آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

درباره کودکانی که جرمشان گرسنگی بود

  • کد خبر: ۵۷۱۳۷
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
درباره کودکانی که جرمشان گرسنگی بود
این عکس‌های بازداشت، بخشی از یک مجموعه عکاسی گسترده از بایگانی‌های «تاین ور»، ​​خردسالانی را در عصر ادواردیان انگلیس نشان می‌دهد که به اتهام جرم‌های کوچک دستگیر شده‌اند.
گروه جامعه | شهرآرانیوز؛ این عکس‌های بازداشت، بخشی از یک مجموعه عکاسی گسترده از بایگانی‌های «تاین ور»، ​​خردسالانی را در عصر ادواردیان انگلیس نشان می‌دهد که به اتهام جرم‌های کوچک دستگیر شده‌اند. سن آن‌ها از ۱۲ تا ۲۱ سال است؛ سنی که در آن زمان، سن قانونی بزرگ‌سالی به حساب می‌آمد. این کودکان در شهر نورث شیلدز انگلیس دستگیر شدند.
 
تا زمانی که ادوارد هفتم در سال ۱۹۰۱ به سطنت رسید، ویکتوریا برای مدت ۶۴ سال ملکه انگلیس بود و مردم حتی پادشاه پیش از او را به یاد نمی‌آوردند. نام ویکتوریا مترادف با قدرت بود و نماد یک امپراتوری «که خورشید هرگز در آن غروب نمی‌کند»، اما عصر ادواردیان آن‌طور که برخی آن را تصویر کرده بودند، «بعدازظهری طولانی با نور آفتاب» نبود.
 
سلطنت ادوارد در دوره‌ای از بی‌اعتمادی ملی آغاز شد و ناآرامی‌های مردمی که ریشه در گذشته داشت، رو به افزایش بود. درواقع معضلات اجتماعی مانند تنگ‌دستی و فقر مردم و درآمد‌های ناکافی در مقابل افزایش قیمت‌های بازار در زمان سلطنت ویکتوریا به‌وجود آمده بودند، اما در دوره ادواردیان به اوج خود رسیدند.
 
در این بین، در آغاز قرن بیستم جرائم کوچک، به‌ویژه در میان کودکان به‌شدت افزایش یافته بود. توضیح دلایل این اتفاقات ساده نیست، اما پاسخی کوتاه به آن می‌تواند افزایش فقر شهری درنتیجه رشد صنعتی باشد. سیستم حقوقی انگلیس از دهه ۱۸۵۰ با معرفی مدارس اصلاحی، مجازات‌های متفاوتی را برای مجرمان جوان در نظر گرفت. علاوه بر تعیین اقدامات تنبیهی جدید برای برخورد با جوانان مجرم، قوانینی تصویب شد که کودکان را از برخی مناطق صنعتی دور نگه می‌داشت.
 
همچنین آموزش ابتدایی در سال ۱۸۷۰ برای همه کودکان اجباری شد. در سال ۱۸۸۹ «منشور کودکان»، حمایت‌های قانونی از کودکان را ممکن ساخت و دولت می‌توانست در زندگی خانوادگی آن‌ها مداخله کند. پویش‌هایی در دهه‌های ۱۸۹۰ و ۱۹۰۰ برای محافظت قانونی بیشتر و زیر پوشش قرار‌دادن کودکان و جوانان تلاش‌های بسیاری کردند.
 
این تغییرات بخشی از یک تحول تدریجی درباره مفهوم کودکی بود و اینکه چطور تجربه‌های کودکی و نوجوانی بر بزرگ‌سالی یک فرد اثر می‌گذارند. این قوانین با فراهم‌آوردن فرصت‌های جدید به‌دنبال بهبود وضعیت کودکان بودند. از دهه ۱۸۸۰ به بعد، مبارزان اجتماعی خواستار تشکیل یک دادگاه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های کودکان و نوجوانان شدند. همه این تلاش‌ها سرانجام در قانون کودکان مصوبه ۱۹۰۸ به ثمر نشست و شامل تأمین وعده‌های غذایی در مدرسه، بازرسی‌های پزشکی و حقوق مستمری برای یتیمان بود.
 
هدف از این اصلاحات، ارائه درمان فردی برای کودکان مشکل‌دار و ازبین‌بردن تأثیر منفی والدین بر آن‌ها بود. فعالان حقوق کودکان معتقد بودند که خانواده‌های ناکارآمد دلیل اصلی بزهکاری کودکان هستند. آن‌ها عقیده داشتند که کودکان محلات فقیرنشین قانون را زیر پا می‌گذارند. زیرا والدینشان به شیوه درستی از آن‌ها مراقبت و حمایت نکرده بودند.


کودکانی که جرمشان گرسنگی بود
 
سوزان جویس، شانزده‌ساله، به جرم سرقت از کنتور گاز، ۱۹۰۳.
 
 
کودکانی که جرمشان گرسنگی بود
 
پرسی جان پروکتور، شانزده‌ساله، به جرم کلاه‌برداری، ۱۹۰۶.
 
 
کودکانی که جرمشان گرسنگی بود
 
جورج ویلسون، هفده‌ساله، به جرم سرقت از پدرش، ۱۹۰۷.
 
 
کودکانی که جرمشان گرسنگی بود
 
مارگارت لیدبیتر، دوازده‌ساله، به جرم سرقت پول از کودکان دیگر، ۱۹۰۴.
 
کودکانی که جرمشان گرسنگی بود
 
بنجامین مک‌مردو، پانزده‌ساله، به جرم ورود غیرقانونی به مغازه‌ها، ۱۹۰۵.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->