روایت ساواک و مأموران از واقعه «مسجد فیل» مشهد در شب ۲۲ مهر ۱۳۴۲ | «بازداشت و حراست» یک روحانی توسعه زیرساخت‌های همگانی، راهی برای رفع معضلات ترافیکی نفس‌های تنگ مشهد زیر سایه تصمیم‌های دیرهنگام آلودگی هوای مشهد بر اثر فعال‌شدن کانون «قره‌قوم» ترکمنستان (۲۲ مهر ۱۴۰۴) کاهش وابستگی به خرید گل و گیاه در شهرداری مشهد با توسعه تولیدات داخلی مشهد؛ پرچم‌دار بهسازی پیاده‌رو‌ها برای روشندلان آیین تکریم و معارفه مدیرکل حقوقی شهرداری مشهد برگزار شد | قلندرشریف: اداره کل حقوقی، مدافع حقوق شهر و شهروندان است + فیلم هشدار خودمراقبتی محیط زیست خراسان رضوی برای شهروندان مشهدی صادرشد (۲۲ مهر ۱۴۰۴) | برگزاری جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای مشهد احتمال خروج دستورکار هوش مصنوعی از لوایح مجلس شورای اسلامی تداوم آلودگی هوا در مشهد | گردوغبار تا آخرشب مهمان هوای شهر است (۲۲ مهر ۱۴۰۴) رئیس مجلس شورای اسلامی: کالابرگ الکترونیک از آبان‌ماه اجرا می‌شود آماده‌سازی گونه‌های مختلف گل برای استقبال از بهار ۱۴۰۵ در مشهد هوای خاکستری مشهد، ناسالم برای همه گروه‌ها (۲۲ مهر ۱۴۰۴) کلاس‌های درس در مشهد همچنان زیر سقف پُر دود آسمان! + فیلم خاطره‌بازی در طولانی‌ترین کوچه شهر مشهد | درباره کوچه «حسین‌باشی» مدارس مشهد تعطیل نمی‌شود مگر با شاخص آلودگی ۱۸۵ به بالا | ضرورت بازنگری در سیاست تعطیلی مدارس در شرایط آلودگی هوا افزایش چشمگیر فضای سبز مشهد با افتتاح ۲۰ هکتار پارک در دو ماه آینده ادامه روند عملیات اجرایی احداث پایگاه چند منظوره مدیریت بحران شرق مشهد تولید سوخت جایگزین از زباله در مشهد، گام نوین شهرداری برای صرفه‌جویی در منابع انرژی آغاز طرح آموزش تفکیک پسماند در مدارس مشهد | جشنواره «آوای بازیافت» با مشارکت دانش‌آموزان کلید خورد + فیلم
سرخط خبرها

شهروند‌خبرنگار| گله شهروند از حفاری‌های خط ۴ قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری

  • کد خبر: ۵۹۶۳۲
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
شهروند‌خبرنگار| گله شهروند از حفاری‌های خط ۴ قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری
گله شهروند محترم از آغاز حفاری خط ۴ قطارشهری پیش از پایان خط ۳، همراه با پاسخ مسئولان.

پیام شهروند: در تعدادی از رسانه‌های شهر خبر از جابه‌جایی تی‌بی‌ام حفار خط ۳ به خط ۴ برای حفاری این‌خط منتشر شد. سؤال من این‌ است: مگر حفاری کل خط ۳ قطارشهری به اتمام رسیده است که خط ۴ شروع شود؟ خط ۳ قطارشهری از هر ۲ سمت (چه از سمت شهرک ابوذر و چه از سمت انتهای امیریه) اصلا به انتهای خود نرسیده است که بخواهد به جای دیگر منتقل شود. می‌دانید همین انتقال‌ها چه هزینه هنگفتی روی دست مردم مشهد می‌گذارد؟

پاسخ روابط عمومی قطارشهری:
مجموعه حفاری خط ۳توسط ۲ دستگاه حفار در حال انجام است. هر ۲ دستگاه از میدان فردوسی حرکت خود را آغاز کرده‌اند. یکی از دستگاه‌ها در بولوار امیریه است و یکی هم به انتهای بولوار امامت رسیده است. در زمانی که خط ۲ هنوز حفاری‌هایش در حال انجام بود، یکی از دستگاه‌های حفار را به خط ۳ منتقل و حفاری را آغاز کردیم و تا دستگاه حفار خط ۳ رسید، دوباره دستگاه بعدی هم منتقل شد و حفاری از ۲ جبهه در خط ۳ ادامه یافت. وقتی ما مجوز اداری و اجازه دولتی و شهری را برای احداث یک خط دیگر داریم، با توجه به اینکه پروژه باید به درصد مشخصی از پیشرفت برسد تا این‌اتفاق بیفتد، هرچه زودتر بتوانیم این‌اقدام را انجام بدهیم، به نفع مردم است. خط ۳ قرار است طی ۳ فاز به بهره‌برداری برسد. فاز اول از میدان شهدا تا پایانه مسافربری، فاز دوم از میدان شهدا تا انتهای امامت و پس از این‌ ۲ فاز، فاز سوم از ایستگاه پایانه تا انتهای شهرک ابوذر و از انتهای قاسم‌آباد تا شهرک امیریه خواهد بود. ما هیچ‌عجله‌ای برای انتقال دستگاه نداشتیم. صرفا تسریع در خدمت‌رسانی مورد نظر است. هزینه هنگفت هم اشتباه است. این‌دستگاه بالاخره باید انتقال می‌یافت، چه از آخر مجیدیه و چه از انتهای شهرک ابوذر. این‌اتفاق امروز که بیفتد با توجه به مشکلات و تورم‌های موجود، قطعا از چندماه یا سال آینده هزینه‌اش کمتر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->