علی مسعودی، کارگردان نوروز رنگی: اگر زمان خوب بدهند، از «پایتخت» جلو می‌زنیم

  • کد خبر: ۶۱۰۹۰
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
علی مسعودی، کارگردان نوروز رنگی:  اگر زمان خوب بدهند، از «پایتخت»  جلو می‌زنیم
علی مسعودی، معروف به علی مشهدی، نویسنده و کارگردان سریال «نوروز رنگی»، با نام قبلی «هشت‌آباد»، این روزها منتظر است ببیند چه زمانی برای پخش سریالش در شبکه5 در نظر گرفته می‌شود.

امیری | شهرآرانیوز، علی مسعودی، معروف به علی مشهدی، نویسنده و کارگردان سریال «نوروز رنگی»، با نام قبلی «هشت‌آباد»، این روزها منتظر است ببیند چه زمانی برای پخش سریالش در شبکه5 در نظر گرفته می‌شود.

مسعودی معتقد است انتخاب شبکه برای آن‌ها یک موقعیت نابرابر ایجاد و کارشان را بسیار سخت کرده است. مسعودی این موقعیت را شبیه به رقابت کشتی‌گیر 60کیلو با کشتی‌گیر 120کیلو می‌داند و معتقد است سریالی که در شبکه3 پخش شود سه‌برهیچ جلوست.

 

 

علی مسعودی، کارگردان نوروز رنگی:  اگر زمان خوب بدهند، از «پایتخت»  جلو می‌زنیم

 


آیا پخش سریال نوروز رنگی در شبکه5، مخاطبان سریال را کم می‌کند؟

مسعودی می‌گوید  برای آن‌ها خیلی بهتر بود سریال‌ از شبکه3 پخش شود: شبکه3 پربیننده است. وقتی سریالی در شبکه3 پخش شود، هیمن‌طوری هم سه‌برهیچ جلو می‌افتد. البته من همچنان اعتقاد دارم هر سریال خوبی در هر شبکه‌ای هم که پخش شود، می‌تواند جایگاه خودش را نشان دهد. اصلا سال90 پربیننده‌ترین سریال ماه رمضان از شبکه5 پخش شده بود.

از سوی دیگر سریال‌هایی هم داشتیم که از شبکه3 پخش شدند، اما موفق نبودند. به‌هرحال نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد که پربیننده‌بودن شبکه تأثیر زیادی روی دیده‌شدن کار دارد.


الان موقعیت پخش سریال ما شبیه به کشتی‌گیر 60کیلویی است که قرار است با کشتی‌گیر 120کیلوی قهرمان جهان مسابقه دهد؛ یک موقعیت نابرابر. هرچقدر هم کشتی‌گیر 60کیلو آماده باشد، قدرت کافی برای رقابت ندارد.


آیا سریال نوروز رنگی در زمان خوبی پخش خواهد شد؟

غیر از پخش در شبکه5، دغدغه دیگری ذهن کارگردان نوروز رنگی را به خود مشغول کرده است: اگر زمان پخش خوبی به ما بدهند، قطعا توجه مخاطبان جلب خواهد شد. زمان خوب یعنی اینکه 2برنامه خوب در آن زمان از شبکه دیگری پخش نشود.

مثلا قرار است خندوانه پخش شود. اگر زمان پخش سریال ما هم‌زمان با این برنامه ‌باشد، سریال دیده نمی‌شود. خود من علی مشهدی ترجیح می‌دهم بزنم شبکه نسیم و ببینم رامبد جوان پس از 2سال با آن‌همه حاشیه و جنجال در خندوانه جدید چگونه است.

بازهم می‌گویم سریال نوروز رنگی متفاوت است و از همین حالا می‌گویم اگر زمان خوبی پخش شود، مثلا 8:45دقیقه، ما برنده‌ایم.
او معتقد است سریال نوروز رنگی به‌یقین قابل رقابت است و می‌گوید من دراین‌زمینه ادعا می‌کنم اگر سریال در موقعیت برابری قرار گیرد، از سریال «پایتخت» بیشتر مخاطب خواهد داشت.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->