تغییر در ساعت فعالیت پاکبانان و باغبانان مشهدی از شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) تولید ۸۸ هزار تن آسفالت در کارخانه شهید مجیدی مشهد | رکورد تولید آسفالت شکست مرگ دلخراش سرنشین سمند در کمربند سبز مشهد (۵ مرداد ۱۴۰۳) دیدار رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستان‌های مشهد اعلام آمادگی شهرداری مشهد برای ایجاد ایستگاه‌های شارژ خودرو‌های برقی دستگیری ۴ شرور در کوی امیر مشهد (۵ مرداد ۱۴۰۳) بیش از ۴ هزار واحد مسکن ارزان‌قیمت در حاشیه شهر مشهد ساخته می‌شود ریزش ساختمان بر اثر گودبرداری غیر اصولی در خیابان عبدالمطلب مشهد در جلسه اعضای شورای عالی استان‌ها با رئیس‌جمهور منتخب چه موضوعاتی مطرح شد؟ «حاج حسین آقا ملک» به‌روایت چهره‌های شاخص مشهدی صرفه‌جویی ۳۰ میلیاردی اتوبوسرانی مشهد با مهندسی معکوس قطعات هوای کلانشهر مشهد در شرایط ناسالم قرار گرفت (۴ مرداد ۱۴۰۳) آیا تعطیلی ۴ ساعته اصناف مشهد اجرایی شد؟ | روایت شهرآرانیوز از اولین روز خاموشی اصناف + فیلم فعالیت قرارگاه خدمات سفر ویژه ایام اربعین و دهه پایانی صفر در مشهد + فیلم به مناسبت سالگرد درگذشت حاج حسین ملک؛ چهاردهمین جلسه از سلسله نشست‌های روایت مشهد برگزار شد بوستان کرامت؛ جاذبه‌‌‌‌ای تفریحی و گردشگری در مشهد مقدس عقد تفاهم‌نامه چهارجانبه تأمین آب فضای سبز شهری مشهد از طریق پساب شهروند خبرنگار | درخواست راه‌اندازی مجدد سامانه پیام کوتاه اتوبوس‌رانی مشهد + پاسخ انبار ضایعاتی‌ها عامل افزایش جمعیت موش‌ها در مفتح شرقی مشهد گلایه ساکنان خیابان عنصری غربی مشهد از هتل‌آپارتمان‎‌ها مشهد، پیشرو در استفاده از آب‌های خاکستری ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار کوثر و خیابان امام‌خمینی(ره) در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهروند‌خبرنگار| گله شهروند از حفاری‌های خط ۴ قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری

  • کد خبر: ۵۹۶۳۲
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
شهروند‌خبرنگار| گله شهروند از حفاری‌های خط ۴ قطارشهری + پاسخ شرکت قطارشهری
گله شهروند محترم از آغاز حفاری خط ۴ قطارشهری پیش از پایان خط ۳، همراه با پاسخ مسئولان.

پیام شهروند: در تعدادی از رسانه‌های شهر خبر از جابه‌جایی تی‌بی‌ام حفار خط ۳ به خط ۴ برای حفاری این‌خط منتشر شد. سؤال من این‌ است: مگر حفاری کل خط ۳ قطارشهری به اتمام رسیده است که خط ۴ شروع شود؟ خط ۳ قطارشهری از هر ۲ سمت (چه از سمت شهرک ابوذر و چه از سمت انتهای امیریه) اصلا به انتهای خود نرسیده است که بخواهد به جای دیگر منتقل شود. می‌دانید همین انتقال‌ها چه هزینه هنگفتی روی دست مردم مشهد می‌گذارد؟

پاسخ روابط عمومی قطارشهری:
مجموعه حفاری خط ۳توسط ۲ دستگاه حفار در حال انجام است. هر ۲ دستگاه از میدان فردوسی حرکت خود را آغاز کرده‌اند. یکی از دستگاه‌ها در بولوار امیریه است و یکی هم به انتهای بولوار امامت رسیده است. در زمانی که خط ۲ هنوز حفاری‌هایش در حال انجام بود، یکی از دستگاه‌های حفار را به خط ۳ منتقل و حفاری را آغاز کردیم و تا دستگاه حفار خط ۳ رسید، دوباره دستگاه بعدی هم منتقل شد و حفاری از ۲ جبهه در خط ۳ ادامه یافت. وقتی ما مجوز اداری و اجازه دولتی و شهری را برای احداث یک خط دیگر داریم، با توجه به اینکه پروژه باید به درصد مشخصی از پیشرفت برسد تا این‌اتفاق بیفتد، هرچه زودتر بتوانیم این‌اقدام را انجام بدهیم، به نفع مردم است. خط ۳ قرار است طی ۳ فاز به بهره‌برداری برسد. فاز اول از میدان شهدا تا پایانه مسافربری، فاز دوم از میدان شهدا تا انتهای امامت و پس از این‌ ۲ فاز، فاز سوم از ایستگاه پایانه تا انتهای شهرک ابوذر و از انتهای قاسم‌آباد تا شهرک امیریه خواهد بود. ما هیچ‌عجله‌ای برای انتقال دستگاه نداشتیم. صرفا تسریع در خدمت‌رسانی مورد نظر است. هزینه هنگفت هم اشتباه است. این‌دستگاه بالاخره باید انتقال می‌یافت، چه از آخر مجیدیه و چه از انتهای شهرک ابوذر. این‌اتفاق امروز که بیفتد با توجه به مشکلات و تورم‌های موجود، قطعا از چندماه یا سال آینده هزینه‌اش کمتر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->