شهرداری‌ها در اختصاص نیم درصد درآمد خود به کتابخانه‌ها اهتمام کنند توزیع بیش از ۱۱ هزار تن کالای اساسی در خراسان رضوی اردوگاه معتادان متجاهر حسن آباد به زودی افتتاح می‌شود  اتمام ساخت مدرسه در روستای کلانی سیستان و بلوچستان در بهار سال آینده ۱۳ درصد از مشهدی‌ها قبض برق رایگان دریافت کردند برای کاهش آب‌گرفتگی در مشهد ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است با وجود مشکلات اقتصادی، انجام پروژه‌های عمرانی مشهد به ‌تعویق نیفتاده است سفر نوروزی به مشهد همچنان بر سردوراهی اسناد تنها طرح تفصیلی مصوب مشهد هنوز ابلاغ نشده است کدام المان‌ها امسال به مشهد می‌آیند؟ ۵۱۲ دستگاه خودرو از ورودی‌های مشهد برگشت داده شدند درباره عابران پیاده که ۵۶ درصد سهم کشته‌های ترافیکی شهر را به خود اختصاص داده اند دولت زمینه ورود نمایشگاه‌های بین المللی را به بورس فراهم کند ودیعی: انقلاب در حوزه قطار شهری مشهد ‌باغ زندگی مشهد باغی برای کاشت درختان خاطره انگیز سیاست‌هایی، چون تثبیت ساکنان بومی و پرهیز از مداخله مستقیم پیشتر نیز مورد توجه شورای پنجم بوده است بازگشت ۱۷ خط اتوبوس به پایانه آزادی مشهد رئیس جمهور: از تلاش‌های مدیریت شهری مشهد تقدیر و تشکر می‌کنیم
خبر ویژه
شهروند‌خبرنگار| گله شهروند از حفاری‌های خط ۴ قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری
گله شهروند محترم از آغاز حفاری خط ۴ قطارشهری پیش از پایان خط ۳، همراه با پاسخ مسئولان.

پیام شهروند: در تعدادی از رسانه‌های شهر خبر از جابه‌جایی تی‌بی‌ام حفار خط ۳ به خط ۴ برای حفاری این‌خط منتشر شد. سؤال من این‌ است: مگر حفاری کل خط ۳ قطارشهری به اتمام رسیده است که خط ۴ شروع شود؟ خط ۳ قطارشهری از هر ۲ سمت (چه از سمت شهرک ابوذر و چه از سمت انتهای امیریه) اصلا به انتهای خود نرسیده است که بخواهد به جای دیگر منتقل شود. می‌دانید همین انتقال‌ها چه هزینه هنگفتی روی دست مردم مشهد می‌گذارد؟

پاسخ روابط عمومی قطارشهری:
مجموعه حفاری خط ۳توسط ۲ دستگاه حفار در حال انجام است. هر ۲ دستگاه از میدان فردوسی حرکت خود را آغاز کرده‌اند. یکی از دستگاه‌ها در بولوار امیریه است و یکی هم به انتهای بولوار امامت رسیده است. در زمانی که خط ۲ هنوز حفاری‌هایش در حال انجام بود، یکی از دستگاه‌های حفار را به خط ۳ منتقل و حفاری را آغاز کردیم و تا دستگاه حفار خط ۳ رسید، دوباره دستگاه بعدی هم منتقل شد و حفاری از ۲ جبهه در خط ۳ ادامه یافت. وقتی ما مجوز اداری و اجازه دولتی و شهری را برای احداث یک خط دیگر داریم، با توجه به اینکه پروژه باید به درصد مشخصی از پیشرفت برسد تا این‌اتفاق بیفتد، هرچه زودتر بتوانیم این‌اقدام را انجام بدهیم، به نفع مردم است. خط ۳ قرار است طی ۳ فاز به بهره‌برداری برسد. فاز اول از میدان شهدا تا پایانه مسافربری، فاز دوم از میدان شهدا تا انتهای امامت و پس از این‌ ۲ فاز، فاز سوم از ایستگاه پایانه تا انتهای شهرک ابوذر و از انتهای قاسم‌آباد تا شهرک امیریه خواهد بود. ما هیچ‌عجله‌ای برای انتقال دستگاه نداشتیم. صرفا تسریع در خدمت‌رسانی مورد نظر است. هزینه هنگفت هم اشتباه است. این‌دستگاه بالاخره باید انتقال می‌یافت، چه از آخر مجیدیه و چه از انتهای شهرک ابوذر. این‌اتفاق امروز که بیفتد با توجه به مشکلات و تورم‌های موجود، قطعا از چندماه یا سال آینده هزینه‌اش کمتر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
سرخط خبرها
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}