تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته بروز مالاریا در ۴ استان برای اولین بار | موارد مالاریا در همسایگان شرقی؛ زنگ خطر برای کشور کوتاه‌شدن قد و علائم قوزپشتی، نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند تأکید بر توجه والدین به تزریق واکسن‌های سرخک، سرخچه و اوریون کودکان  پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | وزش باد و ماندگاری هوای خنک در استان افزایش شیوع یک اختلال خطرناک در ضربان قلب افراد میان‌سال چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید هشدار به بانوان برای استفاده از لوازم آرایشی دارای مواد مضر و سمی
سرخط خبرها

انهدام باند سرقت با شلیک تیر

  • کد خبر: ۵۸۸۶۶
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
انهدام باند سرقت با شلیک تیر
گروه ۸ نفره سارقان خودرو در یک منطقه حاشیه مشهد به دام قانون افتادند
مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ اعلام گزارش سرقت‌های سریالی در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تیمی از مأموران دایره تجسس کلانتری گلشهر را بر آن داشت تا برای دستگیری مجرمان این پرونده وارد عمل شوند.

تحقیقات این پرونده آغاز شد و بررسی‌های میدانی مأموران پلیس ادامه داشت تا اینکه مجریان قانون در اقدامی اطلاعاتی به سرنخی دست یافتند که منجر به ردزنی مخفیگاه متهمان اصلی این پرونده شد.
محل مورد نظر که خانه‌ای مسکونی بود پس از شناسایی تحت کنترل مجریان قانون قرار گرفت و مأموران دایره تجسس کلانتری گلشهر به همراه نیرو‌های اطلاعاتی این مجموعه انتظامی چند شبانه‌روز محل را تحت نظر قرار دادند.
 
رفت‌و‌آمد‌های مشکوک فرضیه اینکه ساکنان خانه نقشی در ارتکاب بزهکاری و همچنین سرقت‌های منطقه داشته باشند را قوت می‌بخشید تا اینکه سرانجام روز موعود فرارسید و مجریان قانون با در دست داشتن مجوز قضایی و مستندات کامل از متهمان، وارد عمل شدند. محل شناسایی شده در انتهای کوچه‌ای یک‌متری قرار داشت و زمانی مجریان قانون وارد محل مورد نظر شدند که هیچ یک از متهمان در آن حضور نداشتند. در این عمیات مأموران پلیس یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه را از داخل حیاط این خانه کشف و محل را بازرسی کردند.

تحقیقات مأموران در مخفیگاه متهمان ادامه داشت که ۲ جوان موتورسوار وارد خانه و ناگهان با پلیس روبه‌رو شدند. متهمان با دیدن این صحنه فرار کردند و مأموران نیز در پی تعقیب آن‌ها برآمدند.
عملیات تعقیب‌وگریز مأموران و متهمان فراری ادامه داشت تا اینکه ۲ جوان تحت تعقیب به سمت خودرو یکی از شهروندان حمله‌ور شدند و قصد سرقت خودرو و فرار داشتند که در این لحظه ضابطان قضایی با استفاده از قانون دست به اسلحه شدند و پس از اخطار ایست چند تیر هوایی شلیک کردند.۲ متهم فراری که متوجه عزم جدی مأموران شده بودند دست از فرار کشیدند و خود را تسلیم قانون کردند. متهمان پس از انتقال به کلانتری ضمن اعتراف به جرمشان همدستان دیگر خود را لو دادند.


دستگیری سارقان در پاتوق

فرمانده انتظامی مشهد در تشریح دیگر ابعاد این پرونده گفت: پس از به دست آمدن سرنخ‌های دیگر از این پرونده مأموران ما در کلانتری گلشهر مشهد مرحله دوم عملیات خود را شروع کردند و در اقدامی غافل‌گیرانه یک زن و ۵ مرد را در مخفیگاهشان به دام انداختند. سرهنگ عباس صارمی ساداتی بیان کرد: در بازرسی از محل نیز تعداد زیادی لوازم و قطعات خودرو مسروقه کشف و ضبط شد. ۸ متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار دادسرا قرار گرفتند. هنوز میزان ارتکاب جرائم این گروه سرقت مشخص نیست و تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->