۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم کشف بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ | ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور صورت گرفت محدودیت‌های ترافیکی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری توسط پلیس فتا افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد «قلیان اکسیژن» طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است | افزایش ۵۰ درصدی مصرف قلیان در ۷ سال بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو صادر شد برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص بموقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پادشاه فصل‌ها پاییز؟ جدی می‌فرمایید؟ راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد
سرخط خبرها

دستگیری باند «ساسی مانکن» در تهران

  • کد خبر: ۶۱۰۹۲
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
  • ۲
دستگیری باند «ساسی مانکن» در تهران
دادسرای ارشاد تذکر داد برخورد قضائی قاطع با همکاران، کمک کنندگان و ارسال کنندگان دابسمش به نامبرده در داخل کشور را نیز دستور کار خود قرار دهد.
به گزارش شهرآرانیوز، دادسرای ارشاد تهران ضمن اعلام برخورد با گروه سازنده موزیک‌ویدئوهای مستهجن مرتبط با خواننده خارج‌نشین، از اقدام قانونی برای پیگرد قضائی این خواننده توسط مراجع بین‌المللی خبر داد.
 
دادسرای ارشاد تهران اعلام کرد: در پی وصول گزارش‌های متعدد مبنی بر اظهار نگرانی گسترده مردم درباره انتشار ویدئویی سخیف و هنجارشکن از سوی یک خواننده خارج‌نشین، این مرجع قضائی متعهد می‌شود در صورت انتشار موزیک ویدئوی کامل ساسان حیدری ملقب به ساسی، ضمن اقدام قانونی برای پیگرد قضائی نامبرده در مراجع بین‌المللی، برخورد با همکاران، کمک‌کنندگان و ارسال‌کنندگان دابسمش به این فرد در داخل کشور نیز به اتهام تشویش اذهان عمومی، کمک به اشاعه فحشا، تزویج بی بندوباری و کمک به در معرض آسیب قرار دادن کودکان و نوجوانان، در دستور کار قرار گیرد.
 
دادسرای ارشاد به مردم شریف و نگران ایران، اطمینان خاطر می‌دهد بنا بر رسالت قانونی خود در صیانت از آرامش روانی و امنیت اخلاقی آنها از هیچ اقدام و تلاشی فروگذار نکند.
 
این اطلاعیه همچنین از برخورد با باند سازنده موزیک ویدئوهای مستهجن و نزدیک به سایت‌های قمار و شرط‌بندی ساسی خبر داده است.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فریبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
1
2
دادسرای ارشاد به مردم شریف و نگران ایران، اطمینان خاطر می‌دهد با فقر و فلاکت مردم کاری نداشته باشد و فقط دنبال لحاف ملانصرالدین باشد تا مردم گرانی رو فراموش کرده و مدتی با سمیه سرگرم باشند !!!
سیدهادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
1
خداروشکر بگیرید این بی غیرتهارو
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->