توقیف محموله افیون در آستانه ورود به بازار

  • کد خبر: ۵۶۹۱۲
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
توقیف محموله افیون در آستانه ورود به بازار
مرزداران استان خراسان رضوی مانع از ورود صد‌ها کیلوگرم انواع مواد مخدر به داخل کشور شدند
مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف محموله مواد مخدر و انهدام اعضای یک باند قاچاق افیونی خبر داد.
سردار مجید شجاع در تشریح جزئیات این عملیات مرزی به خبرنگار ما گفت: مرزداران هنگ مرزی تایباد با رصد میدانی در مرز و دریافت گزارش‌هایی از سوی منابع اطلاعاتی خود به خبری دست یافتند که نشان می‌داد گردانندگان اصلی یکی از باند‌های قاچاق مواد مخدر در کشور افغانستان قصد انتقال یک محموله به داخل کشور را دارند.

این مقام ارشد مرزبانی استان بیان کرد: مرزداران هنگ تایباد با به دست آوردن این اطلاعات در هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند و در محل تردد متهمان به کمین نشستند. بررسی‌های میدانی ضابطان قضایی ادامه داشت تا اینکه سوداگران مرگ که تعدادشان ۴ نفر بود به رؤیت مأموران رسیدند و طولی نکشید که در کمین مرزبانان استان گرفتار شدند.

سردار شجاع ادامه داد: مأموران پس از زمین‌گیری قاچاقچیان مقدار ۲۴۵ کیلو و ۹۳۰ گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، هروئین و حشیش را کشف و ضبط کردند. ۴ متهم به دام افتاده نیز پس از تکمیل تحقیقات اولیه و تشکیل پرونده در اختیار دادسرا قرار گرفتند و با قرار متناسب قضایی راهی زندان شدند.
به گفته فرمانده مرزبانی استان تحقیقات از این سوداگران مرگ برای شناسایی دیگر همدستانشان ادامه دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->