وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

تشرف به حرم مطهر رضوی در لحظه تحویل سال مجاز است؟

  • کد خبر: ۶۱۸۴۴
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸
تشرف به حرم مطهر رضوی در لحظه تحویل سال مجاز است؟
معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی اعلام کرد: در مدت زمان برگزاری مراسم لحظه سال تحویل از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۷ دقیقه، پروتکل‌هایی از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی با جدیت و تاکید بیشتری دنبال خواهد شد.
 
به گزارش شهرآرانیوز، برنامه تحویل سال حرم مطهر از شبکه‌های سراسری و همچنین از طریق فضای مجازی برای همه شیفتگان امام رضا (ع) در ایران اسلامی و اقصی نقاط جهان پخش خواهد شد.
 
 
معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در همین رابطه به آستان نیوز گفت: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود جمعی از زائران نیز برای مراسم تحویل سال به حرم مطهر مشرف شوند، طی هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی مشهد، آستان قدس رضوی حجم اقدامات بهداشتی خود را مضاعف خواهد کرد.
 

توکلی افزود: در مدت زمان برگزاری مراسم لحظه سال تحویل، پروتکل‌هایی از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی با جدیت و تاکید بیشتری دنبال خواهد شد.
 

وی گفت: برنامه تحویل سال از ساعت ۱۰صبح روز شنبه ۳۰ اسفند آغاز و با نماز جماعت و تواشیح و همخوانی ادامه خواهد یافت تا در ساعت ۱۳و۷ دقیقه و ۲۷ثانیه، دعای سال تحویل را در کنار مضح شریف رضوی، زمزمه کنیم. در این مراسم، علاوه بر استفاده از همه ظرفیت حرم مطهر از ظرفیت حریم حرم و خیابان‌های اطراف نیز استفاده خواهد شد.
 

وی تصریح کرد: در ۴جهت حرم مطهر، ۲۱مسیر ورودی برای تشرف زائران پیش بینی شده که در همه این مسیر‌ها به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک به صورت ویژه نظارت خواهد.
 
 

تشرف به حرم مطهر فقط به صورت پیاده

 

لازمه به ذکر است که سرهنگ حمیدرضا دهنوی، رییس پلیس راهور خراسان رضوی، در نشست مشترک بررسی تمهیدات ترافیکی حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: از شب تحویل سال محدودیت ۱۰۰ درصدی تردد خودرو‌های شخصی در حلقه اول ترافیکی اطراف حرم مطهر اجرا خواهد شد.

 

وی افزود: برهمین اساس عملیات پاک‌سازی این محدوده از خودرو در این تاریخ به اجرا درخواهد آمد و تنها در صورت امکان تردد اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی در این محدوده مجاز خواهد بود.

 

به گفته وی، هنوز منع ورود خودرو‌های شخصی غیر از پلاک مشهد به شهر وجود دارد و دستورالعملی مبنی بر لغو آن به پلیس راهور اعلام نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->