نارضایتی توامان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟
سرخط خبرها

اعمال محدودیت تردد شبانه در تمامی شهر‌ها در نوروز ۱۴۰۰ + جزئیات

  • کد خبر: ۶۱۴۴۰
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
اعمال محدودیت تردد شبانه در تمامی شهر‌ها در نوروز ۱۴۰۰ + جزئیات
رییس پلیس راهور ناجا: طرح محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱تا ۳ بامداد در تمام شهر‌ها با وضعیت زرد، آبی، قرمز و نارنجی اعمال می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه پانزدهمین همایش سالانه فرماندهان راهور ناجا درباره آخرین وضعیت سفرهای نوروزی گفت: مسئولان وزارت بهداشت بر پرهیز از انجام هرگونه سفر تاکید دارند و درخواست ما نیز از مردم پرهیز از سفر است تا شرایط شیوع کرونا سخت‌تر نشود.

 

رییس پلیس راهور ناجا درباره وضعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی نیز گفت: براساس آنچه که ابلاغ شده در شهرهای زرد و آبی تردد و سفر از سوی ستاد مقابله با کرونا بلامانع اعلام شده و فقط شهرهای نارنجی و قرمز ممنوعیت وجود دارد. در شهرهای مسافرپذیر که در خطر وضعیت نارنجی نیز هستند مانند استانهای شمالی، شیراز اصفهان، خراسان رضوی محدودیت ها اعمال می شود البته آخرین وضعیت ۲۵ اسفند اعلام می شود اما همانطور که گفتم تردد در بین شهر زرد و زرد و آبی با آبی بلامانع است.

 

به گفته رییس پلیس راهور ناجا تردد شبانه از ساعت ۲۱تا ۳ بامداد در تمام شهرها با وضعیت زرد، آبی، قرمز و نارنجی اعمال می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در شهرهای قرمز یک میلیون تومان در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار و برای تردد شبانه در تمام شهرها ۲۰۰ هزار تومان جریمه اعمال می شود.

 

وی درباره خدمات رسانی در مراکز شماره گذاری و … گفت: خدمات رسانی در مراکز تا روز پایانی سال ادامه دارد و ما ساعت کار این مراکز را تا ۱۷ افزایش داده ایم. همچنین شماره گذاری خودروهای نو شماره در حال انجام است.

 

هادیانفر درباره اخذ تست کرونا در مبادی ورودی شهرهای قرمز و نارنجی، گفت: تست «پی سی آر » جز وظایف ما نیست و از نیروهای هلال احمر در ورودی و خروجی شهرها مستقر می شوند.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->