مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی: برند اصلی بنیاد مسکن، ساخت مسکن اقشار کم‌درآمد است راه‌اندازی قطار مشهد - سرخس در جهت توسعه گردشگری در مناطق کمترشناخته‌‎شده رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد: توسعه متوازن محقق نمی‌شود مگر با اجرای پروژه‌هایی در مناطق کمتر برخوردار رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد: ریل بودجه را به مناطق کم‌برخوردار تغییر دادیم  نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی: همه در سطح ملی، برای مرکزیت‌یافتن حرم رضوی همراهی خواهند کرد استاندار خراسان رضوی: باید از همه ظرفیت‌های استان برای حل مشکل مسکن استفاده کنیم شهردار مشهد مقدس: غفلت از مرکزیت حرم مطهر باید با توسعه شهر به شرق جبران شود سرمایه‌گذاری ۹ همتی در بزرگ‌ترین پروژه مسکن شرق کشور کلید خورد آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه مشارکتی مسکن شرق کشور در مشهد قطار گردشگری مشهد - سرخس به راه افتاد (۱۰ مهر ۱۴۰۴) تسریع در احداث ایستگاه آتش‌نشانی میدان شریعتی مطالبه جدی شهردار مشهد مقدس + فیلم رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد: در دوره ششم شورا، ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به بهره‌برداری رسیده است ویدئو | مراسم رونمایی از تجهیزات نوین آتش‌نشانی شهرداری مشهد (۱۰ مهر ۱۴۰۴) نفس‌های آخر کاروان‌سرای زغالی مشهد | جبر روزگار یک پیشه قدیمی و حجره‌های آن را محکوم به فنا کرده است رونمایی از ۳ فناوری نوین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد +فیلم گلایه از فعالیت کارخانه ای که روح زندگی را از «روح آباد» مشهد گرفته است | دود اضافی ممنوع! هوای کلانشهر مشهد ناسالم برای گروه‌های حساس (۱۰ مهر ۱۴۰۴) بازدید رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی و شهردار مشهد مقدس از ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد (۹ مهر ۱۴۰۴) | قلندرشریف: جدیدترین تجهیزات آتش‌نشانی در مشهد رونمایی خواهد شد+ فیلم ساخت بارانداز شهری برای کاهش حجم ترافیک مشهد | افزایش ۸ برابری ایستگاه‌های تخلیه و بارگیری شهر
سرخط خبرها

شهروند‌خبرنگار| گله شهروند از حفاری‌های خط ۴ قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری

  • کد خبر: ۵۹۶۳۲
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
شهروند‌خبرنگار| گله شهروند از حفاری‌های خط ۴ قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری
گله شهروند محترم از آغاز حفاری خط ۴ قطارشهری پیش از پایان خط ۳، همراه با پاسخ مسئولان.

پیام شهروند: در تعدادی از رسانه‌های شهر خبر از جابه‌جایی تی‌بی‌ام حفار خط ۳ به خط ۴ برای حفاری این‌خط منتشر شد. سؤال من این‌ است: مگر حفاری کل خط ۳ قطارشهری به اتمام رسیده است که خط ۴ شروع شود؟ خط ۳ قطارشهری از هر ۲ سمت (چه از سمت شهرک ابوذر و چه از سمت انتهای امیریه) اصلا به انتهای خود نرسیده است که بخواهد به جای دیگر منتقل شود. می‌دانید همین انتقال‌ها چه هزینه هنگفتی روی دست مردم مشهد می‌گذارد؟

پاسخ روابط عمومی قطارشهری:
مجموعه حفاری خط ۳توسط ۲ دستگاه حفار در حال انجام است. هر ۲ دستگاه از میدان فردوسی حرکت خود را آغاز کرده‌اند. یکی از دستگاه‌ها در بولوار امیریه است و یکی هم به انتهای بولوار امامت رسیده است. در زمانی که خط ۲ هنوز حفاری‌هایش در حال انجام بود، یکی از دستگاه‌های حفار را به خط ۳ منتقل و حفاری را آغاز کردیم و تا دستگاه حفار خط ۳ رسید، دوباره دستگاه بعدی هم منتقل شد و حفاری از ۲ جبهه در خط ۳ ادامه یافت. وقتی ما مجوز اداری و اجازه دولتی و شهری را برای احداث یک خط دیگر داریم، با توجه به اینکه پروژه باید به درصد مشخصی از پیشرفت برسد تا این‌اتفاق بیفتد، هرچه زودتر بتوانیم این‌اقدام را انجام بدهیم، به نفع مردم است. خط ۳ قرار است طی ۳ فاز به بهره‌برداری برسد. فاز اول از میدان شهدا تا پایانه مسافربری، فاز دوم از میدان شهدا تا انتهای امامت و پس از این‌ ۲ فاز، فاز سوم از ایستگاه پایانه تا انتهای شهرک ابوذر و از انتهای قاسم‌آباد تا شهرک امیریه خواهد بود. ما هیچ‌عجله‌ای برای انتقال دستگاه نداشتیم. صرفا تسریع در خدمت‌رسانی مورد نظر است. هزینه هنگفت هم اشتباه است. این‌دستگاه بالاخره باید انتقال می‌یافت، چه از آخر مجیدیه و چه از انتهای شهرک ابوذر. این‌اتفاق امروز که بیفتد با توجه به مشکلات و تورم‌های موجود، قطعا از چندماه یا سال آینده هزینه‌اش کمتر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->