آیا از نظر قانون می‌شود هدیه را بازپس گرفت؟ کشف بیش از ۵۳ کیلو انواع موادمخدر در عطاری‌ها منع نمایش "شیرخشک" در تلویزیون عشق و عاشقی به مرگ دلخراش پسر جوان ختم شد نزاع و درگیری بر سر یک دختر خون به پا کرد بازداشت مرد شیطان صفت به دلیل اغفال و فراری دادن دخترجوان آیا ادارات تهران فردا سه‌شنبه (۹ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ هشدار فروش پاستیل‌های خوکی در بازار بلع مواد مخدر جوان را تا یک قدمی مرگ کشاند قتل یک جوان بر اثر نزاع و درگیری در رشتخوار خراسان رضوی کشف ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) طرز تهیه کوکی شکلاتی ترک‌دار در خانه + فیلم ویدئو | پل سیاهکلرود گیلان براثر سیل مسدود شد (۸ مرداد ۱۴۰۳) رگبار باران در ۱۷ استان ایران همراه با وزش باد شدید در جنوب کشور طرح ملی حقوق یاران برای خدمت رسانی تخصصی حقوقی و قضایی به جامعه تدوین شد انفجار مرگ‌بار در خانه‌ای ویلایی در بابلسر | فوت ۶ نفر از اعضای خانواده ایجاد پارلمان محیط زیست یک ضرورت برای نجات آب در دولت چهاردهم باشد بنی صدر و رجوی چگونه از ایران فرار کردند؟
سرخط خبرها

جزئیات دورکاری کارمندان در شهر‌های قرمز و نارنجی کرونا (فروردین ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۶۳۱۹۵
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
جزئیات دورکاری کارمندان در شهر‌های قرمز و نارنجی کرونا (فروردین ۱۴۰۰)
بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در فروردین‌ماه امسال نحوه فعالیت کارمندان در شهر‌هایی که قرمز و نارنجی شدند، تغییر می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهای  نارنجی یک سوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت دورکاری فعالیت کنند در واقع ۷۰ درصد کارمندان به صورت حضوری فعالیت می کنند و در سایر ادارات هم باید نیمی از کارمندان به صورت دورکاری کارهای خود را انجام دهند.
 
در شهرهای قرمز از جمله تهران مشاغل ضروری تا ۵۰ درصد می‌توانند به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند و حضور کارمندان به نصف کاهش پیدا می‌کند و در سایر اداراتی که خدمات غیرضروری ارائه می‌دهند، دو سوم کارمندان به صورت دورکار، وظایف خود را باید انجام دهند.
 
اجرای مصوبات ستادملی کرونا لازم‌الاجراست و بر همین اساس اجرای شرایط شهرهای نارنجی و قرمز  به تمامی دستگاه‌های ابلاغ شده و بر اجرای آن نیز نظارت خواهد شد.
 
منیع: YJC

اینجا ببینید:
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->