایان از بازی در عاشقانه ۲ انصراف داده است.


واکنش‌ها به قسمت اول «ملکه گدایان»

 

همه چیز درباره سریال «ملکه گدایان»


آنچه از واکنش مخاطبان به سریال برمی‌آید این است که بیشترشان از کیفیت تصویری و داستانی سریال متعجب شده‌اند و اصلا توقع نداشته‌اند یک تیم ایرانی به چنین نتیجه‌ای در یک سریال برسد. کاربری نوشته است:
 
«با ترکیب بازیگرا (فرزاد فرزین) سریال ملکه گدایان توقع داشتم پنج دقیقه سریال رو ببینم و دیگه نتونم تحمل کنم، اما ۶۰ دقیقه سریالو دیدم. فقط می‌خواستم ببینم این اصلاح رنگ و نور بی‌نظیر رو کی انجام داده، ولی با یه قصه فوق‌العاده هم طرف شدم. اصلا توقع نداشتم و باید اقرار کرد که به هوچی‌بازی نیست.»

مخاطبی دیگر نوشته است: «با دیدن سریال ملکه گدایان سه تا نظریه به وجود اومد برام: ۱. یعنی دنیا موازیه؟ یعنی نولان ساخته اینو؟ یعنی سریال ایرانی نیست؟» این را هم بین واکنش‌ها می‌بینیم: «ملکه گدیان یه ذره از سهیلی‌زاده بعید نبود؟»

مخاطبانی هم بوده‌اند که ابهام داستان آن‌ها را گرفته است: «شاتر آیلند چیه؟ ما خودمون ملکه گدایان داریم.» بعضی‌ها هم از سریال اصلا راضی نبوده‌اند: «ملکه گدایان همون سریال دله. فقط عواملش تغییر کردن.» یک مخاطب دیگر ملکه گدایان را با سریال ترکی مقایسه کرده: «ملکه گدایان دیگه چه سمّیه؟ اینا رسما دارن سریال ترکی می‌سازن برامون دیگه.»
 

تریلر سریال 

تعداد بازدید : 3675
 
 
 

عکس‌های سریال 

برای دیدن عکس‌ها در اندازه واقعی روی آن‌ها کلیک کنید

 

 
 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مبینا افتخاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
4
16
یکی از بهترین فیلم هایی که دیدمت عاشقش شدم
Mehdi.Darbandi
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
4
14
واقعا فیلمیه که دل میشینه درکل فیلم دوست داشتنیه
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
2
15
رقیب قورباغه!!!!!!!!!
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
5
11
برخلاف اکثر فیلمهای ایرانی که با گذشت زمان جذاب میشن
تو این فیلم جذابیت از ابتدا گنجانده شده و به دنبالش ذهنت رو
درگیر میکنه برا کشف حقیقت
امیدوارم تا آخر فیلم این معمایی بودنش ادامه پیدا کنه
برا منکه واقعا لذت بخش بوده تا اینجا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
17
سلام به نظر من فیلم ایرانی عالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
4
13
سلام به نظر من فیلم ایرانی عالی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
1
10
کچ این فیلم واقعا عالیه
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
2
14
منکه فقط قسمت ۳و۴تکرارشو دیدم سریال ملکه گدایان واقعا تو همون بار اول ک نگاه میکردم شیفته فیلم شدم دلم میخواست تموم نشه واقعا عالیه دست همه کسایی ک در ساخت این فیلم کار کردند درد نکنه
فقط ۳۰قسمت نوشته ادم وابسته میشه ۳۰قسمت خیلی کمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
1
14
فیلم خوب و قشنگیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
4
13
اولین سریالیه که دارم میبینمش،از بس قشنگه
فقط امیدوارم اخر داستان هم ب زیبایی اولش باشه
Reyhaneh82
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
1
7
عالییییی این فیلم خیلی قشنگهههههه امیدوارم اخرش قشنگ تموم شه مثله مانکن اخرش ضد حال نباشه
ودر اخر از عوامل سازنده این فیلم تشکر میکنم واقعا دستشون درد نکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
1
3
خیلی فیلم جذابیه
ترکیب بازیگرا کارگردانی همه چیش عالیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
1
1
سریال بسیار خیلی خوبیه از نظر همه چی از انتخاب بازیگران معروف مثل رویا نونهالی. فرزاد فرزین. پانته آ بهرام. الهام کردا. آرمان درویش. باران کوثری. محمدرضا غفاری. رضا بهبودی و..‌ خیلی این سریالو دوس دارم و داستان سریالش هم که خوبه و عالیه حرف نداره
هانیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
1
2
واقعا عالی بود من عاشق این فیلم بعدشم چرا میگین مثل دله یکم فکرتنو ب کار بندازین اون در مورد تجاوز ب یک دختر بود و. الکی طولش دادن ولی ملکه گدایان در مورد بمبه و ی معما ک کیملکه است ،
mahsa
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
2
0
باسلام منم عاشق این فیلم شدم خیلی موضوع جالبیه ولی در کل خیلی
زحمت کشیدین قشنگه خیلی ولی به جناب فرزین نقش آدم بد نمیاد
خیلی‌خیلی از ۱ته۱۰ ۱۰ میدم
خسته نباشید بازم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
1
0
جذاب ترین فیلمیه که تا الان دیدم
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
1
1
سرمایه ها با منشا نامعلوم
کارگردان‌های بی هویت
تهیه کننده بی ریشه
معماران تباهی ایران با زنجیرهای کوتاه و بلند در حال تلاش هستند
نسترن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
0
خیلی فیلم جالبیه
عادل خان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
0
بهترین سریال تاریخ ایرانه حتما ببینیدش
عسل
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
0
0
به نظرمن فیلم خيلي جذابی بود من که واقعا لذت بردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
0
0
سریال فوق العاده ایه و من عاشقشم بهترین سریاله که دیدم و اونایی هم که قسمت اول و دیدن و گفتن بده اشتباه کردن چون تو قسمت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
0
0
بهترین سریالیه که دیدم و عاشقش شدم و اونایی که قسمت اول رو دیدن و گفتن بده اشتباه کردن چون تو قسمت اول آدمو گمراه میکنه و به نظر من کیفیت قسمت اول زیاد خوب نیست ولی بقیه ی قسمت ها خیلی بهتره و واضحه و نباید این سریال رو از رو قسمت اول قضاوت کرد و این بهتریییییین سریالههههه مخصوصا با بازیگرهاش
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->